Tablet -tietokoneet tulee ja jyrää. Keskustelua Tablet -tietokoneista

Tietenkin ajattelin keskiverto kuluttujaa noissa rajoituksissa. :)

Itsellä ei varmaa olisi edes vakio käyttis tuolla enää muutaman kk päästä... :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amazon myy tablettiraudan luultavasti tappiolla. Businessmalli on samankaltainen kuin pelikonsoleissa. Näyttää kyllä todella hyvältä diililtä nuo.

Tietenkin ajattelin keskiverto kuluttujaa noissa rajoituksissa. :)

Itsellä ei varmaa olisi edes vakio käyttis tuolla enää muutaman kk päästä... :david:

Suap nähdä kuinka hyvä suojaus tuossa vehkeessä on. Perus android reikiä ja avointa bootloaderia tuosta tuskin löytyy. Käsittääkseni amazon on tuon forkannut 2.1 androidista ja kyhännyt itse multitöksistä lähtien kaiken.

Juuri matkalla Jenkeissä ja ajattelin tuoda tuliaisena yhten taulun. Toimiiko jenkkilaitteet ihan normisti Suomessa? Ei ole lukittuja ja ääkköset löytyy?

Juuri matkalla Jenkeissä ja ajattelin tuoda tuliaisena yhten taulun. Toimiiko jenkkilaitteet ihan normisti Suomessa? Ei ole lukittuja ja ääkköset löytyy?

Ainakin Android-vehkeisiin voi valita asetuksista ihan minkä näppislayoutin tahansa. Ja muutenkin toimii Suomessa ihan normaalisti.

Kannattaa tuoda wlan-only malli tai tsekata vähintään että tukee W-CDMA:ta eurotaajuuksilla.

Transformer ollut nyt käytössä toista viikkoa, olen kyllä hyvin tyytyväinen! Eipä ole juuri himassa tullut muulla laitteella enää surfattua.

Toimii hiton sulavasti (ei mitään pätkimistä), eikä oikeastaan ole ollut mitään ongelmia. Kiva streemailla tv-sarjoja ja surffata webbiä, helppoa. En mä nyt sähköposteja tuolla näppiksellä kirjottaisi, mutta se nyt on sama kaikissa noissa laitteissa, haluan fyysisen näppiksen jos enemmän pitää kirjoittaa.

Kaikki tarvittava roina löytyi helposti shopista, ilmaisia tuotteita olen vaan käyttänyt. Spotify (tästä maksan kuukausimaksua), VLC player (voi striimata verkosta), joku messenger versio, Opera selain (laitteen oma selainkin tosin ihan toimiva) ja sitten jotain pelejä. Nuo nyt lähinnä mun käyttöön.

Tuohon hintaan helvetin hyvä laite, Pixmaniasta tosissaan tilasin.

e. Hei, tietääkö joku jotain selainta mihin saisi jonkun mainosblokkerin? Firefoxin latasin, mutta se toimi jotenkin todella tunkkaisesti? Tahmasi ja jäätyi, addblockin siihen laitoin.

e. Hei, tietääkö joku jotain selainta mihin saisi jonkun mainosblokkerin? Firefoxin latasin, mutta se toimi jotenkin todella tunkkaisesti? Tahmasi ja jäätyi, addblockin siihen laitoin.
Sen tiedän että Firefox on aika kuraa Androidilla. Monta parempaa.

Dolphin HD selaimelle saa Adblockin, mutta samalta tekijältä on erikseen "for Pad" versio. https://market.android.com/details?id=com.dolphin.browser.pad&feature=more_from_developer
Kokeile tuota, pitäisi olla add-on browser jossa sitten adblock. Saattaa olla että Adblock add-on on vain HD versiolle.

Ok, kiitoksia, pitää testata. Firefox oli kyllä täysin käyttökelvoton.

Mainokset ärsyttää tabletissa, pahimmissa tapauksissa tulee kaikenmaailman popuppeja jotka tekee surffaamisesta hankalaa.

Yllätyin muuten siitä, miten tarkka Transformerin kuva on! HD videot näyttää oikeasti hiton hyviltä.

Ok, kiitoksia, pitää testata. Firefox oli kyllä täysin käyttökelvoton.

Mainokset ärsyttää tabletissa, pahimmissa tapauksissa tulee kaikenmaailman popuppeja jotka tekee surffaamisesta hankalaa.

Yllätyin muuten siitä, miten tarkka Transformerin kuva on! HD videot näyttää oikeasti hiton hyviltä.
Onhan siinä kuitenkin HDTV resoluutio. :)

Verrattuna vaikka mun duuniläppäriin tai himan LCD littuihin se kuva on hiton hyvä ja tarkka. Diggaan. Tosin mä en ole hifimies.

Gigantissa oli kaikki tabletit vierekkäin. Räpläsin niitä puolisen tuntia vuoron perään ja kyllähän se on sanomattakin selvää mikä tabletti tarjoaa parhaimman ja sulavimmat käyttäjäkokemuksen: Ipad&Ipad2.
Olisi ollut kiva ostaa Android-tabletti JOS kaikki ois ollut yhtä sulavaa kuin ipad2:lla. Mukaan lähti ipad2:n, eikä 480e hinta wlan versiosta ole paha mihin tahansa muuhun verrattuna.
Vaikka kuinka itsekkin tykkään Android-käyttöjärjestelmästä, niin ei tällä hetkellä vain muut pysty kilpailemaan ipadin kanssa, kun aletaan vertailemaan designia, käyttiksen jouhevuttta ja yleistä laatuvaikutelmaa.

Mäkki on varmaan kova tablet, mutta mä en vaan voi ostaa sitä. Mulla on niin mäkki-fanaattisia kavereita että ne varmaan raiskais mut jos ostaisin mäkin.

Mä kyllä tykkään Androidista tosi paljon, mutta en voi sinänsä mäkkiin vertailla kun ei ole kokemusta.

Mäkki ;)

pilkunnussija.jpg

Viimein sain ostettua tuon mini hdmi kaapelin, tsekkailin sitten uusimman TUF jakson 42" litusta. Ihan samalta näytti kun läppärin HDMI:stä, eli tosi jees. Ihana laite, voittaa parisuhteen.

Transformer 2 kiusottelua:

Huhutuissa spekseissa on neliydin suoritin, 1GB keskusmuistia, ja 32GB sisäistä tallennustilaa. Uumoillaan että julkaisu oli 7. marraskuuta... kaippa tuohon saa toivottavasti Android 4.0 päivityksen, kun ainakin vielä puhutaan Android 3.2:sta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom