- Ikä
- 39
Jokainen tietty omalla vastuulla hankkii edellä mainuttaja rotuja sen verran ku pystyy aisoissa pitämään, mut ei mahdotonta En minäkään kahta enempää ottais, mulle riittää yksi.Ite ajattelin silloin edesmenneelleni uros-dobberille kaveria, tosin narttua. Uros ei käyny mielessäkään koska tällä rodulla kans Big No samalle sukupuolelle.Ehkä nartut ennemminki keskenään sopii mut uroksien kanssa ongelmia voi tulla.
Mä pidän bulleista kun ne on niin rumankauniita semmosia muumeja, semmosen kyllä tulevaisuudessa laitan, kun on aikaa. En vaan tiedä laitanko minin vai normin, normi viehättää ehkä enemmän.
Mä oon taas eri mieltä noista uroksista ja nartuista, urosten tappelu näytää ja kuulostaa pahalta, mut ku nartut tappelee, niin siinä tulee pahaa damagee... Et itte ottaisin mielummin kaks vahvaluontoista urosta, kuin narttua.
Mut on vähän jäävi neuvoo, ku iteltä löytyy kaks bokseria(uros ja narttu), sekä narttusaku ja narttu puolisaku:D Mut koirat on yksilöitä ja meillä menee kaikki hyvin, kunhan kukaan ei yritä meidän narttubossulle, sillä on häijy luonne:whip: