Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän siitä voi olla haittaa, jos aloittaa treenaamaan aikasin.Moi! Olen -92 vuonna syntynyt, elikkä tällähetkellä yläasteen 9 luokalla oleva poika ja sukeltaja koulu on ruvennut kovasti kiinnostamaan minua.. voitteko antaa hyviä vinkkejä/neuvoja harjoitteluun. ja onko edes yleensä järkeä alkaa tässävaiheessa vielä reenailemaan. Minävuonna -92 syntyneillä oilisi sitten tämä armeija, elikkä onko meillä raivaaja vai taistelusukeltaja kurssi edessäpäin?
-Hege
Mitä ootte mieltä, et pystyykö itse oppimaan uintitekniikat ja sukellustekniikat? Mm. Tästä olen katsonut mallia http://www.youtube.com/watch?v=DoodK9JeV90
Mitä uintityylejä pitää osata sukeltajissa?
jees !
treenit alotettu ja tähtäimessä sukeltajakurssi 2009, elikkä raivaajasukeltaja.
onko täältä ketään joka harjoittelee sukellusta Mäkelänrinteessä?
Joo täällä sama homma. Ite en oo vielä vesitreenejä alotellu, oikeestaan tähän asti vaan salilla hikoillu tota kurssia silmälläpitäen. Johtunut lähinnä siitä etten oo saanu useinkaan ketään frendiä lähtemää messiin, kun noita vapaasukellusjuttujahan ei pidä treenailla yksikseen. Mäkelänrinteessä tai ihan missä vaan helsingin uimahallissa aloitan sitten sen aktiivisen pludaamisen kun kaveri löytyy. Jos täällä joku kellä sama ongelma niin ottakaa ihmees yhteyttä!