Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu mullekin soitto tuli melkeen heti ton viestin laiton jälkeen Ite kans tuun jo maanantaina pelipaikalle.
Ja nyt se flunssa sitte iski, ja pirun kovaa iskikin.. Just tärkeimmälle viikolle. Noh, toivottavasti testit sit terveenä.
Nyt tuli kirjekin Mitäköhän tarkoitetaan: "Laatikaa itsellenne harjoitteluohjelma, jonka tavoitteena on juoksu-, lihas- ja uintikestävyyden lisääminen." Kun eikös jo ole vähän liian myöhäistä aloittaa harjoittelu :D vai tarkoitetaanko tolla jotain kirjallista ohjelmaa mikä pitää antaa sitten siellä? O_o
Onkohan tuossa 200m uinnissa "pakko" tehdä volttikäännös? Itse hengästyn kauheasti kun yritän tehdä käännöstä ja 100m jälkeen tuntuu todella tuskaiselta tehdä seuraavia käännöksiä, koska tuntuu ettei ilmaa ole tarpeeksi. Olisiko kenelläkään neuvoja tähän? (Viimeisiä hienosäätöjä :D )
Miten muuten aiotte treenata tämän viimeisen viikon? Itse ajattelin käydä pari kertaa uimassa ja juoksemassa vielä kerran (tänään olin juoksemassa "coopperin")
Kiitos neuvoistanne käännökseen, huomasin että suurin ongelmani oli että puhalsin käännöksessä liian kovaa ja ilma loppuu kesken :D Nyt sain korjattua sen jotenkin. Vauhdissa ei ole vikaa, mutta edelleen tuo hengitys vähän jännittää
Ohhoh jäi Mummelin viesti lukematta kun en hoksannu uutta sivua!
Päätä ei oikeestaan kannata nostaa edestä ylös vaan ottaa normaali hengenveto sivulta, pikkujuttu mutta voimaa säästyy ja virtaviivasuus säilyy