Taiteet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja retro
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by OoDee
Niin no... biisejä on tullut vuosien varrella väännettyä aikamoinen määrä... tasan yhteen olen kuitenkin tyytyväinen tällä hetkellä ja se löytyy seuraavasta:
http://ottomarkkanen.iuma.com
Tuokin oli itseasiassa improvisoitu otos, mutta oli sen verran onnistunut että päätin jättää sellasekseen.

OoDee

Hyvä oodee, nätti biisi, mutta
Johtosäveltä se kaipais kovasti, nyt toi on suurilta osin soinnuttelua.

Äänitteestä: parempi kaiku kehiin (en nyt kuule tarkkaan mitä kaikua oot käyttäny, mutta lyhyt, korvakuulolta n. 30msec panning delay ainakin kuuluu... se tosin voi olla vaan välillinen efekti, jos sitten taas oot käyttäny plate-kaikua tai mietoo Hallreverbiä, mitä tähän ite suosittelisin, niin viiveajat on liian lyhyet. Eli platekaiku, pitempi viive ja viiveestä kirkkautta pois)
Sitten: equta tota pianosaundia kirkkaammas, nyt yläpää jää tunkkaseks.

Kohdassa 1:12, 1:36-1:46 ja 2:29 ääni menee ruvelle, miksaa uusiks ja kato ettei clippaa.

Keep up the good work, leffan soundträkkiin tää sopis loistavasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Wilu
Hyvä oodee, nätti biisi, mutta
Johtosäveltä se kaipais kovasti, nyt toi on suurilta osin soinnuttelua.

Äänitteestä: parempi kaiku kehiin (en nyt kuule tarkkaan mitä kaikua oot käyttäny, mutta lyhyt, korvakuulolta n. 30msec panning delay ainakin kuuluu... se tosin voi olla vaan välillinen efekti, jos sitten taas oot käyttäny plate-kaikua tai mietoo Hallreverbiä, mitä tähän ite suosittelisin, niin viiveajat on liian lyhyet. Eli platekaiku, pitempi viive ja viiveestä kirkkautta pois)
Sitten: equta tota pianosaundia kirkkaammas, nyt yläpää jää tunkkaseks.

Kohdassa 1:12, 1:36-1:46 ja 2:29 ääni menee ruvelle, miksaa uusiks ja kato ettei clippaa.

Keep up the good work, leffan soundträkkiin tää sopis loistavasti.
Joo.. kiitos palautteesta. :)
Leadit ois hyvä lisätä tohon biisiin, mutta mulla on tapana pilata asiat liialla yrittämisellä joten en oo toistaseks saanu mitään sopivaa aikaseks. Tuo kun oli tosiaan puhtaasti improvisoitu raita.

Ja tuota ei tosiaan ole miksattu pätkääkään... nauhotettu suoraan sisään ja tallennettu. Siitä johtuu siis että äänenlaatu ei ole mikään erityisen hyvä ja jotkut nuotit särkee.
Miksaamista vois harkita hehe... saa nähä saanko tehtyä hyviä melodioita. Varsinkaan nyt kun tuntuu tuo luovuus olevan vähän kadoksissa. :D

Kiitän ja kumarran. :)

OoDee

Kuvataiteilija amk:ksi pitäis valmistua tuossa reilun vuoden päästä.
Lähinnä sydäntä ihan piirtelyn/maalaamisen lisäksi on valokuvaus ja 2d-grafiikka.
Valokuvanäyttely ois tarkoitus pystyttää, kunhan vaan sais aikaseksi... boheemi...:rolleyes:

Todella hienoja!! WOW!

Oletko päivätyöltäsi graffitinpesijä? :)

ZBrushilla ajattelin joskus alkaa vääntämään 3d ja "2.5d" kuvia, mutta innostus lopahti. Pitäisi varmaan joskus alkaa vääntämään niitä tutorialija:)

julkea_kameli sanoi:
Harrastelen öljyväreillä sutimista ja sain kuvajaiseni sähköisiksi, joten ajattelin herättää tämän threadin henkiin.

Kertokaahan mielipiteitänne. Ei ehkä tarvitse vielä lopettaa leipätyötä.

http://kotisivu.mtv3.fi/rednamer

Tällä mielipiteellä ei välttämättä ole niin väliä, koska en taiteesta mitään "ymmärrä", mutta suurimmasta osasta noista tauluista tykkäsin :thumbs: Laihat sieraimet ja iso pitkula erityisesti miellytti :) Onko kaupan? :D

Andy_T sanoi:
Blaah

Jokseenkin häiriintyneitä piirroksia.

Hemmetin tyylikkäitä!! Ainakin minä tykkään.

Tuleehan sitä itsekin jotain aina välillä raapusteltua. Lähinnä mustavalkoisia kuvia lyijykynällä, kuten AT:kin. Tässä on yksi teos, jonka olen jaksanut skannata ja laittaa nettiin.

Piirsin nämä armeijassa, kun tuli tylsää.

Liitteet

• artificial.jpg
    artificial.jpg
    107 KB · Katsottu: 292
  • vampyyri.jpg
    vampyyri.jpg
    63,3 KB · Katsottu: 265
  • rynkky.jpg
    rynkky.jpg
    69,9 KB · Katsottu: 256
  • spol.jpg
    spol.jpg
    67,2 KB · Katsottu: 268
Yksi kuvataideopiskelija ilmoittautuu! Netissä ei kyllä tuotoksiani ole, vielä, ikinä.. :rolleyes: Maalausta opiskelen, opistotasolla. Katotaan jos keväällä hakisi johonkin korkeakouluun..

Andy_T sanoi:
Blaah

Jokseenkin häiriintyneitä piirroksia.

Jokin näissä viehättää minua suuresti! Hyvää työtä! :thumbs:

Itse olen löytänyt taitelijasielun itsestäni aloitettuani opiskelut uudelleen näin vanhemmalla iällä. Luennot menee hurjaa vauhtia, kun piirrustelen sivujen reunat täyteen kaikenlaista kivaa, lähinnä eläinhahmoja.

Kameran linssin läpi tirkistely kuuluu myös satunnaisiin harrastuksiini. Nuorempana osallistuin jopa pariin kilpailuun, joissa tuli jonkinlaista menestystä. Myös piirustuskilpailuissa oli tuomaristo puolellani muutaman kerran.

Täytyy myöntää, että olen taiteen ystävä ja varsinkin kaikki visuaalinen viehättää. Yksi arvostamani ammatti onkin arkkitehti, siinä jotenki kaikki ihmisviisaus yhdistyy, tai sitten ei. Toisaalta myös musiikki on aivan upeaa, siinä on vain sellainen seikka, että siitä mä en ymmärrä oikeastaan mitään. Ainoa musiikillinen taito kun on "ostakaa makkaraa" nokkahuilulla soitettuna ja luulen, ettei mene enää sekään.

Itsekin oon vähän tota 3d-mallinnusta yrittänyt harjoitella. Ei mitään ihmeellistä ole vielä syntynyt, mutta pikkuhiljaa... Toi Zbrush vaikuttais kyllä tosi mielenkiintoiselta. Sehän kai oli LOTR-leffojen tuotantoketjussakin mukana. Photoshopilla on jotain choppeja tullut tehtyä lähinnä hupailumielessä, ja sitten jotain web-grafiikkaa ja levynkansia, mutta niitä nyt ei varmaan taiteeksi voi laskea.

Tässä viimeisintä virittelyä 3d-maailmassa: Naama. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom