Taas yksi ohjelma näytillä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JM
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

JM

Ikä
44
Elikkä tämmöstä ohjelmaa oon suunnitellu ja kaipaisin mielipiteitä ja ohjeita. Mitä muuttaisitte ja miksi? Tarkoituksena on saada voimaa ja massaa ja toistot on mielestäni ihan ok:rolleyes: .
Onko nuo kyynärvarsien toistot hyvät(oon jostai lukenu et ne ois hyvä olla yli 10)?
Tuleeko käsille liikaa rasitusta, kun tässä kuitenki natuna mennää?
Entä jaloille?
Kannattaako tehä penkki ja vinopenkki samana päivänä, vai olisiko parempi ottaa joku muu rintaliike?

1. selkä, vatsat
Ylätalja 3x6-8
Kulmasoutu 3x6-8
Maastaveto 3x6-8
Pullover 3x8
Vatsat 3x10-20

2. rinta, olkapäät
Penkki 4x4-6
Vinopenkki käsip. 2x6-8
Pystypunnerrus 2x6-8
Taljapunnerrus 2x6-8
Vipunostot 3x8

3. lepo

4. jalat, vatsat
Kyykky 2x6-8
Prässi 4x4-6
Koukistus 2x6-8
Ojennus 2x6-8
Pohkeet istuen 2x10-15
Pohkeet seisten 2x10-15

5. kädet
Dippi 3x6-8
Kesk. ojentajap. 2x6-8
Ojentajat taljalla/
Hauis seisten 2x6-8
Hauis scott 2x6-8
Hammer-kääntö 2x6-8
Kyynärvarret 3x8

6. lepo
7. lepo

P.S. Taitaa olla aika peruskamaa mut mulla ei oo vielä ihan tämmöstä ohjelmaa ollu joten luulisin et toimii! :evil: :whip:

No hyvältä toi näyttää sarjoineen kaikkineen...en mä keksi siihen mitään ihmeellistä...

Minä itse tekisin vähän eri järjestyksessä:

Rinta, olkapäät

Jalat

Kädet

Selkä

Mutta jos toi järjestys sopii sulle niin siitä vaan!!

Originally posted by timba79
No hyvältä toi näyttää sarjoineen kaikkineen...en mä keksi siihen mitään ihmeellistä...

Jos JM palautuu hitaasti, saattaa JM:n järjestys olla parempi, nimittäin tuskin hauikset on palautuneet epäsuoraan treenin selän kanssa seuraavana päivänä.

Originally posted by timba79
.
.
.
Tuohan on aivan sama järjestys, eri päivästä vain aloitettu. :) Toinen juttu, jos on aina samat treenipäivät.

Edit: Luin kunnolla ja nehän oli aina samat päivät, joten ei mitään.

Originally posted by KäveleväRuumis
Jos JM palautuu hitaasti, saattaa JM:n järjestys olla parempi, nimittäin tuskin hauikset on palautuneet epäsuoraan treenin selän kanssa seuraavana päivänä.

No totta tuokin, mutta mun kohalla ei hauiksien kanssa ole ongelmaa, ennemminkin ojentajien ja olkapäiden palautuminen saattaa kestää...mutta kokeilemallahan se selviää...

Kiitoksia vaan vastauksista :worship:. Vastatkaapa vielä noihin kysymyksii!!

Originally posted by JM
.
Onko nuo kyynärvarsien toistot hyvät(oon jostai lukenu et ne ois hyvä olla yli 10)?
Tuleeko käsille liikaa rasitusta, kun tässä kuitenki natuna mennää?
Entä jaloille?
Kannattaako tehä penkki ja vinopenkki samana päivänä, vai olisiko parempi ottaa joku muu rintaliike?

:offtopic: Olikos se nii et treenin jälkee kannattaa ottaa nopeeta hiilaria?? Miks?? Jos otan kaks protskudrinnkiä, joista toinen pelkkää heraa ja toisessa myös hiilareita, niin kumman otan ennen treeniä ja kumman treenin jälkee? Krea kai siihe ekaa, mut sen kanssa pitäs olla hiilareita. :rolleyes:
:david: :arvi:

Minä teen kyynärvarsille yleensä 10-12 toistoa ja 3-4 sarjaa, yleensä ton kolmen sarjan jälkeen on jo niin pumpissa ettei neljättä tarvitse...

Jaloillehan täällä on ollu juttua yli 12 toiston sarjoistakin, mutta minä olen pysytellyt siinä 12 toiston tuntumassa...

Ja rintapäivänä on ihan ok ottaa sekä tasa että vinopenkki, vinopenkin voi ottaa vaikkapa käsipainoilla...

Ja treenin jälkeen nopeeta hiilaria (malto) ja heraprotskua ja ennen treeniä jotkut ottaa jonkinverran heraa...itse en ole tätä tehnyt joten en tästä sen enempää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom