T5 STAK, kokemuksia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0sgy
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, aikani etsittyä ja hieman kiroilen löysin tuoteselosteen.
Yksi annos (50g) sisältää:

Tauriinia 2g
L-Argiinia 3g
L-Glutamiinia 5g
Kreatiinia 8g
Dekstroosia 32g

Elikkä ei mitään ihmeelistä?
Saman vaikutuksen varmaan saa jos ottaa kreatiinin ja glutamiin omasta paketistaan ja lisäksi uskoo kovasti.
Vai onko tällä tauriinilla mitään tehoa? Ainakin joihinkin juomiin taitavat tunkea sitä kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Duffy
Kyllähän noilla nyt pitäs hyötyä saada, mutta pointti on vain se että onko tuollaista järkeä ostaa, jos saat saman asian ajavan tuotteen 50% tuota halvemmalla :david:

Juurikin näin, muistaakseni tämä kyseinen tuote sisälti kofeiinia ja muita piristäviä aineksia ja ainakin kreatiinia, että jos 30 annosta tekee 50 egee niin kyllä aika rahastusta on!!

Aijuu, sen unohdin, etten käyttänyt kreatiinia ennen T5 Stakin ottoa.

Vai voi kehitykseni selittää alottelijana ololla? Siis viikossa tulee yhtäkkiä reippaasti lisää tehoa treeniin? Kun kehittyisikin aina yhtä nopeasti. :D

Originally posted by JuhazOne

Vai voi kehitykseni selittää alottelijana ololla? Siis viikossa tulee yhtäkkiä reippaasti lisää tehoa treeniin?

-aloittelijana se menee melkein niin että kun vedät rintapäivän alussa penkissä 50kg:lla 10 toistoa niin samaisen rintapäivän lopussa 45 minuuttia myöhemmin tekisit jo 60kg:lla 10 toistoa :D Ei siinä tarvita yhtään mitään lisäravinteita, kunhan syö vaan riittävästi ja monipuolisesti niin se on siinä...

Originally posted by JuhazOne
Aijuu, sen unohdin, etten käyttänyt kreatiinia ennen T5 Stakin ottoa.

Vai voi kehitykseni selittää alottelijana ololla? Siis viikossa tulee yhtäkkiä reippaasti lisää tehoa treeniin? Kun kehittyisikin aina yhtä nopeasti. :D

Väitän kyllä että samat tehot saat kreatiinilla ja kofeiinitableteilla ja vaikka vähän ylimäärästä c-vitamiinia vielä kehiin ja varmasti hinta on murto-osa tosta T5 Stakista, mutta jos rahaa on niin mikäs siinä...

Originally posted by timba79
Juurikin näin, muistaakseni tämä kyseinen tuote sisälti kofeiinia ja muita piristäviä aineksia ja ainakin kreatiinia, että jos 30 annosta tekee 50 egee niin kyllä aika rahastusta on!!

Hieman vaikea ymmärtää miksi joihinkin näihin uusiin kreatiinivalmisteisiin lisätään kofeiinia kun se on todettu (tai ainakin arvellaan) estäväv kreatiinin imeytymistä.

Porukka puhuu kofeiinista ja muista piristävistä mutta sen tuoteselosteen jonka löysin niin ei siinä näy kuin tauriini. Onko jollain parempaa faktaa tuotteesta?

Jossain lehdessä oli juttua energiajuomista. Jotkut ylistävät tauriinia ja sen takia sitä on juomissa. En tiedä sitten mikä on totta, mutta tuossa lehdessä joku tutkija väitti, että tauriinista ei ole hyötyä kuin pienelle lapselle.

Originally posted by Nitsku
Hieman vaikea ymmärtää miksi joihinkin näihin uusiin kreatiinivalmisteisiin lisätään kofeiinia kun se on todettu (tai ainakin arvellaan) estäväv kreatiinin imeytymistä.

Niinpä, ehkä sen piristävä vaikutus sitten saa aikaan tunteen että WAU, tämähän on ihme ainetta ja rauta nousee... :david:

no sen voin ainakin sanoo että ihan helvetin pahaa on...ja just just pystyy satsin vetää ennen reenii...
ja kohta purkki lopussa...onneksi
en ole kyllä muuta kun pahaa oloa saanut koko tuoteesta

Mulla on tosta skeidasta kokemusta, rahansa tunkee kankkulan kaivoon se joka tota ostaa. Sillon ku ite tollasen purnukan ostin niin purkin kyljessä luki että se nostaa vapaan testosteronitason 700% ja jotain muutakin fiktiivistä paskaa. Edustaja siinä kaupassa joka kyseistä tuotetta myy, hehkutti sitä niin että sillon 20 kiloa kevyempänä aattelin jos nyt tollaset vaikutukset t5 stakista saa. Niin kyllä ne narut varmasti lähtee heilumaan, ja kiskoin sitä paskan makuista litkua lärviini ennen joka reeniä(10 ruokalusikallista! se on annostus :D) laatta tais jossain vaiheessa lentää koska itse haju jo haisee ihan mällille!! jokanen joka sitä "stakkia" tuottanu tietää varmasti miltä se haisee:D . No kyllä sitä placebossa uskoo vaikka miten ja olihan siinä aina tosi energinen fiilis, mikä varmasti liittyi siihen karseaan makuun, eihän sitä paikallaan pysy kun tollasta 10 lusikallista naamaansa vetää.:urjo: :urjo: :urjo:

kehtaan myöntää että useampi satku on aikanaan mennyt noihin.ja toimiihan ne ns tavalliselle treenaajalle jolla on ruokavalio päin peetä ja unetkin olleet huonot,mutta paljon paremmin toimii kun sijoitat saman summan kunnon safkaan ja meet nukkumaan ajoissa. Juhazonelle pidä treenipäiväkirjaa johon laitat syömiset, nukkumiset,painosi ym.esim mulla treeneissä kävi niin että joulutankkauksen jälkeen otin penkissä entisellä maksimi ykkösellä 5 toistoa, no tosin oli läskiset lihat täynnä ja levätty hyvin.paino noussut ns 5kg.ps olin dietillä ennen joulua.

Joskus tuli kokeiltua ja totean, että eipä vaikuttanut sen suuremmin mihinkään suuntaan. Melko kallista.

Mulla ollut myös kyseistä tuotetta. Potkua se ei antanut reeniin ainakaan, koska siitä tuli ennemminkin erittäin paha olo, koska se on niin pahaa.

Itse tuossa hetken mielijohteesta (dumbass) nappasin yhden purnukan mukaan, ja nyt testattuani tuotetta ensimmäisen kerran ei oikeastaan jäänyt selkeästi muuta mieleen kuin että maistuu ihan järkyltä. Tietysti sitähän voisi maustaa mutta kun ei jaksa säätää. Ja siis maustamatonta heraa vetelee tuon rinnalla hymyssä suin.
Tehosta en nyt ole ihan varma.. Melko väsynyt aamutreeni kulki kuitenkin loppupeleissä yllättävän vihaisesti ja antoi kohtalaisen pumpin, mutta tiedä tuota sitten olisiko tulos ollut eri ilman t5:sta. Arginiinia ja glutamiinia siis lähdin metsästämään kun kauppaan menin ja myyjä sai jotenkin kallistettua sitten valintani tuohon stakkiin.

CONCLUSION: harmittaa.

p.s. Ja siis treenin, levon ja ruokavalion suhteen olen ollut aika tarkka ja säännöllinen, eli kyllä pitäisi huomata jos jokin aine huomattavaa boostia antaa..

edit. olipa muuten vanha threadi. sorry.

Tämä on ainut paskatuote johon olen sortunut. Sortuminen tapahtui aivan treeniuran alussa eräässä pahamaineisessa asematunnelin kusetusluolassa. Myyjä valehteli ummet ja lammet ja sai minut ostamaan tätä paskaa.

Kyseessä on periaatteessa ihan helvetin kallis sokeripurkki, minkä joukkoon on lisätty hieman kreatiinia, glutamiinia ym.

Tämän ja liikkeen aivan käsittämättömien mainosten, jotka lupailevat kuun taivaalta, takia en ole tämän jälkee kyseisessä liikkeessä käynyt.

Joo kyllähän tota aikanaan tuli purkki ostettua. Parit satsit taisin sitä nykästä, ennenkuin oksensin ja totesin et ei taida olla mun juttu. Kuten edellä, maku on aivan hirveä ja sitä pitäs sitten tosiaan 10 lusikkallista mättää.

Onneks olkoon niille jotka tykkää ja käyttää. Ite tympäännyin aikanaan kyseiseen liikkeeseen, vaikka palvelu oli ystävällistä, mut en tykkää kun valehdellaan dollarihymyssä päin naamaa.

MUTTA rahansa voi tuhlata varmaan johonkin turhempaankin, ei tosin tuu just nyt mieleen mihin. Meitsillä näyttää purnukka lojuvan kaapin pohjalla, josko seuraavassa muutossa lykkäis roskiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom