Ihan vain keskustelusta poiketakseni, ja että varmasti vaikuttaisin epätietoiselta, sanokaapa mulle monelta kannattaisi olla maanantaina sielä Upinniemessä? Ja missä ilmoittaudutaan?(no se varmaan selviää kun astuu bussista ulos varuskunnassa) Ilmoitettu että viim 16.00 ja sitten taas jossain lapuissa lukee että saavu jo klo12. Mitä vittua, neljän tunnin heitto... Täältä nyt ihan noin vaan tulla.
Eli siis tällä viestillä haen vain varmistusta sille että on kai ok, kun saavun bussilla helsinki-upinniemi varuskuntaan 13.40. Veikkaan itse myös että kun nousen ulos niin sielä on joku jo huutamassa mortille mitä tehdä.
Mutta niin. Vitut. Vaikka eipä kai kukaan teidä mitä tehdä. SA kertoo kyllä kun on tarve tietää
Eli siis tällä viestillä haen vain varmistusta sille että on kai ok, kun saavun bussilla helsinki-upinniemi varuskuntaan 13.40. Veikkaan itse myös että kun nousen ulos niin sielä on joku jo huutamassa mortille mitä tehdä.
Mutta niin. Vitut. Vaikka eipä kai kukaan teidä mitä tehdä. SA kertoo kyllä kun on tarve tietää