Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, onko noita edelleen uusissakin läppäreissä? :D Ei ole todellista, kohta varmaan joku Acer laittaa Beta-videon läppäriinsä.
Osaatteko muuten kertoa onnistuuko noiden torrenttina haettujen videoiden pyörittäminen kuinka helposti tableteilla ja saako niihin
mahdollisesti tekstityksiä kuten esim. BSPlayer homman taitaa? Hintahaitari tosiaan ei ihan siellä highend päässä mutta ei kiitos myös kiinakopioillekin..
Täällä näyttää tietoa näistä vekottimista olevan niin mitäpä suosittelisitte näihin tarpeisiin?
- Sohvasurffailu (läppäri löytyy mutta ei ole aina päällä tahi saatavilla)
- Perheen muksujen elokuvien katselut (Autot ym. piirretyt)
- Satunnaiset pelit jotka ei myllyltä nyt liikoja vaadi tehoa --> tämä toki saattaa muuttua kun perheen pienimmät vanhenee koko ajan tai jos sitä vielä itse innostuisi pelailemaan ;)
- Työmatkoilla elokuvien/sarjojen katselu (ei kovin usein)
mutta ehkä mikä suurin tarve niin liitettävyys tv:hen sillä tapana on aika usein hakea torrenttina esim. sarjoista kokonaisia tuotantokausia
niin kysymys kuuluukin mikä tähän tarpeeseen olisi sopiva tabletti? Mielessä on pyörinyt nuo Nexuksen laitteet mutta 7":ssa ei taida olla hdmi lähtöä, tuo 10" on varmasti hyvä mylly mutta hinta
taitaa olla vielä arvoitus ja sitten on tuo Asuksen 300 sarjalainen. Osaatteko muuten kertoa onnistuuko noiden torrenttina haettujen videoiden pyörittäminen kuinka helposti tableteilla ja saako niihin
mahdollisesti tekstityksiä kuten esim. BSPlayer homman taitaa? Hintahaitari tosiaan ei ihan siellä highend päässä mutta ei kiitos myös kiinakopioillekin..
Nexus 7 sai Android 4.2 OTA-päivityksen aamulla. Multiuser tuki lisää tuon laitteen valueta aivan saatanasti; toi on meillä aina olohuoneen pöydällä ja nyt saa omat accot/settarit mulle, rouvalle ja quest acco vieraiden käyttöä varten. Kauniisti muotoiltuna: vitun hyvästä tabletista tuli vitusti parempi. Anteeksi.
Voi kyllä olla että torrenttien imuttelu voi olla laitteelle vähän liikaa(vaatii tehoja ja syö akkua aivan tolkuttomasti), eikä niiden kanssa välttämättä jaksa taistella tabletilla. Helpointa on ladata leffat/sarjat ja subit koneella ja siirtää ne tabletille.
Ainoa hyvä asia tuossa uudessa ipadissä on näyttö. Muilta osin android menee ohi ja lujaa.
Missä Android menee ohi Applesta? En ole itse ainakaan koskaan Androidin käyttöliittymästä niin paljoa diggaillut.
Muokattavuus, moniajo, osa ohjelmista ilmaisia kun samat maksaa applelle. Tuossa varmaan suurimmat pointit itse käyttöjärjestelmän osalta. Itse laitteissa taas mahdollisuus muistikortteihin ja hdmi-ulostulot.
Onko kukaan vielä saanut tuota mini iPadia käsiinsä? Tekeekö sillä mitään vai kannattaako odottaa uudella näytöllä olevaa miniä (tulee ilmeisesti ensi vuoden alussa)?
iPhonena tuo menis ;)
Täällä näyttää tietoa näistä vekottimista olevan niin mitäpä suosittelisitte näihin tarpeisiin?
- Sohvasurffailu (läppäri löytyy mutta ei ole aina päällä tahi saatavilla)
- Perheen muksujen elokuvien katselut (Autot ym. piirretyt)
- Satunnaiset pelit jotka ei myllyltä nyt liikoja vaadi tehoa --> tämä toki saattaa muuttua kun perheen pienimmät vanhenee koko ajan tai jos sitä vielä itse innostuisi pelailemaan ;)
- Työmatkoilla elokuvien/sarjojen katselu (ei kovin usein)
mutta ehkä mikä suurin tarve niin liitettävyys tv:hen sillä tapana on aika usein hakea torrenttina esim. sarjoista kokonaisia tuotantokausia
niin kysymys kuuluukin mikä tähän tarpeeseen olisi sopiva tabletti? Mielessä on pyörinyt nuo Nexuksen laitteet mutta 7":ssa ei taida olla hdmi lähtöä, tuo 10" on varmasti hyvä mylly mutta hinta
taitaa olla vielä arvoitus ja sitten on tuo Asuksen 300 sarjalainen. Osaatteko muuten kertoa onnistuuko noiden torrenttina haettujen videoiden pyörittäminen kuinka helposti tableteilla ja saako niihin
Onko jollain viime hetken vinkkejä että kannattaako tarttua tarjoukseen? Saisin tuon 32gigasen Asuksen TF300t:n 352egeen ja jotenkin tuo laitos vaikuttaisi olevan ihan hyvä vekotin hintaansa nähden. Nexus 10 ei taida ihan vielä Suomeen saapua ja hintakin taitaa mennä reilusti tuon Asuksen yli..