tästä minun ohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jacco
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
elikkä.. ennen kun oli vielä aikaa enemmän treenasin 4 kertaa vko
mut nyt oon kokeillu 3kertaa vko
ma:rinta 2kovaa penkkisarjaa ja 2kovaa vinop.käsipainoilla
olkapäät pystypunnerrus 2kovaa ja vipunostot 2-3 sarjaa
hauikset kaksi eri liikettä 2-3 kovaa sarjaa
ti:lepo
ke:jalat hack-kyykky 2kovaa+vähennys prässi 2-3sarjaa
joskus suorinjaloin veto ja lopuksi pohkeet
to:lepo
pe:selkä ylätalja 2kovaa+vähennys alatalja 2kovaa ja maastaveto
pari sarjaa toistot jotain 5-6
ojetajat kapeapenkki ja toinen ojentajaliike vaihtelee

muille paitsi jaloille kovissa sarjoissa 5-8 toistoa ,jaloille tulee
vähän pidempiä
kolme vuotta sitten treenasin tuolla 4 kertaa vko,tavoite oli kehis kisat mut nyt enemmän toi lapsen hoito. sen takia ei voi
käydä kun kolme kertaa vko

Ihan hyvältähän se näyttää...taitaa vain olla useammin, että tehdään:
rinta+olkapää+ojentaja
jalat
Selkä+hauis

Mutta tokihan tuo jakokin voi noin olla, jos vaan hyvälle tuntuupi! jalkapäivänä sais ehkä olla kyykky ton hackin tilalla ja prässi joutaa mun mielestä huitsin nevadaan! reiden ojennuksetkin menis, kun teet jo ton suorinjaloin maastanoston takareisille.
Jälleen kerran laittaisin ylätaljan tilalle leuanvedon, jos leukoja vain tulee.. siinä jotain ajatuksiani, laittakaas muutkin mieteitänne.

Itse tekisin hiukan pidempiä sarjoja sekä määrällisesti tekisin sarjoja jonkin verran enemmän.

Riippuu tietenkin mitkä ovat tavoitteesi.

Minä poika tekisin ekassa liikkeessä tosiaan ne kaksi kovaa toistoa just tuolla 5-8 toistovälillä ja sitten toisessa tekisin pitempää sarjaa, sellaista 8-12 ja puhtaammalla tekniikalla.

Kyykkyä kehiin! Mutta prässi ON hyvä liike jaloille, prkle! Älä siitä luovu, vaan tee molempia! Voisit kokeilla myös reidenkoukistuksia, eikö kaksi maastavetokertaa (jalka- ja selkäpäivänä) viikossa käy selän päälle?

Selälle kokeilisin ykkösliikkeenä vuoroviikoin leuanvetoja lisäpainolla ja vuoroviikoin kulma/T-tankosoutua. Ylätalja kannattaa mun mielestä tehdä kapealla otteella, ainakin mulla on toiminut PAALJON paremmin kuin leveällä otteella.

Mulla on vähän saman tyylinen ohjelma. Eli ei yleistä veto/jalat/työntö vaan just noin et yläkropan liikkeitä sekottaa. Eli jos tuntuu hyvältä ni jatka ihmeessä.;Mulla ainakin lähtee sen verran poppista haukkareista selän jälkeen et oikein vit**taa pumppailla pikkupainoilla ihan tuskissaan. Ja toiminu/tuntunu ihan hyvin seuraavalla jaolla:

1) Selkä, olkapäät, vatsat
2) Reidet, takareidet
3) Rinta, pohkeet, vatsat
4) Haukkari, ojentaja, niska.

Tiukka tunnin setti ja pihalle. Tietty jokaisen täytyy hakee se mikä itellä toimii. Ei sellasta taikaohjelmaa olekaan joka olisi ehdottoman paras kaikille.

Mä olen nyt vuoden verran kokeillut ohjelmaa, joka on jaettu neljään treeniin, mutta käyn salilla vain 3 kertaa viikossa. Kierto on siis aina reilun viikon mittainen. Jako seuraava:

1. Rinta + hauis
2. Selkä + ojentaja
3. Olkapäät + pohkeet
4. Etu- ja takareidet

Vatsoja aina kun jaksaa. Treeni enemmän voimanosto tyylistä. Vähän sarjoja (noin 2) ja toistoja (4 - 8) per liike. Neljän viikon välein kevyt treeni. On toiminut ihan kivasti, mutta varmaankin kokeilen pian taas jotain muuta... vaihtelun vuoksi.

Originally posted by jpm
Ihan hyvältähän se näyttää...taitaa vain olla useammin, että tehdään:
rinta+olkapää+ojentaja
jalat
Selkä+hauis

Kyllä, veto- ja työntöliikkeet eripäiville.
3 krt viikko on riittävä,joka lihasryhmä tulee treenattua
ja saavat viikon levon (vatsaa voi tehdä kahdestikin).
Hapellista treeniä SUOSITELLAAN väh. kerta viikkoon.
Kokeneemmatkin voivat huomata tuloksissa nousua.
:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom