Takaisin salille!millaista ohjelmaa?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli kohta tulee tasan 2 vuotta siitä kun lopetin salihommat ja nyt tekee mieli lähteä taas nostelemaan..
olin 16 vuotta kun lopetin ja nostin silloin penkistä 102,5 kiloa ja painoin 82,5 muistakin liikkeistä meni ihan hyvin ikäisekseni..
nyt painan noin 79-80kg ja huomaan kyllä että olen pienentynyt aika tavalla ja se tässä laittaa miehen takaisin salille..

>Kysymys kuuluu että minkälaista ohjelmaa ja ruokavaliota suosittelette??
2 vuotta sitten kun vielä kävin salilla söin normiruokaa ihan vitusti ja käytin massanlisäys lisäravinnetta ja painon nousu oli nopeaa..
käytin 3-jakoista ohjelmaa.joka lihas ryhmä kerranviikossa raivolla läpi ja paljon ravintoa..

mistäs nyt kannattaa lähteä liikkeelle kun kunto on mitä on?

aivan..mutta millaista jakoa?? kannattaako heti alkaa syömään/ottamaan massanlisääjää jos ihan rapakunnossa? varmaan kannattaa alussa vaan syödä ihan kohtuullisen hyvin ja reenata taas sitä peruskuntoA takasin ennen ku alkaa tosissaan reenaamaan??

no siis.. alotat rauhallisesti ja siitä lähet nostelee.. aivan sama homma ku kaikilla aina tauon jälkeen, ei se nyt mitenkään suuri asia ole jos on taukoa. joskus oot ennenki reenin alottanu niin ihan omalta fiilis pohjalta ja kuuntelet lihaksia ja lähet hakemaan sitä oikeeta reenituntumaa ja reenipainoja ja lähet aukasee lihaksia. aivan perushommia. reeni ohjelmasta sen verran että tässäki ihan miten itse tunnet parhaaksi.. että ei kukaan voi sanoa sulle että TEE TÄTÄ niin pääset entisiin.. ku toisilla toimii vaikka 2-jakonen, toisilla ei.. itse en kuitenkaa lähtis millään 1-jakosella reenailee mutta se on täysin itsestä kiinni joten en sano ohjelman puolesta mitään. :) puhukoot sitten vaikka ne viisaammat

Aloittelijalle suosittelen 2-jakoista. Siirryt siitä sitten 3- tai 4-jakoiseen, jos sille tuntuu.
2-jakoista, kun teet vaikka joka toinen päivä ja syöt kunnolla, kehitystä tulee melko nopeasti. Sitten jos alkaa junnata, vaihdat toiseen ohjelmaan.

Itellä toimi 1,5 vuoden tauon jälkeen 5x5 single factory hyvin tulosten hinaamiseen vanhoille tasoille ja ylikin. Sitä ennen kyl totuttelin pari kolme kuukautta (vähempikin olis riittäny) takas punttien nosteluun kevyehköllä seka-jakosella :) ohjelmalla. Tota 5x5 SF:ää voin kyllä lämpimästi suositella yhdeks vaihtoehdoks ja siitä löytyy läjäpäin juttua tosta Treeni-osion etusivulta.

Luulen, että toi sun sama vanha kaavaa saattais toimii melkee yhtä hyvin kun on toiminut?? et voisit ihan hyvin kiskoo sillä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kantsis kokeilla sitä Arskan kultasta kuusikkoa! Ja paljon safkaa naamaan, niin eiköhän ala tuloksia näkymään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom