T5 STAK, kokemuksia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0sgy
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä kokemuksia T5 STAK:sta =>
tulosten kasvua ?
haittavaikutuksia ?

Ja suositteletteko itse 1,5 vuotta salilla käyneelle vielä tuollaisia lisäravinteita vai pitäisikö syödä poskeen vielä pelkkää protskua, kreatiinia ja hiilareita ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taisi olla kaikki tarpeelliset threadit tuolla salaisissa kansioissa, mutta muistin virkistäämiseksi, purkki maksaa 50 euroa, tämän enempää en jaksanut etsiä tietoja, ainesosista ei siis ollut mitään muuta tietoa kuin tämä:

Yleistä
Leader Sports Nutritionin T5 STAK virittää kehosi lataamalla energiavarastoja, nostamalla kasvuhormonitasoa ja stimuloimalla keskushermostoa. Nämä vaikutukset yhdessä auttavat sinua saamaan kaiken mahdollisen tehon irti harjoituksestasi.

T5 STAK sisältämä ainutlaatuinen kreatiinin kuljetusjärjestelmä takaa tehokkaamman kreatiinin viennin lihaksistoon, mikä lisää maksimivoimaasi ja nopeuttaa lihaskasvuasi.

T5 STAK vähentää lihaksistossasi harjoituksen aiheuttamia soluvaurioita.

T5 STAK pystyy lisäämään solunsisäistä nestettä, mikä saa lihaksesi näyttämään suuremmilta ja täyteläisimmiltä.

Leader Sports Nutritionin T5 STAK on välttämätön sinulle, joka haluat tehostaa voimantuottoasi , kestävyyttäsi ja saada lihaksesi todelliseen ”pumppiin”!

Tämä perustuu T5 STAK:in kykyyn:
- nostaa kasvuhormonitasoa
- antaa ”potkua” harjoitteluun
- lisätä lihasten kykyä käsitellä maitohappoa
- kuljettaa tehokkaasti kreatiinia lihakseen
- vähentää lihaksistossasi harjoituksen aiheuttamia soluvaurioita
- tehdä lihaksistasi täyteläisemmät -> lisää ”pumppia”

Purkissa 30 annosta.

Hinta>laatu suhde aivan kauhia.

Miten nää ekaa kertaa postittavien NOX3 ja Stack 5 kyselyt haiskahtaa niin kovasti piilomainonnalta mun nenään?

Ja tredin aloittajalle, hyvä kun kysyit täällä, säästit rahasi. Laita fyrkat protskuun ja osta ne jostain missä myydään toimivaa tavaraa, ei katteettomia lupauksia.

No jos ne piilomainontaa on tähän mennessä ollut, niin mulla on sellainen kuva, että on hiukkasen heittänyt suunnitelmat härän pyllyä muutamaan otteeseen.

Tuskin pakkiksen nox, animal stak, t5 stak threadit autellut tuotteiden menekkiä...

-EDIT- Pahoitteluni Letkulle ylireagoinnistani! :kippis1:

Viimeksi muokattu:
Kadulla tallaa semmoista pässinpäätä jotka uskovat kaikenmoiset liirumlaarumit, voishan sitä matoa laittaa koukkuun netinkin puolella. Kovasti vain on noita jotka ekaa kertaa postittavat ja tredin nimi on joko Stack 5, NOX3 tai T5 Stack. Näkyvä paikka tuotteille.

tämän enempää en jaksanut etsiä tietoja, ainesosista ei siis ollut mitään muuta tietoa kuin tämä:

Mielestäni tämä teksti viittaa aika hyvin siihen, ettei tämä koko teksti ollut minun oma mielipide ko. tuotteesta.

Sitten kun olisin pistänyt linkin sinne, mistä tämä kyseinen teksti on peräisin, niin olisit kuitenkin editoinut viestiä ja läpännyt ison EI MAINOKSIA tekstin päälle.

Anteeksi, jos en jaksanut pistellä tuikitarpeellisia lainausmerkkejä sun muita sulkeita, äidinkieli ei ole mun parasta alaa kuten huomaat.

kyseessä ei todellakaan ole mikään mainonta vaan ihan halusin tietää mitä kokemuksia on kyseistä tuotteesta! Kun kuule juuri puhuttavan että toi ois ihan rahan hukkausta monien suusta , toiset taas ovat eri mieltä!

Originally posted by r0sgy
Kun kuule juuri puhuttavan että toi ois ihan rahan hukkausta monien suusta , toiset taas ovat eri mieltä!
Ketkä toiset? Kaverisi, joiden näet omin silmin kasvaneen vai tuotteiden myyjät? Kuitenkin uskoisin, että hintalaatusuhde varsinkin aloittelijoille on kyllä parhainta noissa perusjutuissa, kuten hera, kreatiini ja malto, ja paljon tärkeämpää olisi kiinnitää huomiota enemmän siihen, mitä (ja miten paljon) ruokapöydässä suuhun nakkaa, kuin noihin lisäravinteisiin. Noi XYZ tuotteet ovat kuitenkin kaikki jo vähän pidemmälle ehtineille, jos jotkut niistä jopa sattuisivat toimimaankin.

Kyllähän noilla nyt pitäs hyötyä saada, mutta pointti on vain se että onko tuollaista järkeä ostaa, jos saat saman asian ajavan tuotteen 50% tuota halvemmalla :david:

Minulla T5 Stak on toiminut. Tavallisesti olen jaksanut 50 kg:n painoilla maastavetoa noin kymmenen toistoa. T5 Stakin avulla jaksoin 70 kg:lla helposti 15 toistoa.

Minulla T5 Stak on toiminut. Tavallisesti olen jaksanut 50 kg:n painoilla maastavetoa noin kymmenen toistoa. T5 Stakin avulla jaksoin 70 kg:lla helposti 15 toistoa.
Puhutaankohan me nyt samoista aineista?

Originally posted by JuhazOne

No sun 50kg:n maastavedon parantuminen 40% samalla kun toistot nousivat 50% ei ole mitään tekemistä T5 Stackin kanssa. Ihan totta :david: Hoh-hoi-jaa...

No hitto. Pitää varmaan itsekin kokeilla, niin alkaa penkkikin olemaan 300kg:n paikkeilla. :rolleyes: ja tietty 3*10 sarjoina.

Originally posted by Duffy
Kyllähän noilla nyt pitäs hyötyä saada, mutta pointti on vain se että onko tuollaista järkeä ostaa, jos saat saman asian ajavan tuotteen 50% tuota halvemmalla :david:
Eli itse ukon, että hinta/hyötysuhde aloittelijoille on ylivoimaisesti parhainta noissa edellä mainitsemissani perustuotteissa. Pidemmälle ehtineille voivat jotkut kalliimmat nökönökötuotteet tuoda sen viimeisen puristuksen, joka vie kehityksen taas eteenpäin.

Näin siis suunnilleen ajattelisin, eli mielestäni olisi paljon järkevämpi ostaa ihan vain sitä peruskamaa. Ja tuon Juhazonen kehityksen voi helposti liittää aloittelijan suht normaaliin kehitykseen. (en kiellä, etteikö kyseinen tuote olisi voinut auttaa, mutta epäilen etteikö norm. kreatiini+hiilari olisi auttanut lähes yhtä paljon. Mutta pidemmälle ehtineille saattaa juuri se pieni ero tuon peruskaman ja kalliimman sr4wh:n välillä olla ero lisäkehityksen ja paikallaanpolkemisen kanssa.)

Mitä tämä paljon puhuttu ja paljon "kehuttu" t5 stack sisältää kun paristakin googlella haetusta paikasta katsoin niin kyllä sitä kehutaan mutta tuoteselostetta ei kerrota.

Originally posted by Kuukkeli

Näin siis suunnilleen ajattelisin, eli mielestäni olisi paljon järkevämpi ostaa ihan vain sitä peruskamaa.

Aloittelijahan saa tommosen kehityksen jo sillä, että pelkästään vilkaisee tankoa. :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom