Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by makew
Joo mut se ottaa enemmän perseeseen ku kapea jalkaasento ja kehonrakennus on mun heiniä. En tartte isoa persettä!
Originally posted by Rock^
Ei se perse nyt tajuttoman suureksi voi paisua
Joo mut se ottaa enemmän perseeseen ku kapea jalkaasento ja kehonrakennus on mun heiniä. En tartte isoa persettä!
Originally posted by Pertti 123
Mikä asenne toi on. Jos hauista ja ojentajaa pitää reenata kumpaakin, niin kyllä pitää reisien yhteydessä reenata yhtä lailla pakaroitakin.
Ei mitään lihas epätasapainoa pidä tavotella!!!!! :mad2:
Originally posted by edelbrock
No kyykky ei sitten välttämättä ole sulle oikea liike. Kyykky rasittaa vyötäröä, persettä ja takareisiä ennemminkin kuin etureisiä.
Kuinka monen bodarin olet nähnyt tekevän kyykkyä tosissaan? En nyt tarkoita mitään tanko melkein korvissa-jalat yhdessä 100kilolla nitkutusta...
Kovan kyykyn ja vedon kanssa saa melko varmasti leveän vyötärön ja ison perseen, ei kauhean esteettistä jos haluaa bodariksi.
Originally posted by edelbrock
Kyykky rasittaa vyötäröä, persettä ja takareisiä ennemminkin kuin etureisiä.
Originally posted by baarikello
Vyötäröä?
Kyllä kyykky rasittaa vyötärön seudun tukilihaksia rajusti, ei se ole pelkästään "jalkaliike". Perusteluja ei varmaan tarvitse laittaa sen enempää, ota vaikka 200 niskaan ilman vyötä ja fiilistele vatsan seudun lihaksien toimintaa.Originally posted by makew
Mä kyllä haluaisin kans vähän perusteluja tolle väittämälle?
Originally posted by JJJ
Tanko niskaan ja kyykkyyn.