Taivaallisin makeinen

Ari sanoi:
Täydellinen markkinarako, eikä kukaan tajua sitä käyttää. Dietorelleja on, mutta ne on kovia, sitkeitä mäyhyjä.

Onko kenelläkään tietoa, että onkohan tommosia olemassa / tulossa?

Sokeriton Pirkka-salmiakki :kuola: NAM.
Ei se nyt ihan parhaille pehmosalmareille vertoja vedä, mutta kevytsalmiakiksi sairaan hyvää! Suht pehmeetä, kaloreita 100/100g ja ravintokuitua 36g/100g. Suosittelen. Viimeksi kun vedin koko pussin kerralla niin mahaan sattu loppupäivän niin että oksat pois...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti Fazerin punainen ja laivalta ostetut salt pastiller-salmiakit!!!!! :worship:

Tuli kauhea suklaanhimo (salmiakkei löytyy kotoa) tätä threadia lukiessa.... täytyy yrittää vältellä lähikauppaa :D

Remix pussi on minun ehdoton ygönen :rock:
Ja sitten tietysti aaaah niin ihanat piraattikalat.. mutta vaikka tässä tuleekin ihan hillitön makeannälkä kun lukee teidän herkkulistojanne niin prkl en sorru! :D Voiski alottaa syksyyn kestävän karkkilakon samantien.

Suni sanoi:
Remix pussi on minun ehdoton ygönen :rock:
Ja sitten tietysti aaaah niin ihanat piraattikalat.. mutta vaikka tässä tuleekin ihan hillitön makeannälkä kun lukee teidän herkkulistojanne niin prkl en sorru! :D Voiski alottaa syksyyn kestävän karkkilakon samantien.

Vaikka mullekin tuli :kuola: niin dieetti on ja pysyy.(Vaikka geisha ja fazerin sininen nykivät käsiä ja jalkoja kauppaan) Hirvee threadi :wall:

Kipi I sanoi:
200g karkkipussin jälkeen tulee jo huono olo, joten miten joku voi vetää kerralla 500g..kääk

Harjoituksen puutetta. ;)

Sokerittomat karkit, mm. Pirkka-salmiakki/lakritsi sekä Dietorellet ovat kyllä ihan hirveitä. Eivät niinkään makunsa puolesta, mutta pistävät kyllä pötsin aika iloisesti sekaisin. En suosittele niitä kuin niille, jotka syövät makeisen silloin, toisen tällöin. Jos noita vetäisee vaikka vain yhden pienen pussin kerralla, ilta on kyllä auttamatta pilalla. Kokeilkaa, jos ette usko.

Purukumipuolelta toivoisin vanhoja kunnon Ruutibubbiksia takaisin. Muistaako kukaan? :kuola: Ja salmiakkijauhettakin sai aikanaan sellaisissa kaardemummaputkiloiden näköisissä muovipakkauksissa. Ai ai...

taffelin tavalliset sipsit nami dippikastikkeella. Kaikki jotka mun tuntee tietää tämän ja jos jonkun pitäisi kuvailla mua niin varmasti tulisi esille :) megapussin kaverina olen joskus 300g karkkipussin vetässy.

:curs: Pitikö tääkin nyt kaivaa jostain esiin... nyt on ihan pakko lähtee ostaan mässyä :kuola:

Tässä on mun lista karkeistä mitä menee ihan älyttömästi!
-Toffifee
-Missä X
-Polly suklaa karkit
-Sirkus Aakkoset
-Daim
Makuunin karkit on ihan älyttömän hyvin kans!

Sipseistä on kaikki weekend sipsit!!!
Juoma ehdottomasti jäätee!

kaikki salmiakki on :rock:

Vaalea suklaa ehdottomasti, en ole aivan varma mutta taitaa olla Pandan kilosuklaa, tai vastaava jonka silloin tällöin erehdyn ostamaan. Sellaiset Fazerin pienet vaaleat suklaapatukat pähkinärouheineen on aivan uskomattomia, mutta minkä ihmeen takia sitä ei voi myydä levyinä.
Minkäänlaista tummaa suklaata taasen en vain yksinkertaisesti pysty syömään, liian makeata mun makuhermoille, oikeesti meinaa lähteä taju jos erehtyy jotain Fazerin sinistä syömään. Yks Wiener Nougat ja meikäpoika lähtee sellaselle tripille että pöydät kaatuu.
Irtokarkki ei herätä minkäänlaista himoa, enkä olekaan syönyt niitä inttiä lukuunottamatta ala-asteen jälkeen, jotenkin sitä vaan napostelee mieluummin vaikka maapähkinöitä...

Jäätelöistä Valion Suklaa-Nougat on parasta, mutta myydäänkö sitä enää missään!? Täältä tuppukylän lähikaupasta ei löydy kuin Vaniljaa, trio-Vaniljaa ja uutuutena Tofu Ice vaniljaa. :(

Eih, tällästä threadii ku lukee niin alkaa toi karkkilakko olee aika heikoilla. Ainoot karkit mitä oon itselleni sallinut on krapulaan syödyt salmiakit kun ei muuten tuu elämää. Kaikki salmiakki namut on ihan ykkösia akkoset ehkä niistä parhaita.

Näin kesällä on jäätelöön tullut vähän taas lipsuttua ja kaivarin rannasta ja forumista saa Helsingin jäätelötehtaan kojuista saa aivan taivaallista kookos jäätelöä. Ja muutenkin ehottomasti parasta jädee saa noista jädetehtaan kojuista. :kuola:

Hitto, mun lempiaihe!

-Dumle snackit
-viinikumit
-mässä yx hedelmänamit
-kouvolan laku
-vanilja fudge kuutiot
-jogurttirusinat
-oikeestaan kaikki irtarit...
:kuola:

No enpä jaksa kaikkia lukea läpi joten sanon vain että jos on dieetillä niin ei missään tapauksessa kannata erehtyä ostamaan näitä uusia Jaffa herkkutyynyjä. On meinaan niin saatanan hyviä että tuossa puolivahingossa söin paketillisen niitä kun olin tonnikalaa alkamassa syömään. Arvatkaas onko nyt paha morkkis päällä kun kellokin on jo näin paljon.

Voi hitsit. 400g pantteri mix -jumbopussi tuli tuhottua eilen ilalla :D.... Noh, on se sentään halvempaa ku se normaali pussi =) Mut mut.. pitäs vähän rajottaa :D

Tämä on vaarallinen thread! Onneks kaupat ovat jo kiinni tältä päivältä.
En ole karkkipussiin sylkevää tyyppiä, joten kaikki menee. Viime aikoina on kuitenkin itsehillintä lujittunut ja ainakin suklaa jää useimmiten kaupan hyllylle. Vaahtokarkkeja olen yrittänyt suosia, kun niissähän ei ole rasvaa. Lakut ovat myös jees, huomasin et on tullu uus mansikka laku. En tosin tiedä onko se kauankin jo ollut, mutta mulle se oli uusi tuttavuus. Hyvää oli.

Dietorellet on aika pahoja. Varoitustekstejä uhmaten napostelin taannoin koko pussillisen naamariin ja rehentelin, eihän tässä mitään laksatiivisia ongelmia ole. Ei niin ollutkaan kunnes tuli ilta... duskaa.

Hmph. Broidi oli ostanut puolen kilon säkin karkkia huomista reissuaan varten ja rehenteli sillä, kun tietää että kiristelen.

Siinä oli hengenlähtö lähellä. :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom