"Jatkuva", sanana, käsitteenä, ei tarkoita välttämättä että 24/7. Se voi tarkoittaa myös päivittäistä, tai toistuvaa. Ei välttämättä edes jokapäivä, mutta usein. Niin siitä sisälukutaidosta... :down:
No voe helevatan helevata.. piruuttasko yrität ymmärtää väärin suomea? Olenko minä sanonut että 24/7? Ääliö.
Ei olis mielekkäämpää. En käsitä taaskaan tätä ajattelua. "jos koiraa pidetään muuten 9+ arvoisesti, niin sen hoidosta voi tinkiä kohdassa x niin että hoito on vain 5-. mutta ei se haittaa kun muuten sitä pidetään niin kivasti."
Kuule, jos minun koirani on pentuna ollut häkissä, jossa se mahtui oikein hyvin vaikka tepastelemaan jos olisi halunnut, niin sitä on mielestäsi pidetty huonosti? Elä ny viitti:D Ja juu, jos haluat lisää vettä myllyysi, niin kyllä se oli siellä yli tunnin.
Häh? Miksi koira ei voi olla riittävän suurissa tiloissa JA olla vapaana suurimman osan päivää? Miksi se häkitysaika täytyy ehdoin tahdoin olla onnettoman pienessä näyttelyhäkissä, miksi ei mahdollisimman isossa? Olisko ihan vaan viitseliäisyyskysymys?
:jahas: Luepas taakkepäin näitä viestejä, että miksiköhän? Ja kaikilla ei vittu oo tilaa ja mahdollisuuksia, että tulis jätkät hitsaa kalterit makkariin. Eiköhän kukin ole hankkinut niin ison häkin kun mahdollista? En mä ainakaan sieltä pienimmästä päästä lähtenyt etsimään. Ja häkin on tarkoitus olla sen kokoinen, että sen voi ottaa matkalle mukaan. You see? Sitäpaitsi kun koira siellä tosiaankin nukkuu, niin sitä lääniä ei yksinkertaisesti tarvvita. Koiralle se ei ole enää mikään turvallinen "pesä", jos se häkki on huoneenkin kokoinen.
Tää palsta on laskenut mun viestien tason. Ihmetyttää, miten tyypit jotka käyttää aikaansa johonkin kehonrakentamiseen, joka käsittääkseni vie useamman vapaa-illan viikossa, saavat aikaa riittämään myös ihan oikeesti koiraharrastukseen. Joka vie kaikki vapaa-illat viikossa. Ai mut. Onhan häkit keksitty ja siellä se kaveriksi hankittu rakki on yksin onnellinen. Plääh.
Ja sitten on niitä joilla on penkit ja taljat ja leuanvetotangot ja riittämiin vapaita painoja, että voipi reenata kotona. Ja koira kellii häkissään ja joko nukkuu taikka tarkkailee, HÄKIN OVI AUKI JA SINNE OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN MENNEENÄ. Revi..