Takaisin malmin nostoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jusunen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heipä hei pitkästä aikaa... Oli tuossa kuukauden totaalinen tauko puntista laiskuuden vuoksi = Lihat lähti, läski tuli. Nyt painoa 83kg, pituutta 182 ja bf n.20 ... eli ei nyt missään ryhävalas kunnossa olla mutta peruspulliaisen näköinen kaveri. Aloittelin dieetin 14 päivää sitten samalla kun aloitin salilla käynnin uudestaan pelästyttyäni muumipeikkoa peilissä...

Paino on pysynyt samassa 83kgssa joka päivä dieetin ajan suunnilleen 300 gramman heitoilla mutta jenkoissa ja mahassa silti näkyy kiinteytymistä..Ihmettelen miten paino on samassa mutta muutosta näkyy jo, ja järkeilin että voisiko salille paluu pitkästä aikaa näin alkutaipaleella jotenkin herätellä vanhoja lihoja (jotain oli ennen taukoa) joka hieman painoa nostaa vaikka rasva palaisikin.

salilla käynyt 4x viikko + käynyt kävelemässä n.tunnin lenkkejä muutamaan otteeseen... Syömisiä ...

Aamupala:rahka +ruisleipä päällisillä. kahvi+ 2x omega3 + vitamiinit
Välipala: Rahka + Banaani
Ennen salia n. joka toinen kerta oon juonu gainomaxin alle...
Sali
Palkkari. Leaderin valmis juoma. 40g hh 40g p ... 320kcal
Päivällinen: Kananrintaa/Nautajauhelijaa/Kalaa + Salaatti + erittäin vähän: Pottua, riisiä, tai pastaa.
Iltapala.Rahka + 2x omega 3
... joskus oon korvannu jonku rahkan leaderin protsku juomalla missä vaan 40g proteiinia 160kcal.. ja määristä sen verran, että kanaa on menny se pari filettä tai jauhelihaa 200g ... pottua riisiä tai pastaa on valmista tavaraa vajaa 2dl... eli grammoja en oo tarkemmin mittaillu ja toi on varmasti yli 500kcal miinuksella päivää kohden mutta lihojen säilymisellä ei tällä hetkellä väliä kun niitä ei ole ja tavotteena on vaan nyt kiskasta ittensä riisitikuks eli rasvat johonki 8% ja aloittaa sitten ns. 0 pisteestä siistillä ruokavaliolla rauhassa rakentamaan lihasta puhtaaseen runkoon..

Olis hienoo jos joku viisaampi kertois faktojen perusteella onko jotain pielessä vai pelittääkö suunnitelma noilla menetelmillä...

Terveisin: :wanha:

Aamulla protua kanssa.

Lihakset kasvaa miinuksella lihasmuistista johtuen, ellet ole aloittelija. Paljon noista tulee kaloreita?

Olin viime keväänä /kesän alussa 93kg ja bf oli varmaan jossain 15% hujakoilla, koska vatsapalat näky sivuilta mut selvä päkki ei punnertanu esiin... Omasta mielestäni alottelija oon mutten kuitenkaan ensikertalainen... hmm... nopeesti ku kattoo ilman laskinta niin... protskuja 160g ... hiilareita n. 170... kaloreita tulee suunnilleen 1600 -1700 ... rasvoja en osaa kattoa tosta ... ja niin aamullahan tulee proteiinia rahkasta n.30g...

Olin viime keväänä /kesän alussa 93kg ja bf oli varmaan jossain 15% hujakoilla, koska vatsapalat näky sivuilta mut selvä päkki ei punnertanu esiin... Omasta mielestäni alottelija oon mutten kuitenkaan ensikertalainen... hmm... nopeesti ku kattoo ilman laskinta niin... protskuja 160g ... hiilareita n. 170... kaloreita tulee suunnilleen 1600 -1700 ... rasvoja en osaa kattoa tosta ... ja niin aamullahan tulee proteiinia rahkasta n.30g...

Tuntuu hiukan liian alhaiselta tuo päivittäinen kalorimäärä. Arviolta väittäisin sinun kuluttavan salipäivänä vähintään 3000. Paino laskee kyllä silloin 2500 kalorillakin. Lepopäivinä sitten syöt vaikka 2000 pintaan.

Ja viime kesänä 93kg ja 15% ja nyt 83kg 20% ?? Veikkaisin että ainakin tuon ensimmäisen kohdalla 15% ei ole kyllä lähellekään totuutta. Vuodessa hävinnyt yli 12,5kg lihasta? Epäilen, ellet sitten ole vetänyt paastoa yms.

Ja viime kesänä 93kg ja 15% ja nyt 83kg 20% ?? Veikkaisin että ainakin tuon ensimmäisen kohdalla 15% ei ole kyllä lähellekään totuutta. Vuodessa hävinnyt yli 12,5kg lihasta? Epäilen, ellet sitten ole vetänyt paastoa yms

jep ja kyllä 93 kg / 182 cm / 15% rasvoihin saa tehdä helvetisti töitä jossei nyt ihan mikään supermies ole, joten silloin ei kirjoittajakaan itseään varmaan aloittelijaksi kutsuisi.

Joo kummasti on lihaa lähteny vai oletko käyttänyt muitakin "lisäravinteita". Ja kuukaudessa lähti lihat ja tuli läski? Ei ne lihat nyt ihan niin nopesti lähe. Proteiinia on suht hyvin, kuitenkin aika rahka/palkkari painoteinen toi sun ruokavaliosi. hyviä rasvoja kannattaa lisätä. Meinasitko ihan riisitikuks ihtesi laihduttaa jos aiot pudottaa bf:t 8%:tiin?

Hahaha :D joo siis tuolla missä on että kuukaudessa lähti lihas ja tuli rasva niin pitäis olla 9 ton kuukauden edessä :D Mutta Ensinnäki... mulla ei toi rasvaprosentti 15% ollu mikään mitattu tulos vaan raaka-arvio niinkun siinä lukee.. oon ymmärtäny että 15% hujakoilla alkaa ne vatsapalat pilkottamaan. kunto ei Kuitenkaan ole mikään tiukka..
Salilla kävin tuohon aikaan 4x viikko 2-jakoisella ohjelmalla. 5-6 kertaakin saatoin käydä koska ei silloin tarttenu töitä tehdä mutta palkka tuli kuitenki.. söin oikein ja helvetin paljon.Nukuin päikkärit 2h ja yöunta 9h.. Lisäravinteet mitä käytin löyty ihan kaupan hyllyiltä..

Ja joo kyllä ajattelin ihan riisitikuks huitasta,toi bf8% voi olla vähän liikaa mut esim. 10% mut koska mulla ei toi dieettaaminen niin kauheesti kiinnosta ja tätä läskiä löytyy ja lihaksia ei niin kerralla rimpulaks ja siitä rakentamaan... Sitten ei haittaa jos ilmestyy pari kiloo rasvaa ja jos ilmestyy pari kiloo lisää nii sen saa viikossa parissa pois... Loppupeleissä tavotteena olis kuitenkin sellanen 93-97 kg paino jollain 15-17%bf 3n vuoden mittarilla...

Hahaha :D joo siis tuolla missä on että kuukaudessa lähti lihas ja tuli rasva niin pitäis olla 9 ton kuukauden edessä :D Mutta Ensinnäki... mulla ei toi rasvaprosentti 15% ollu mikään mitattu tulos vaan raaka-arvio niinkun siinä lukee.. oon ymmärtäny että 15% hujakoilla alkaa ne vatsapalat pilkottamaan. kunto ei Kuitenkaan ole mikään tiukka..

Siis tuolla kertomallasi tavalla on hävinnyt 1.4kg lihasta per kk. Ja jos samaan aikaan on tullut läskiä, niin sen pitäisi vain hidastaa lihaksen lähtemistä.

Noh ok. Noi sun arvot oli vain arvioita niinkuin vihjaat, mutta jos ilmoittamasi numerot on aivan toisia kuin ne oikeasti olivat, niin kuinka sä luulet että jengi voi neuvoa sua? Jos 9kk sitten on ollut iso, niin lihaksen saaminen takaisin on pikkasen helpompaa kuin jos ei alunperin ollutkaan muuta kuin läski.

Noi rasvaprosentit on todella vaikeita asioita vain arvioida silmämääräisesti. Joku 15-20% näyttää henkilöstä aika lailla samalta, koska muutos tapahtuu niin hitaasti. Todellisuudessa kyse on useammasta kilosta läskiä.

Siis miks tän threadin perustin oli se, että mietin voiko tuo painon pysyminen samassa mutta kiinteytyminen olla mahdollista (Oletetaan ettei antamani rasprosentti 15 ole ainakaan kovin kaukana totuudesta ja lihasta on lähtenyt vaikka 1kg/kk) sen takia, koska olen ollut reippaasti kookkaampi ja nyt alotin puntin uudestaan toisinsanoen melkein siitä mistä alotin treenaamisen ensimmäisen kerran. Erona vain se, että nyt on joskus ollu sitä lihasta ja syön miinuskaloreilla niin voiko se vanha liha herätä ja nostaa painoa vaikka läski liikkuisikin...Mainittakoon vielä että tauon aikana ruokavalio oli erittäin hiilaripitoinen ja proteiinia sain erittäin vähän, ja ennen kuin lopullinen tauko alkoi niin treenaus oli pari kk kerran tai pari viikkoon huonoilla syömisillä... Oon erittäin huono kertomaan näin kirjoittaessa mitä on sanottavana, koska jää asioita varmasti sanomatta ja kaikki on pidemmässä viestissä epäselvää :D ... tästä johtuen yleensä soitan enkä textaa..

Elikkäs 16 v ( -93 )
Pituus 187
Paino 87

Tässä muutama kuva..

http://img216.imageshack.us/img216/9766/kuva110.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/1879/kuva109.jpg

Jos linkki ei toimi ,kopioi se ja laita ' ? ' linkin perään.

Tollasen löysin tuolta 15v kuva osiolta, että voi vähän saada kuvaa mun arviointi kyvysty joka voi olla pielessäkin en oo mikään mestari arvioija... toi kaveri on 5 senttiä pidempi ja painoo 6kg vähemmän kun mulla "isossa kunnossa"... arvioisin että ton rasvat on n.12-13% ... itellä oli hanskat ja selkä oli isommat kun kyseisellä henkilöllä... ikää 5vuotta enemmän eli myöhään herääjä ton punttailun suhteen oon :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom