Nexus 7 (2013) 32 GB 4G/LTE + Wi-Fi taulutietokone, ASUS-1A014A - Direct123
Siinäpä se ois jos ei oo mikää kusetus sivusto..
Siinäpä se ois jos ei oo mikää kusetus sivusto..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tableteista puhutaan on VAIN iPad ja sitten muut. iPad on IHAN vitun ylivoimainen!!!
Pitää olla pimee tyyppi, että muuta hommaa!!
Hankin nyt tällaisen ylivoimaisen mininä. Mulla on näitä imutettuja leffoja PC:llä. Saako näitä, ja jos saa niin miten, katsottua tuolla ipab minillä?Kun tableteista puhutaan on VAIN iPad ja sitten muut. iPad on IHAN vitun ylivoimainen!!!
Only in pakkis. Eli sivu tabletilla ei näy kunnolla. Oikeassa reunassa on paljon tyhjää. Esim tuo blenderi mainos näkyy koko sivun mukaisesti mutta muut ei. Onko sivustosta vika vai minun tabletin asetuksissa? Muualla en ole törmännyt vastaavaan ongelmaan. Tuota tyhjää on noin yksi neljäs osa joten huomattavasti pienentää tekstiä.
Hankin nyt tällaisen ylivoimaisen mininä. Mulla on näitä imutettuja leffoja PC:llä. Saako näitä, ja jos saa niin miten, katsottua tuolla ipab minillä?
Just.Kun tableteista puhutaan on VAIN iPad ja sitten muut. iPad on IHAN vitun ylivoimainen!!!
Jelppikääpäs mua tabletti asioissa, olisi hakusessa... Malleista en tiedä hölkäsen pöläystä, kunhan sinne saa sim kortin (jolla voisi toimia sekä mokkula että se tabletti, vaihtelisin mokkulan ja tabletin välillä sitä korttia tarpeen mukaan) ja että olisi kynä jolla voisi vaikka koulussa muistiinpanoja kirjoitella. Ja yleiseen surffailuunhan tuo myös varmaan on näppärämpi kuin läppäri!
Pitää käyä myös paikallisella soneralla kattelemassa, mutta laitelkaa ekspertit myös omia tietojanne.
Auttakaa joku sen verran ja nopeasti. Ei VLC näytä Nexus 7(2012) tekstejä ollenkaan?? Mikä helvetti mättää.. Beta-versio vlc:stä.