Elämä on kivaa!
Varoitus: Nyt tulee pitkä sepustus mun arjen pienistä iloista - älä siis lue jos jo nyt pelkäät vitutuskynnyksesi ylittyvän.
Treenit kulkee varmasti paremmin kuin koskaan. Taannoin tein oman penkkiennätykseni, muutenkin treenipainot nousseet kivasti. Otettiin musta uusia kuvia ja ilokseni sain huomata, että selkä on taas alkanut levitä!

(Tosin nyt vasta olen oppinut paremmin posettamaan = lihasten hallinta kehittynyt.) Selkä on aina ollut mulle kropan heikoin osa-alue ja myös vaikein treenata. Vasta muutama kuukausi taaksepäin koin salilla "treenivalaistumisen" ja ilmeisesti tämä positiivinen kehitys sai alkunsa siitä. Tästä innostuneena menin tietty selkätreenille ja sehän kulki kuin unelma!!! Aerobisen määrää olen vähentänyt murto-osaan aiemmasta. Vaikka kuinka rakastan pitkiä juoksulenkkejä, tulevina kuukausina keskityn ensisijaisesti lihasten kehittämiseen. Alustavat kisasuunnitelmat on nyt tehty, joten on entistä parempi syy lähteä sinne salille ja tehdä kaikki oikein, kun on tuollainen päämäärä.
Ihmissuhteissa menee hyvin, samoin töissä. Huominen enää tällä viikolla töitä, kolme päivää vapaata, jes! Tulee kyllä tarpeeseen, muutamat viimeiset viikot onkin painettu päivät töitä, illat ja viikonloput koulua-systeemillä. Totaalilepoa opiskelusta en tosin saa nytkään, tenttikirja, verkkokurssi ja raportti odottavat tekijäänsä.
Käytiin tänään katsomassa uutta asuntoakin. Kiva oli, olen innoissani 20:stä lisäneliöstä. Ja sitten kun on reilusti tilaa, voin ehkä hankkia koiran! :haart:
Ei sen kummempaa, tavallista elämää mutta se tuntuu uskomattoman hyvältä! Tänään on lepopäivä salilta, "saan" käydä lenkillä - ja ehkä vähän herkutellakin, rahkaletut kutsuu...
Edit: Toiset onnelliset ne vain etelän auringon alla kellottelevat kun kotisuomessa sataa.

Mukavaa lomaa kaikille! Itsellä kun ei ole mahdollista matkustaa ennen kuin alkuvuodesta, täytyy edes iloita toisten reissuista. Josta tulikin mieleeni vielä yksi iloinen asia: saan perjantaina hoitoon maailman ihanimman Berninpaimenkoiran (:haart: ), kun tutut lähtevät Turkkiin.