Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOJ sanoi:Ovatkohan nuo jalkojen koukistukset (istuen tahi maaten) ihan neiti-liikkeitä verrattuna SJMV:oon? Itse olen jättänyt SJMV:n pois ohjelmasta, kun en ole lukuisista yrityksistä huolimatta saanut sillä rasitusta muualle kuin alaselkään :( Pitänee taas lähiaikoina yrittää harjoitella sitä tekniikkaa, jos ne takareiskat vaikka löytyisi sieltä vielä joskus...
No empä itsekkään saanut SJMV:llä tuntumaa takareisiin. Suosittelen itse mielummin näin päin: koukistukset + SJMV. Takareidet on nyt sopivasti jo etukäteen rasitettu. Ei sitten mene kaikki rasitus takapuoleen ja alaselkään (ellei tätä nimenomaan halua), kuten mulla tekee.Timba79 sanoi:Pidä kokeeksi vähintään viikon tauko kaikista takareisiliikkeistä. Tee sitten 4-5 tiukkaa kympin sarjaa SJMV:tä ja tuskailet muutaman päivän kun takareidet on pirun kipeenä.
Treenin aikana se ei juurikaan takareisissä tunnu, tai ainakaan mitään pumppia en ole SJMV:llä ikinä onnistunut saamaan, mutta kummasti tuntuu takareisissä seuraavina päivinä. Ja mun mielestä SJMV + koukistukset on ihan ehdoton setti takareiskoille.
Weeboomi sanoi:No empä itsekkään saanut SJMV:llä tuntumaa takareisiin. Suosittelen itse mielummin näin päin: koukistukset + SJMV. Takareidet on nyt sopivasti jo etukäteen rasitettu. Ei sitten mene kaikki rasitus takapuoleen ja alaselkään (ellei tätä nimenomaan halua), kuten mulla tekee.
Nikoliina sanoi:Yhdyn bojun kysymykseen, elikä mikä se julle on?
Entäpä Fleshin mainitsema colin?
Hahaa, joihinkin asioihin voi aina luottaa!Gillyanne sanoi:Virtuaalimentor iski jälleen :D
Weeboomi sanoi:No empä itsekkään saanut SJMV:llä tuntumaa takareisiin.
mites tota vois soveltaa et onks ehdotuksii miten sais ne nilkat tuettuu ilman sitä varsinaista laitetta??onks se vähän niinku vaik voimapyöra jaloilla?(aika huono esimerkki) ja voiks ton tehdä ihan lattial? kiitti jos viitit vastata.Gillyanne sanoi:Virtuaalimentor iski jälleen :D
Julle = Hyvää Huomenta, Colin = selitetty mm. ZannaZin ja Lilithin treenipäiväkirjoissa (Lilithiltä taitaa löytyä kuvakin). Sellainen yyberraskas takareisinosto, jota voi helpottaa esim. ylätaljassa. Yksinkertaistettuna sen voisi selittää siten, että käyt lattialle polviseisontaan, laitat nilkat tuen alle, ja siitä sitten lasket itsesi lattiaa kohti ja nostat takaisin ylös. Ei onnistu ainakaan meikäläiseltä... :jahas: