Taiteet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja retro
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, mietin vaan, minkä sortin taiteilijoita joukossamme elää? Varamasti moni harrastaa piirtämistä, maalaamista, musiikin tekoa jne. Olisi ihan jees jos uppisitte teoksianne johonkin ja lisäisitte linkin postiinne.. Itselläni on kyllä niin laiska yhteys että jpg-pakkaus kelvatkoon :)

P.S. ja jos musiikkia niin mp3...
P.P.S. Ja tietokoneella aikaansaadut teokset ovat varmasti myös mukavaa katseltavaa, kunhan ne ei ole paint-tavaraa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä tiedä... Kai ne on, oon itekki jotain 3d:tä koittanu väsäillä ja kyllä se semmosta hommaa on, että kai se on taiteeks luokiteltava, meni syteen tai saveen :D

Laitas urlia, josta sun kartat saa, niin pitänee asennella kun saa ton half-lifen tuosta koneelle..

Tuossa on muuten tommonen kuva, mikä on syntynyt ajatusten harhaillessa matikan tunnilla ohi aiheen... :) Laitoin sensuuria kehiin, ettei mulel suututa ;)

tytot_.jpg

Kyl, mä olen soittanut aina silloin tällöin (useimmin silloin) bändissä, ja onhan siinä biisejä ja etenkin sanoituksia tehty vino pino. Kuvia on joskus myös yritetty piirtää, mutta siinä oon ihan paska vaikka geneettistä potentiaalia vois ollakin...

Originally posted by Zonked
Kuvia on joskus myös yritetty piirtää, mutta siinä oon ihan paska vaikka geneettistä potentiaalia vois ollakin...

Joo, geneettistä potentiaalia pitäisi piirtohommaan olla täälläkin, mutta taisi mennä kaikki ne geenit siskolikalle. Ei helvetti, meikäläinen ei saa ympyrästä pyöreää edes harpilla :curs:

Sävellellyt olen, ja muutamiin lauluihin erikoisempia sovituksia väsäillyt. Kavereita arvuutellut sitten, että tunnistatkos laulun?
Yhtä eivät ole tunnistaneet, muut ennemmin tai myöhemmin. Kotona jo aika vino pino nuotteja, seassa yksi useampisivuinen kuoroteoskin. En vaan ole tyrkytellyt tuotoksiani kellekään. Yhtä pyysi kerran yksi pianoa soittava oppilaani ja annoin hänelle nuotit.

Pariin lauluuni olen runoillut tekstinkin, muuten olen surkea runoilija. Sitten olen tehnyt sukulaisten merkkipäiville kronikoita, s.o. tuttujen laulujen sävelmiin sopivia uusia sanoituksia. Plus tässä kaksi vuotta sitten erään "katastrofaalisen häpeän" aikoihin sarkastiset sanat tuttuun Tukilisä-jenkkaan. Se voisi nyttenkin olla ajankohtainen. Kertokaapa, mihin voisi lähetellä tuollaisen tekeleen.

Tribaali aiheisia kuvia (tatuoinneiksi tarkoitettuja) on tullut piirreltyä jonkun verran. Kuvat on lähes kaikki sellaista mallia että soveltuu lähinnä ylä/ala selkään. Vielä kun sais aikaseksi sellasen minkä itselle viitsis piirrätyttää..

piirrustus ja maalaaminen ovat erittäin lähellä sydäntäni. lähinnä keskityn muotokuviin ja suosikkitekniikkana pidän ehdottomasti lyijykynää.

suurin osa tuotoksistani on mennyt lahjaksi seinille, mutta myös mainoskeikkaa teen.

tässä pari tuotosta muutaman vuoden takaa. kuva1:97-98, kuva2:99

-r

Liitteet

• taide1.jpg
    taide1.jpg
    39,6 KB · Katsottu: 743
Kynäruiskulla on maalailtu kaikennäköistä ja paljon tulee piirreltyä ihan lyijykynillä ja tusseilla tatuointikuvia... Kuvia en saa laitettua, kun ei oo skanneria.

Rocket...todella upeaa kädenjälkeä,varsinkin tuo taulu.. :worship:

Itsekin piirtelen,pari muskeliukkoa tarttunut paperille tylsien koulutuntien mittaan...+muita härdelleitä ja tekeillä on taulu, johon tulee alaston nainen.Tai siis hänellä on kaapu päällä,mutta kaapu nyt vaan sattuu olemaan läpinäkyvä.
Piirustaminen on miulle kyllä ihan elämänehto.. :)

Rocket :eek: Siis wow.. Todellista lahjakkuutta!!

Huhhuh..

Itse maalaan ja piirrän mielelläni, mutta sen verran omituisia juttuja, etten niitä tänne uskalla pistää. Tosin en ole pitkään aikaan piirtänyt oikeen mitään.

Ja kirjoitan. Joskus nuorempana tuli kirjoiteltua vaikka mitä, mutta nykyään vähemmän.

Olisi kyllä kiva nähdä porukoiden taiteita! :worship:

Originally posted by Watashi
Olen tässä vuodenpäivät käsikirjoitellut sarjakuvia...
Käykää katsomassa ja heittäkää kommenttia vieraskirjaan :)

osoite:
www.miettinen.tk

Eihän nuo jutut voimailuun liity, paitsi tämä yksi:
Lihakset

No noihan oli hyviä! Suosikit : viidakko ja häjy.
Jatka(kaa) vaan samaan malliin!

Itsekkin joskus jotain kynällä töherrän, musta tussi ja lyijykynä ovat lähinnä niitä joilla "taitoni" tulevat esille.

Niin no... biisejä on tullut vuosien varrella väännettyä aikamoinen määrä... tasan yhteen olen kuitenkin tyytyväinen tällä hetkellä ja se löytyy seuraavasta:
http://ottomarkkanen.iuma.com
Tuokin oli itseasiassa improvisoitu otos, mutta oli sen verran onnistunut että päätin jättää sellasekseen.

OoDee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom