Tätä en toivoisi pahimmalle vihollisellenikaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu

Lazarus

Banned
suuri intiimiongelma ja sairaus -thredi

Eli tänne vain tarinoita vittumaisimmista ja kiusallisimmista taudeista ja
sairauksista mitä porukalla on ollut.

Eli aloitetaan: Itellä oli joku fuken virusperäinen ihottuma (ei sukupuolitauti)
n. 1.5 kk jortikan (peniksen) varressa, jonka hoitoon laitettiin päivittäin
jotain rasvaa, joka sai aikaan ihan saatanallista kirvelyä. Mutta miehen on kaikki
kestettävä, varsinkin kun vaakakupissa painoi vitullisen kutittava ihottuma,
joka raavittiin ruvelle noin viikossa. Kusella käynti oli yhtä kidutusta,
intiimimpää kanssa käymistä itsensä ja muiden kanssa ei voinut edes kuvitellakkaan.

Sitä en toivoisi pahimmalle vihollisellenikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krooninen adenovirustulehdus vasemmassa silmässä 1v 7kk.

Potilaat voivat oireilla useita kuukausia, jopa vuosia, mutta sairaus ei heikennä potilaan näköä pysyvästi. Adenoviruskonjunktiviitille ei tunneta parantavaa hoitoa, mutta sekundaariset bakteeritulehdukset tulee hoitaa paikallisilla antibiooteilla.

Eh, eh. Ei tosin enää oireile kovinkaan näkyvästi.

edit: now in color pictures

IMG_3175.jpg

Mä toivon pahimmaille vihollisille pelkkää pahinta. Onneks semmosia ei oo nyt eikä oo koskaan ollutkaan.

Lazarus sanoi:
Eli tänne vain tarinoita vittumaisimmista ja kiusallisimmista taudeista ja sairauksista mitä porukalla on ollut...

Kyllä mäkin sanoisin että pitkittynyt silmätulehdus on ollut yksi kaikista ikävimpiä tauteja. Jatkuva silmien punoitus ja rähmän valuminen vetää kenen tahansa hermot kireälle. Onneksi tästä on jo mennyt aikaa ja tietääpähän jatkossa että eikun heti vaan erikoislääkärille silmiä näyttämään. Jotkut pitkittyneet silmätulehdukset voivat vaurioittaa näköä.

Kasvohermon halvaus. Ei naurattanu ei. Tänäkään päivänä ei tiedetä, mikä sen aiheutti, mut melkein 2v meni ennen kun alkoi toinen puoli naamaa pelaamaan suht normaalisti. Tänä päivänä ei ulkopuolinen sitä enää onneks huomaa, mut itse kyllä. Jotenkin vaan alitajunnassa, ja sekös vituttaa.

Olin Italiassa käymässä ja siellä oli keskiaikainen kidutusmuseo.

Näin itse vastaavanlaisetn San Gimignanossa. Meinasi alkaa heikottamaan, kun jonkun aikaa niitä oli ihmetellyt. :urjo:

HELPPO!

Se mikä saa aikuisenkin miehen ITKEMÄÄN ÄÄNEEN, on tietenkin virtsakivi! Voi vittu että on tuskallinen (Lue: KIVULIAS) tauti, ei kamalampaa voi olla! En toivoisi tuota edes Saddamille (no ehkä sille, mutten muille) ;)

Kerran olin kuulemassa vierestä kun lääkärisetä repi pois sormista ja varpaista merisiilen piikkejä - ilman puudutusta. Sitä mä en toivoisi kenellekään.

Kerran on potkaistu kasseille. Slaikkarista tuli hieman verta ja herranen aika että sattui. No, ala-asteella kuuluukin olla kivaa.

EDIT: niin ja yksi muksu putosi, siis kiikkui mattotelineessä, ja tiedättehän ne "kalterit" siinä alla? no putosi sitten siihen kaltereille eikä jalat ylettyneet maahan, herranen aika sitä huutoa, sitä en kyllä toivoisi kenellekään.

Vyöruusu! se on niin vittumainen että! varsinkin kuumana kesäpäivänä,kun sairaus itsessään hikoiluttaa ihan sikana, et saa nukuttua kun särkee kylkiin,ihan kun joku ois potkinut ne kasaan.voimat katoaa ihan totaalisesti ym shittii. tätä en toivoisi kenellekkään.

Sormi jäänyt auton oven väliin, lintsillä viikingissä yhden tapin ja metallilevyn väliin ja varvas koulussa turvaoven väliin. Noi plus kynsivallin tulehdus. Voi vittu että osasi vituttaa tuo tulehdus. 3 irronnutta kynttä ei tuntunut missään kun varvas paisui melkein kaksinkertaiseksi ja oli herkkä kosketukselle. Jos kolahti johonkin veti ihan sanattomaksi.

nukkuessa jalka hehkuvan punaisen kamiinan kylkeen. Herää siihen kun saapassukka palaan 30cm liekillä. Kantapäätä isompi vesikello joka tyhjennetään laittamalla neula sen vierestä sisään ja "alakautta" sinne vesikelloon itseensä. :thumbs:

Joo ja taudeista sanoisin että elohopeamyrkytys, kuset verta ku ampumahaavasta. Sua pallotella 12 tuntia vastaanotolta toiselle kunnes joku tajuaa että herranjumala sun tila on vakava ja sit sut otetaan sisälle sairaalaan. Ja arvatkaas mimmonen tähystys sille tehtiin :S

Paranoidi skitsofrenia. En KENELLEKKÄÄN!
(en siis itse kärsi, mutta olen tästä lukenut paljon).

Umpilisäkkeen tulehdus, siinä kun joudut makaamaan pari tuntia odottamassa lääkärinaikaa. Sillä aikaa tulehtunut umppari on niin täynnä mätää, että repeää ja vuotaa ryönää vatsaonteloon. Sitä tuskaa ei VOI sanoin kuvailla kun sisäelin repeää itekseen. Plus että olet noin kuus tuntia siinä vaiheessa oksentanu verta ja mahahappoja. Ja sairaalassa saat maata kivusta puolitajuttomana jalat levällään ultraäänitutkain *****ssä odottamassa kun haetaan vähän lisää ihmisiä kattelemaan ja löpistään että noo koskahan tämä vaiva alkoi ja mistä kohtaa ja pläpläplä.. ja tehdään väärä diagnoosi.. ja vedetään verinäytteitä rystysistä, kyynärpäästä ja ranteesta kun ei löydy suonia.. ja operaation jälkeen kyynärtaive repee ja kanyyli vuotaa.. ja ulosteenpidätysongelmainen huonetoveri kakkii ämpäriin koko yön ja heräät jäätävään löyhkään.. 4 pv sairaalassa pitkästymässä hengiltä ja parin viikon antibiootit hilpeine sivuvaikutuksineen..

Siinä reissussa ei mennyt mikään oikein. En toivo kenellekään.

Sydänlihastulehdus ei ole mukavaa varsinkaan jos se ei ole lievä. Kivut aluksi aivan järkyttävät. Kuukausi meni ihan vain oikosenaan pedissä sairaalassa ja kotona. Ambulanssia tuli käytettyä urakalla kotiinpassitusten jälkeen oireiden palatessa.
Ja toipuminenhan kestää ja kestää ja kestää....

Nyt siitä tulee puolentoista kuukauden päästä vuosi kun se alkoi. Nyt ei enää kovin suuria fyysisiä ongelmia enää ole sen puoleen, mutta henkiset vaivat siitä on jäänyt. :(

Olin sählymaalivahtina ala-asteella ilman munasuojia ja sain kovan vedon suoraan kivekseeni.

Sekosin täysin ja oksentelin.

Kivestä on särkenyt tähän päivään asti aina välillä sen jälkeen ja pusseihin kasvanut jotain saatanan paksuja laskimoita tjms.

Ala-asteen alkuun asti kärsin R-viasta. Yksi syy tähän oli kielen alla sijaitseva jänne, joka oli liian lyhyt, että olisi saanut kielen kunnolla kitalakeen ja täten R-kirjaimen lausuttua. Tähän ongelmaan on toki ratkaisu, eli jänne katkaistaan ja se parantuu entistä pidemmäksi -> noRmaali lausuminen onnistuu.

Tämä operazioon päätettiin tehdä minulle, no eihän siinä mitään, saadaan ongelma hoidettua. Mutta odotas vaan kun hoitava lääkäri antaa puudutusaineen jota pitää purskutella suussa n minuuttia jotta ei tunnu kuin "pieni nipsaisu". Purskuttelin siinä kuten käskettiin, syljin litkut lavuaariin ja hommiin. Sakset suuhun ja NAPS, voi perkele, sattui niin pirusti, tuntui kuin leuka ois leikattu irti tai jotain! No hyvin iso itku siinä tuli ja lääkäri oli vähän hädissään että mitäs nyt, puudutettu ja kaikkea. Hetken kuluttua tarkasti kuitenkin puudutusaineen pitoisuuden, joka oli ollut 20 kertaa liian pieni eikä se tietenkään mitään ollut puuduttanut. Mitä tästä opimme? Varmista että puudutus on oikeasti toiminut :) (intissä leikkasin puukolla kaksi sormea auki ja ne tikattiin puudutuksessa, jota en olisi halunnut, niihin väsynyt lekuri kuitenkin tyrkkäs niin paljon kamaa että meni seuraavaan päivään että tunto palas :D )

Mutjoo, kyllä mä tätä voisin toivoa pahimmalle viholliselleni, kuten jonkun edellämainitsemaa sormi auton oven väliin / lintsillä viikkarissa tapin ja metallin väliin / varvas panssarioven väliin... Mutta sattui niin, että vielä 14 vuotta myöhemmin sitä voi miettiä kuin eilistä päivää. Riittäishän näitä, mutta toi on jäänyt parhaimpana tai pahimpana mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom