Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. tota ekan linkin muuvia vois koittaakin.. vaikuttaa hyvältä.
Itse teen tuota videon liikettä käsipainoilla penkillä mahallaan maaten. Ei tartte olla tuossa ihme kyyryssä. Joskaan, en ole koskaan nähnyt, jotta kukaan muun olisi sitä näin tehnyt.
Itse teen tuota videon liikettä käsipainoilla penkillä mahallaan maaten. Ei tartte olla tuossa ihme kyyryssä. Joskaan, en ole koskaan nähnyt, jotta kukaan muun olisi sitä näin tehnyt.
Suoralla vai vinopenkillä?
Aivan sama liike mutta käsipainoilla, toimii myös. Itse saan hyvän pumpin ja fiiliksen käppäreillä, mutta kuten sanottua jo, asento on yleensä pikkasen kapeampi.Tämä:
Tämän ukon asento ja suoritus nyt ehkä näyttää vähän oudolta. Itse pidän jalkoja lähempänä toisiaan ja katsetta ylöspäin. Kyynärpäät pitäisi liikkua ylös ja hieman taakse, ikään kuin yrittäisi työntää kyynärpäitä yhteen selän taakse. Jos tuntuu että et saa tuntumaa niin muuttamalla yläkropan kulmaa voit hakea itsellesi sopivimman asennon.
helpoin tehdä ja hyvän pumpinkin saa kun laittaa ristikkäistaljaan penkin väliin, ja ottaa ristikkäisotteen ylätaljoihin ja vetelee alas. Ikäänkuin vastakkaisliike jos tekisi vipareita rinnalle ristikkäistaljassa. IMO helpompi saada tuntuma taakse kuin vipareilla
Itse tein joskus tuota liikettä ja joku mies tuli sanomaan mulle, että ylätaljaa kuuluu tehdä pystymmässä asennossa. :D On kyllä hyvä liike takaolille.