Taekwondo

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikari sanoi:
Muistanet sitten myös että kuviot on täällä Suomessa muuttuneet aika paljon niistä ajoista koska mies TROXin takana ei ole enää Suomessa ja TROXia pyörittää Suomessa toinen mies. ... :)

Jep. Huomasin. Myönnetään, olin väärässä. Historia on historiaa ja kuuluu sinne sellaisenaan...

fysio sanoi:
Markku Parviaisen "luomus". Hyvä esimerkki suomalaiseen taekwondoon vaikkuttaneista ihmisistä. Vaihtoi sittemmin Ruåttin puolelle.

edit.

Googlesta: http://personal.inet.fi/urheilu/trox.taekwondo/
"TROX ON NYKYÄÄN COMBAT HAPKIDO FINLAND "

Jaahas että tämmönen tapaus. Tästä en tiedäkkään mitään. Otetaan sanat takaisin. => Trox ei ole rahastusta (ainakaan enää). Sorry... My bad!

Hyvä näin. Mutta vielä yksi korjaus... TROX ei ole nykyään COMBAT HAPKIDO FINLAND. Vaasassa asuvan entisen TROXin opettajan seura on COMBAT HAPKIDO FINLAND. Kyseinen seura ei tietääkseni myöskään ole rahastusta sen enempää kuin STKDLn seuratkaan. Saattaa olla vieläpä halvempi maksuiltaan kuin useat muut :)
Taekwondo-seuroja ovat muistaakseni myös esimerkiksi ITAn alla toimivat Taekwondo-seurat, vaikka asia monien mielestä tuntuukin olevan toisin...

Mutta Combat Hapkidosta saa ihan oikeaakin tietoa sivuilta:

www.ichf.com
ja
www.combathapkido.fi

Eipähän tarvitse elättää itseään kuulopuheilla ja mustamaalausyrityksillä :)
Jos jollakulla on aiheellisia kysymyksiä, vastaan mielelläni :worship:

Itse olen harrastanut taekwondoa neljä vuotta ja punaisella vyöllä ollaan! Tosin vain reenailin paskassa seurassa, mut en onneksi enää!:rock:
Ihan hyvä laji mielestäni! Paljon eri osa-alueita ja tuntuu että siinä tulee joskus sitä luovuuttakin esiin.. ja kyllähän siinä sitä notkeuttakin tarvitaan mukaanluettuna myös paljon muutakin, kuten keskittymistä! Suosikkini on tähän asti ollut ehkä tekniikan tekeminen ja murskaus, joskus taas on mukava matsailla ihan oikeilla säännöillä ja toisinaan taas vain nyrkkeillä! Tänä vuonna on tosin tullut taukoa, koska täällä missä asun, niin ei oo mahdollisuuksia kuin yhden seuran pitämiin reeneihin.. JA SINNE EN MENE :D (huonoja kokemuksia)
Sitten ensi vuonna taas luultavimmin jatkuu tuo harrastelu, mutta tällähetkellä kuitenkin PUNTTISALI on ykkönen ja tulee olemaan!

MeiSheng sanoi:
Itse olen harrastanut taekwondoa neljä vuotta ja punaisella vyöllä ollaan! Tosin vain reenailin paskassa seurassa, mut en onneksi enää!:rock:
Ihan hyvä laji mielestäni! Paljon eri osa-alueita ja tuntuu että siinä tulee joskus sitä luovuuttakin esiin.. ja kyllähän siinä sitä notkeuttakin tarvitaan mukaanluettuna myös paljon muutakin, kuten keskittymistä! Suosikkini on tähän asti ollut ehkä tekniikan tekeminen ja murskaus, joskus taas on mukava matsailla ihan oikeilla säännöillä ja toisinaan taas vain nyrkkeillä! Tänä vuonna on tosin tullut taukoa, koska täällä missä asun, niin ei oo mahdollisuuksia kuin yhden seuran pitämiin reeneihin.. JA SINNE EN MENE :D (huonoja kokemuksia)
Sitten ensi vuonna taas luultavimmin jatkuu tuo harrastelu, mutta tällähetkellä kuitenkin PUNTTISALI on ykkönen ja tulee olemaan!

Missäs päin asustelet ? Tervetuloa treeneihin jos Vaasa - Seinäjoki välille satut :hyper:

Ikari sanoi:
Missäs päin asustelet ? Tervetuloa treeneihin jos Vaasa - Seinäjoki välille satut :hyper:

Asustelen pohjoisemmassa! Elikäs ouluun päin muuttelen tässä piakkoin poikaystäväni kanssa! Luultavasti jos alan reenailee, niin Oulun ITF:ssä! Sen näkee sitten! En oo ottanu paineita siihen, koska sitä voi jaktaa ihan milloin vain:) elinikäinen harrastus, niinkun on punttisalikin mulle!

MeiSheng sanoi:
Asustelen pohjoisemmassa! Elikäs ouluun päin muuttelen tässä piakkoin poikaystäväni kanssa! Luultavasti jos alan reenailee, niin Oulun ITF:ssä! Sen näkee sitten! En oo ottanu paineita siihen, koska sitä voi jaktaa ihan milloin vain:) elinikäinen harrastus, niinkun on punttisalikin mulle!

Eräs ystäväni harjoittelee Oulun ITFssä, NFTAn seurassa. Kuulema hyvä seura !

Ikari sanoi:
Eräs ystäväni harjoittelee Oulun ITFssä, NFTAn seurassa. Kuulema hyvä seura !

No kuka ystäväsi harjoittelee nfta:ssa ?? Ja se seura justiinsa oli niin perseestä ettei ikinä.. HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! jumalauta!!!! ei ikinä sinne!!

ja vähän tietämystä sinnekin! Nfta on ihan eri asia kuin Oulun ITF.. haha:D

MeiSheng sanoi:
No kuka ystäväsi harjoittelee nfta:ssa ?? Ja se seura justiinsa oli niin perseestä ettei ikinä.. HYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! jumalauta!!!! ei ikinä sinne!!

ja vähän tietämystä sinnekin! Nfta on ihan eri asia kuin Oulun ITF.. haha:D

Noh, NFTA:ssa on aika monta opettajaa ja niillä on kovin erilaisia painotuksia opetuksissaan, joten ei välttämättä kannata koko NFTA:ta haukkua jos ei yhden open opetukset miellytä. NFTA:ssa on Oulun ryhmä, ja se tosiaan on eri asia kuin Oulun ITF.

flamm sanoi:
Noh, NFTA:ssa on aika monta opettajaa ja niillä on kovin erilaisia painotuksia opetuksissaan, joten ei välttämättä kannata koko NFTA:ta haukkua jos ei yhden open opetukset miellytä. NFTA:ssa on Oulun ryhmä, ja se tosiaan on eri asia kuin Oulun ITF.

niin,noh! en mitenkään enempää halua avautua, enkä kertoa nimiä! mut on melko huonoja kokemuksia opettajista ja ihan harrastajistakin siellä seurassa! ei vaa yhden, eikä kahden vaan ihan useamman!! no iteppäs nuo asiat tiedän! niin en sano turhaan tuosta! mut mikäs siinä jos siellä haluaa harrastaa! mulle ja poikaystävälleni vaan riitti.. ja onneks tajuttiin se varhaisessa vaiheessa!
on senkin takia yöunet menettänyt, oli kyllä niin törkeää käytöstä mua kohtaan!:urjo: :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MeiSheng sanoi:
niin,noh! en mitenkään enempää halua avautua, enkä kertoa nimiä! mut on melko huonoja kokemuksia opettajista ja ihan harrastajistakin siellä seurassa! ei vaa yhden, eikä kahden vaan ihan useamman!! no iteppäs nuo asiat tiedän! niin en sano turhaan tuosta! mut mikäs siinä jos siellä haluaa harrastaa! mulle ja poikaystävälleni vaan riitti.. ja onneks tajuttiin se varhaisessa vaiheessa!
on senkin takia yöunet menettänyt, oli kyllä niin törkeää käytöstä mua kohtaan!:urjo: :urjo:

Vai että vähän tietämystä sinnekin !:

MeiSheng: "ja vähän tietämystä sinnekin! Nfta on ihan eri asia kuin Oulun ITF.. haha"

No itsellänihän ei sinänsä mitään viriiliä kiinnostusta ole NFTAn toimiin, enkä ole treeneissäkään siellä käynyt. Armeijakaverini vain on Oulusta ja harjoittelee siellä. Hän kehui seuraa hyväksi.

Ja kirjoitin myös että "kuulemma hyvä seura !". Itsehän en Oulussa asu ja NFTAssa kuitenkin ITF-Taekwondoa treenataan niin ei se mielestäni aivan eri asia ole. Mielestäni voin sitä kutsua myöskin Oulussa olevaksi ITF-seuraksi.
Onkos sitten tuo Oulun ITF ja Oulun ITF-Taekwondo ry myös aivan eri asioita ?

Että vähän tietämystä...:hyper: Sori jos en erotellut näitä kahta ITF-seuraa toisistaan. En ehkä välttämättä niin ihmettelekään sitä käytöstä siellä NFTAn seurassa... Seurojen arvostelu ja ylimielinen käytös kun ei kuulu näiden lajien harrastajille. Saattoi olla ihan aiheellistakin sitten. :eek:

flamm sanoi:

Jos pilkut viilataan myös täältä katsottuna samaan tapaan niin:

se että... "NFTAssa on Oulun ryhmä" on eri asia kuin että Oulussa on NFTAn ryhmä :) Jos NFTAssa olisi Oulun ryhmä niin se voisi tarkoittaa myös sitä että esim. Oululaiset menisivät porukalla johonkin muualle treenaamaan, he voisivat silti olla Oulun ryhmä. Mutta taas jos Oulussa on NFTAn ryhmä niin tämä on ilmaisuna jo paljon selkeämpi...

:hyper: Se siitä pilkunpäsmäyksestä jos asia oli näinkin tärkeä ottaa esille ! :david: David Hasselhof vielä tähän hätään tärkeimpänä.

Ihan paskoja nuo oulun itf tyypit. Ei olisi muka saanu juoda kaljaakaan kisareissulla. ;)

Nfta:ssa paljon rennompaa porukkaa, mutta en kyllä siäkään enää käy.

Tulipa kuultua jotain huhuja vanhasta seurasta tuossa yks päivä, mutta mitäpä niitä tänne kirjoitteleen.

Hahah, naurattaa tämä NFTA ja Oulun I.T.F ry - keskustelu.
Sanottakoon nyt niin, että toivottavasti ja todennäköisesti NFTA tulee romahtamaan. Pikkuhiljaa ehkä harrastajien silmät avautuvat, ehkä.

Vai että rentoa porukkaa? No tokihan heillä varmaan eri asenne asiaan on. Onhan siellä sellasia hihhuleita jotka käyvät vyökokeessa parin kuukauden välein tekemässä liikesarjoja ja nuolevat mustien vöiden persettä ja pitävät näitä jonain jumalina.

Luulenpa, että Oulun ITF ry:ssä on hieman asiaan keskittyvää ja kypsempää porukkaa. Ja Weebom, en tiedä oliko tuo silmänisku-lause sitten vain sarkasmia mutta mutta-... no niin.

Ikari sanoi:
Jos pilkut viilataan myös täältä katsottuna samaan tapaan niin:

se että... "NFTAssa on Oulun ryhmä" on eri asia kuin että Oulussa on NFTAn ryhmä :) Jos NFTAssa olisi Oulun ryhmä niin se voisi tarkoittaa myös sitä että esim. Oululaiset menisivät porukalla johonkin muualle treenaamaan, he voisivat silti olla Oulun ryhmä. Mutta taas jos Oulussa on NFTAn ryhmä niin tämä on ilmaisuna jo paljon selkeämpi...

Mutta pitää huonommin paikkaansa.. :hyper:

NFTA:ssa on Oulun ryhmä, koska NFTA:ssa on Oulussa myös yliopiston ja ammattikorkeakoulun porukka, Oulun ryhmä on sitten vaan Oululaisille, mutta toki siellä saa käydä nuot kahden muunkin ryhmä treenaajat. Selkiskö? :hyper:

Ite olen treenannut 4 vuotta NFTA:ssa ja ihan hyvää treeniä siellä on saanut, joskin ne parhaat opettajat (Greussia lukuunottamatta) siirtyivät Oulun ITF:ään ja pohjoisemmas.. :(

flamm sanoi:
Mutta pitää huonommin paikkaansa.. :hyper:

NFTA:ssa on Oulun ryhmä, koska NFTA:ssa on Oulussa myös yliopiston ja ammattikorkeakoulun porukka, Oulun ryhmä on sitten vaan Oululaisille, mutta toki siellä saa käydä nuot kahden muunkin ryhmä treenaajat. Selkiskö? :hyper:

Ite olen treenannut 4 vuotta NFTA:ssa ja ihan hyvää treeniä siellä on saanut, joskin ne parhaat opettajat (Greussia lukuunottamatta) siirtyivät Oulun ITF:ään ja pohjoisemmas.. :(

Tuikitärkeä sanaleikki jatkuu ! :anssi:

- seth - sanoi:
Sanottakoon nyt niin, että toivottavasti ja todennäköisesti NFTA tulee romahtamaan. Pikkuhiljaa ehkä harrastajien silmät avautuvat, ehkä.
Jaa-a? Kyllä se homma musta toimi ihan kivasti tuolla yliopiston ryhmissä.
Luulenpa, että Oulun ITF ry:ssä on hieman asiaan keskittyvää ja kypsempää porukkaa. Ja Weebom, en tiedä oliko tuo silmänisku-lause sitten vain sarkasmia mutta mutta-... no niin.
No en mä nyt halua dissata jotain toista porukkaa, kun en niistä paljon paskaakaan tiä. Muutenkin aika pikkusieluista hommaa. Otti vaan silmään kun joku päästeli tulemaan.

Ei vaan jaksa ymmärtää mikä siellä nfta:ssa nyt niin vinossa oli. Itsellä lähti järki ainaiseen vyökoeruljanssiin ja suhteettoman isoon osuuteen itsepuolustusta. Itse harjoitukset toimi ok (tärkein asia), vetäjät hyviä veikkoja, yhtäkään huonoa en tavannut. Pitkäänkin harrastaneissa sen sijaan oli muutama typerys, mutta missäpä ei. Kokemukset loppuivat tossa puoltoista vuotta sit.

edit: Ja tuskin ton kokoinen seura kuin nfta romahtaa ihan helposti.

- seth - sanoi:

Vai että rentoa porukkaa? No tokihan heillä varmaan eri asenne asiaan on. Onhan siellä sellasia hihhuleita jotka käyvät vyökokeessa parin kuukauden välein tekemässä liikesarjoja ja nuolevat mustien vöiden persettä ja pitävät näitä jonain jumalina.

Tuo oli hyvin sanottu!! Tuotapa se just olikin! Onneksi mulla avautu silmät ja tarpeeksi aikaisin! En siis todellakaan ole enää siinä seurassa! Antaa nyt niiden olla, ja sillä siisti! Jotka harrastavat siellä, niin harrastavat ja jotka ei niin ei harrasta!!! jeah.. :D

Itse en enää tähän asiaan aijo kommentoida! Joten olkoot tämä! Jos jotkut haluavat jatkaa tästä, niin jatkakoot! Taekwondostahan voi muutenkin keskustella.. :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom