Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tämän enempää en jaksanut etsiä tietoja, ainesosista ei siis ollut mitään muuta tietoa kuin tämä:
Ketkä toiset? Kaverisi, joiden näet omin silmin kasvaneen vai tuotteiden myyjät? Kuitenkin uskoisin, että hintalaatusuhde varsinkin aloittelijoille on kyllä parhainta noissa perusjutuissa, kuten hera, kreatiini ja malto, ja paljon tärkeämpää olisi kiinnitää huomiota enemmän siihen, mitä (ja miten paljon) ruokapöydässä suuhun nakkaa, kuin noihin lisäravinteisiin. Noi XYZ tuotteet ovat kuitenkin kaikki jo vähän pidemmälle ehtineille, jos jotkut niistä jopa sattuisivat toimimaankin.Originally posted by r0sgy
Kun kuule juuri puhuttavan että toi ois ihan rahan hukkausta monien suusta , toiset taas ovat eri mieltä!
Puhutaankohan me nyt samoista aineista?Minulla T5 Stak on toiminut. Tavallisesti olen jaksanut 50 kg:n painoilla maastavetoa noin kymmenen toistoa. T5 Stakin avulla jaksoin 70 kg:lla helposti 15 toistoa.
Originally posted by JuhazOne
Minulla T5 Stak on toiminut. Tavallisesti olen jaksanut 50 kg:n painoilla maastavetoa noin kymmenen toistoa. T5 Stakin avulla jaksoin 70 kg:lla helposti 15 toistoa.
Eli itse ukon, että hinta/hyötysuhde aloittelijoille on ylivoimaisesti parhainta noissa edellä mainitsemissani perustuotteissa. Pidemmälle ehtineille voivat jotkut kalliimmat nökönökötuotteet tuoda sen viimeisen puristuksen, joka vie kehityksen taas eteenpäin.Originally posted by Duffy
Kyllähän noilla nyt pitäs hyötyä saada, mutta pointti on vain se että onko tuollaista järkeä ostaa, jos saat saman asian ajavan tuotteen 50% tuota halvemmalla
Originally posted by Kuukkeli
Näin siis suunnilleen ajattelisin, eli mielestäni olisi paljon järkevämpi ostaa ihan vain sitä peruskamaa.