EBBA taitaa olla oikea koiraihminen. Mulle on tultu sanomaan päin naamaa juuri tuollaista tekstiä omasta koirastani, joka on bullterrieri. Koira ei ole tehnyt koskaan kellekään mitään pahaa. Se vika on siellä hihnan toisessa päässä, ei siinä koirassa tai rodussa.
KAPU: kyllä olen koira ihminen ja ajattelinkin korjata aikaisempaa kirjoitustani ...Näille kyseisien rotujen kasvattajille pitäisi laittaa jokin erityis sääntö jonka puitteissa he katsoisivat tarkkaan kenelle ne pennut menevät...ja ettei niitä saisi ensi koiriksi myydä ! Tuossa olet aivan oikeassa että kyllähän se vika on hihnan toisessa päässä MUTTA et voi kieltää tosiasiaa että kyseiset rodut ovat vieteiltään sellaisia että ne ovat valtaosaa koirarotuja hankalampi hallita ja kansan kielellä sanottuna vaarallisempia kuin moni muu rotu joutuessaan "vääriin" käsiin?
Tämä mun kohdalle sattunut hyökkäyskin olisi ollut estettävissä sillä että omistaja joka tiesi koiransa agressiivisuudesta (sanoi ettei ollut ensimmäinen kerta..) olisi joko pitänyt koiransa kiinni tai laittanut kuonokopan irtiolon ajaksi.