Tota muscle uppia kannattaa alkaa treenaamaan joustavilla rekkitangoilla niin siitä saa vähän vauhtia liikkeeseen, mulla meni repimällä 3 muscle uppia peräkkäin, vaikka leukoja meni silloin 14 täysin puhtaasti leuka tangon yli ja ala-asennossa kädet rennoiksi.
Mä varmaan vetelisin noilla leukamäärillä noita muscle uppeja 10
Helpoin tapa saada ensimmäinen voimakääntö on heilua n. 50cm eestaas jalkojen kanssa, kun liike lähtee tulemaan taaksepäin käännetään kädet vähän koukkuun ja siitä väännetään niin kovaa kuin käsistä lähtee alaspäin(samalla tavalla kuin ylätaljassa tekisi ensin myötäote-leuanvetoliikkeen ja sen jälkeen ojentaja push-downia)
Samalla nostetaan jalkoja eteen/ylös että painopiste ei kaatua taakse, koska muuten kierähtää takaisin alas kuin kivi.
Toivottavasti joku tajusi mun selityksestä jotain
Mä varmaan vetelisin noilla leukamäärillä noita muscle uppeja 10
Helpoin tapa saada ensimmäinen voimakääntö on heilua n. 50cm eestaas jalkojen kanssa, kun liike lähtee tulemaan taaksepäin käännetään kädet vähän koukkuun ja siitä väännetään niin kovaa kuin käsistä lähtee alaspäin(samalla tavalla kuin ylätaljassa tekisi ensin myötäote-leuanvetoliikkeen ja sen jälkeen ojentaja push-downia)
Samalla nostetaan jalkoja eteen/ylös että painopiste ei kaatua taakse, koska muuten kierähtää takaisin alas kuin kivi.
Toivottavasti joku tajusi mun selityksestä jotain