Tätä en toivoisi pahimmalle vihollisellenikaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu
Paranoidi skitsofrenia. En KENELLEKKÄÄN!
(en siis itse kärsi, mutta olen tästä lukenut paljon).

Jaa-a... itse työskentelen päivittäin henkilöiden parissa joilla tuo skitsofrenia esiintyy eri muodoissaan eikä se kyllä välttämättä mitään herkkua sairastaa kyseistä sairautta varsinkaan ilman lääkitystä.
Kuitenkin Jeesuksena olo (henkilö ei luule vaan tietää olevansa) voisi ollakin ihan jees... ja isä tietenkin itse Jumala.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välkommen till klubben. Sisäänkasvanut varpaankynsi vaivasi joskus yläaste-lukioikäisenä peräti parin vuoden ajan. Tuntui että tulee kaikki aivojen mätä aines varpaan kautta ulos.. ;)
Terveyskeskuslääkärien hoitokeino oli kynnenpoisto puolen vuoden välein, koska kynnenretale kasvoi aina samaan suuntaan.
Nautinnollisin leikkaus oli se kerta, jolloin tulehduksen hoitaneen antibioottikuurin lopetus oli ajoitettu niin, että tulehdus oli palannut varpaaseen parahiksi leikkauspäiväksi. Seurauksena oli, ettei puudutus tehonnut, joten kynsi revittiin irti käytännössä "kylmiltään". Sellaista kipua en ole sittemmin kokenut.
Vaiva parani vasta mentyäni jalkahoitajalle, joka pakotti kynnen asentoon sen päälle liimattavalla "jousella". Suosittelen ilmolle, mikäli vaivaa vielä.

Ei onneksi ole vaivannut enää tuon kolmannen leikkauksen jälkeen, josta on reilu vuosi muistaakseni. Kolmas leikkaus tehtiin jollain vähän ronskimmalla tekniikalla niin se tepsi vihdoin. Enpäs ole tuollaisista jousista kuullutkaan.

Ala-asteen alkuun asti kärsin R-viasta. Yksi syy tähän oli kielen alla sijaitseva jänne, joka oli liian lyhyt, että olisi saanut kielen kunnolla kitalakeen ja täten R-kirjaimen lausuttua. Tähän ongelmaan on toki ratkaisu, eli jänne katkaistaan ja se parantuu entistä pidemmäksi -> noRmaali lausuminen onnistuu.
Meinaatko et sieltä kielen alta katkaistiin se jänne. Mulla se ei kyllä koskenut yhtään. tosin en kyllä muista oliko piikkipuudutus:)

:offtopic:

Pakko kysyä, et sitten edes älynnyt lopettaa edes sen exän kipuun, vai miten tuollanen edes onnistuu ilman jälkiseurauksia myös vastapuolelle? :D
Jälkikäteen kysyin asiasta, niin sano että ei sitä niin paljoo sattunut. Ja sen jälkeen en oo siihen ollut yhteydessä, niin en tiedä tuliko sille mitään ylläreitä tms.. Olin tosiaan ihan töttöröö, oonkin ollut lähes absolutisti sen jälkeen...

Tulehtunutta pottu varvasta ku mulla leikattiin niin tuntu oikeen muikealta :)

ne ei voinu antaa siihen oikeen puuduttavaakaan ku se oli niin tulehtunut.

leikkasivat ensin kynnen puoliks varpaasta ja sitten alkoi kaapimaan jotain juttuja sieltä pois. ja lopuks ompeli umpeen.

ai saatana.. ilkeetä, varmana

mulla leikattu kolme kertaa jo pottuvarvas.. ja sama vielä.. kun eivät tee kunnolla :curs:

No sanotaanko nyt näin, että en haluaisi kenellekkään työnnettävän nuppineulaa kiveksen läpi. Tuo nyt tuli ekana mieleen:D

Työn puolesta tulee ainoastaan erilaisia sairauksia mieleen mitä ei todella toivoisi edes pahimmalle vihamielelleen. Esimerkiksi para- ja tetraplegia (halvaukset), MS-tauti, ALS, Skitsofrenia jne. Muuten noin niin kuin vois olla aika ilkeää, jos se maailman pienin kala (?) uisi virtsaputkeen jossain päin maailmaa virtsatessa veteen :urjo:

MIitähän mulla tuokin tuli mieleen. :rolleyes:

Mitään mielenterveysongelmaa. Ihan vitun perseestä, ite oon saanu kokea ocd:en-pakko-oireisen häiriön ja paniikki-ja ahdistuneisuushäiriön.:rock: Toisaalta, eipähän käy aika pitkäks...

Mitään mielenterveysongelmaa. Ihan vitun perseestä, ite oon saanu kokea ocd:en-pakko-oireisen häiriön ja paniikki-ja ahdistuneisuushäiriön.:rock: Toisaalta, eipähän käy aika pitkäks...

Tosiaan mielenterveysongelma. Ite kärsiny vuosia myös paniikki- ja ahdisuneisuushäiriöstä.. Ihan syvältä..

Sairauksia ei nyt tule mieleen, mutta seuraavat tilanteet on harvinaisen vittumaisia:
- Häntäluu saa selkärangan suunnassa erittäin kovan tällin -> kävelyn voi unohtaa muutamaksi kuukaudeksi, juoksun ties kuinka pitkäksi aikaa.
- Muutamia kylkiluita poikki, ainakin yhdet molemmilta puolilta. Ei tämä vielä mitään, mutta kun päälle lisätään vielä erittäin paha yskä ja ummetus niin paketti alkaa olemaan valmis.
- Tai jo täälläkin mainittu ns. kassitus. Tippuminen erittäin korkealta (n. 3m) vähän alle 3 tuumaa leveälle kovalle esineelle ja laskeutuminen kassien ja letkun varaan. -> letku vuotaa verta ja kassit seuraavat puoli vuotta värillsiet järjestyksessä siniset->mustat->vihreät->keltaiset. Ja kaikilla väreillä vähintäänkin helvetin kipeä ja erittäin arka kosketukselle. Lisäksi putoamisen seuraiúksena sisäreisi repeää noin kahden tuuman pituudelta.

Kyllä se maastopyöräily on pirullinen harrastus.. :)

Tikkejä polveen ilman puudutusainetta :dance2:

BME videotrailerit esittelee sellaisia juttuja joita en todellakaan toivoisi tehtävän yhtään kelleen.

Älkää oikeasti käykö katsomassa jos a) syötte, b) olette herkkämahaisia tai herkkämielisiä.

Kyseessä siis rankan luokan body modification. :urjo:

Katoin tän uuden Teeth-leffan. Siinä naisella oli "Vaginal Dentata", eli pillussa hampaat ja lopussa oli kohtaus, jossa se "leikkautti" velipuolensa kyrvän ja syötti sen tämän koiralle.

En toivoisi pahimmalle... tai venaas, kyllä toivoisin, hahaa:dance2:

Tuju ruoka tms myrkytys on jotain sellaista mitä ei kyllä toivoisi pahimmillekaan vihamiehelleen. Thaimaassa tapahtui, hotellissa illalla alkaa vaan oksettaa ihan jumalattomasti, seuraavaksi meininki onkin sitä että vartin välein saa juosta vessaan joko oksentamaan tai ripuloimaan. Lopulta tyydyin istumaan pöntöllä ja laattaamaan kylpyammeeseen :urjo:
Koko yö meni armottomissa houreissa, kaiken ulostamisen lisäksi pää meni aivan sekaisin ja piilottelin sängyn taakse, välillä luullen että joku tähtäilee lasertähtäimellä huoneeseen, ja olin aivan varma että myrkytys johtui siitä että jenkkien Republikaanipuolue haluaa minut hengiltä ja oli pistänyt jotain myrkkyä ruokaani. Jännä tunne kun ei voi luottaa omaan päähänsä.
Seuraavana aamuna tiputukseen ja neljä päivää meni makoilulinjalla. Varsinainen unelmaloma :rock:

Umpilisäkkeen tulehdus, siinä kun joudut makaamaan pari tuntia odottamassa lääkärinaikaa. Sillä aikaa tulehtunut umppari on niin täynnä mätää, että repeää ja vuotaa ryönää vatsaonteloon. Sitä tuskaa ei VOI sanoin kuvailla kun sisäelin repeää itekseen. Plus että olet noin kuus tuntia siinä vaiheessa oksentanu verta ja mahahappoja. Ja sairaalassa saat maata kivusta puolitajuttomana jalat levällään ultraäänitutkain *****ssä odottamassa kun haetaan vähän lisää ihmisiä kattelemaan ja löpistään että noo koskahan tämä vaiva alkoi ja mistä kohtaa ja pläpläplä.. ja tehdään väärä diagnoosi.. ja vedetään verinäytteitä rystysistä, kyynärpäästä ja ranteesta kun ei löydy suonia.. ja operaation jälkeen kyynärtaive repee ja kanyyli vuotaa.. ja ulosteenpidätysongelmainen huonetoveri kakkii ämpäriin koko yön ja heräät jäätävään löyhkään.. 4 pv sairaalassa pitkästymässä hengiltä ja parin viikon antibiootit hilpeine sivuvaikutuksineen..

Siinä reissussa ei mennyt mikään oikein. En toivo kenellekään.

hyi helevete. Tommosta ei kyllä toivo kenellekkään.

BME videotrailerit esittelee sellaisia juttuja joita en todellakaan toivoisi tehtävän yhtään kelleen.

Älkää oikeasti käykö katsomassa jos a) syötte, b) olette herkkämahaisia tai herkkämielisiä.

Kyseessä siis rankan luokan body modification. :urjo:
Ei helvetti, pitikin mennä katsomaan. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom