Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nää sit on todellaki yhdellä kerralla syötyjä juttuja, mulle ei vaan tule paha olo makeasta
Tuli kyllä opittua ton jälkeen. Niin ja salmiakeista tykkään, varsinkin vanhoista autoista.Originally posted by phy73
Pepsi pesee cokiksen 5-0. Suklaasta maistuu Ahaa ja Daim![]()
Taffelin jättiuustonaksut kans putoo hyvin.
Entä suolapähkinät....

Yleensä lakupuolen hoitaa Lakumix, suklaana toimii Fanipala-pussi ja salmiakki on sitten jotain Fazerin perinteistä tai tvmixiä.. ja olo on ton jälkeen kohtuullisen 

Originally posted by Wintikka
Winstrol, kerro tarina!Originally posted by Tomi
Kohta muuten tulee Wintikka-setä ja puhdistaa pöydän jutuillaan! Siinä on mies, joka on saanut oikeasti porttarit all you can eat -kebabmestaan! :lol2:
Juu äär unhouliOriginally posted by Wintikka
Vuosia sitten minä ja 3 kei-frendii pidettiin syömisskaba kebap-luolassa nimeltään Ani. Paikka sijaitsee Masan telakan vieressä ja siellä on mahtava seisova pöytä koht. hinnalla.
Neljä kierrosta vedettiin. Kaikki annokset punnittiin mukana olevalla digiruokavaa'alla ja merkittiin ylös.
Tulokset: yht. 8 kg safkaa ja erittäin vihainen ulkomaalainen omistaja. Äijältä paloi hihat totaalisesti ja tuloksena oli ikuinen porttari ko. paikkaan.....
En syönyt itseäni ähkyyn eli sain kasaan vain 2 kg.
PS. Frendi (voittaja)väänsi kilon ripulin ympäri paikan WC:tä ja yrjösi kadulla raflan eteen 2 neliömetrin yllätyksen. Kaikki eivät tunne rajojansa.
2 PS. Ei ollut muuten ainoa paikka, mihin saatin porttari "pienen" syömisen takia :D

Nehän on just ne mitkä sieltä ainoastaan syödään,muut on pahoja ja jää kuivumaan..:DOriginally posted by Mariko
Englanninlakritsi :haart:
Sukulaiset/kaverit tuo laivareissuilta mulle aina sen kilo paketin, ja useamman kerran olen sen vetäissyt kokonaisuudessaan yhden illan aikana. Sillä erotuksella, että noukin sieltä pois ne vaaleansiniset ja -punaiset nompparellipäällysteiset jutut ja ne mustat lakut missä ei ole täytettä.
Jos en pääse Pick 'n Mixiin (pesee muuten Makuunit yms. 6-0!) vaan joudun turvautumaan valmiisiin sekoituksiin, niin esim. Aarrearkku tai Tutti Frutti Jumbo Mix ovat maistuvia ratkaisuja. Suklaa ei jostain syystä ihmeemmin himota, mutta kieltämättä nuo Sam225:n mainitsemat Guylian-konvehdit ovat kyllä silloin tällöin herkkua... 
Originally posted by Wintikka
.....
En syönyt itseäni ähkyyn eli sain kasaan vain 2 kg.