Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
suortti sanoi:
Ei oo tullu kauheesti yriteltyä, mutta VIHDOIN sain 100 kg:tä penkistä ja vieläpä KAKSI kertaa

HOHHOH!! Onnittelut Vuosaaren Viikingille!!

Itse sain tänään selkätreenin ajoittain tuntumaan selässä. Se on hyvin poikkeuksellsita ja hienoa!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään aloitin penkkitreenin lämmittelemällä alaviistopenkissä, koska olkapäät eivät juuri nyt oikein pidä täysiliikerataisesta penkistä, eli alas rintaan asti tuominen ei tunnu hyvältä. Nousin siis sarjoilla 100 kiloon asti alaviistopenkissä ja sitten siirryin suoraan päivän pääliikkeeseen, eli lankkupenkkiin kolmella lankulla(=6 tuumaa). Laitoin tankoon 130 kiloa, jonka ei pitäisi olla ollenkaan paha paino ko. liikkeeseen(olen tehnyt helppoja vitosia samalla painolla kahdelta lankulta) ja ajattelin ottaa yhden lämmittelysarjan sillä lankuille. Ei muuta kuin tanko ylös telineistä ja viemään vähän vatsalle päin, että löytyisi oikea laskukohta. Joku kuitenkin vähän kusi, sillä tangon irroitus telineistä tuntui jo aika kummalliselta ja sitten kun lähdin viemään tankoa alkuasentoon, niin se lähti hanskasta ihan täysin. Eli toisin sanoen irroitin tangon telineistä ja kaadoin sen ihan suoralla liikkeellä sieltä vatsalle noin navan korkeudelle, jossa se sitten rysähti vauhdilla lankulle, joka onneksi jo oli paikallaan. Vähän ihmettelin siinä sitten ja sen jälkeen kaveri kävi poimimassa painot pois päältäni.

Seuraavaksi aloitin sarjan vähän varovaisemmin ja otin kolmoset 130, 140 ja 150 kilolla noilta lankuilta. Iloinen asia tässä oli se, että en rikkonut itseäni, vaikka siihen olisi ollut todella hyvät mahdollisuudet. Opinpahan tästä ainakin sen, että ennen lankkupenkkiä kannattaa hakea se liikkeen suunta kohdilleen ennenkuin laittaa tankoon isommin painoa ja alkuasento on tosiaan hieman eri, kuin alaviistopenkissä.:D Ja päällä ei ollut penkkipaitaa, joten siksi hämmästyin itsekin sitä, kuinka nuo painot noin pahasti karkasivat hallinnasta. Ilmeisesti lähdin viemään niitä vahingossa samaan suuntaan, kuin alaviistopenkissäkin ja sehän ei todellakaan toimi.

Mulla on upea mies! :love: Lähes täydellinen. :)
Kaiken tämän vitutuksen keskellä hän jaksaa sentään piristää ja hemmotella mua. Ja jaksaa kuunnella ja auttaa, kun mulla on vähän vaikeaa. Tämä flunssa ja kahden työn hoitaminen on aika uuvuttavaa. Kohta varmaan pakko luovuttaa ja hakea sairaslomaa.
Sain tänään myös muutaman sattuman ja väärinkäsityksen kautta puoli vuotta ilmaista saliaikaa. ;) Säästyypähän siinäkin jonkin verran rahaa. Vielä kun ehtisi ja kykenisi käymään siellä salilla. :jahas:
Ja taisin jossain toisessa threadissa mainita, että mulle läheinen ihminen oli joutunut sairaalaan. Nyt näyttää jo paremmalta ja ennuste on todella hyvä. Luojan kiitos.

Edit: Melkein unohdin: sain tänään mukavan palkankorotuksen! :hyper:

Tähän iloon yhtyy varmaan Pullakin... nimittäin huomenna lähdetään...

1888%20NY%20NY%20night%20(+).jpg

Las Vegasiin! Saisinkohan Ronsterilta isohalin? Annien Amy Petersille ois jo matkalaukusta paikka varattuna. Samoin Kahliksen tilaamalle Jay Cutlerin olkapäälle. :D Jos meidän halpishotellissa saa läppärin kiinni nettiin niin laitetaan kuvia jo viikonlopun aikana. Pakko raahata kone kun on niin pieni muistikortti. Pullalla on Pakkis-paita jo pakattuna joten Pakkis on edustettuna Olympiassa. ;)

Faidra sanoi:
Tähän iloon yhtyy varmaan Pullakin... nimittäin huomenna lähdetään...

1888%20NY%20NY%20night%20(+).jpg

Las Vegasiin! Saisinkohan Ronsterilta isohalin? Annien Amy Petersille ois jo matkalaukusta paikka varattuna. Samoin Kahliksen tilaamalle Jay Cutlerin olkapäälle. :D Jos meidän halpishotellissa saa läppärin kiinni nettiin niin laitetaan kuvia jo viikonlopun aikana. Pakko raahata kone kun on niin pieni muistikortti. Pullalla on Pakkis-paita jo pakattuna joten Pakkis on edustettuna Olympiassa. ;)

Oihh! Tuo reissu kelpais mullekin...yritä tosiaan päästä Ronnien kans kuvahaliin ja laita sitten aineistoa tänne!

Ja henk.koht. iloa: Ens maanantaina lopultakin pääsykokeet ja uskon vieläpä pääseväni kouluun sisään! Eteenpäin elämässä(jo oli aikakin)!

Aloitin opiskelut työn ohessa alaan liittyen, noin kolmen vuoden urakka edessä, mutta motivaatio on kova!
Mikä parasta, koko opiskeluajalta saan työnantajalta täyttä palkkaa :rock:

Richard75 sanoi:
Aloitin opiskelut työn ohessa alaan liittyen, noin kolmen vuoden urakka edessä, mutta motivaatio on kova!
Mikä parasta, koko opiskeluajalta saan työnantajalta täyttä palkkaa :rock:

Koskaan ei ole liian vanha koulun penkille :) Itse aloitin tänä syksynä taas opiskella 6:n vuoden työnteon jälkeen ja motivaatio on aivan toiselta planeetalta kuin joskus nuorempana. Varsinkin kun pystyy tekemään töitä normaalisti opiskelun ohella.
Tsemppiä vaan opintielle :thumbs:

Postimies toi äsken pari Chris Aceton kirjaa :whip: :rock:

Dietti puree ja rasva ritisee. Siitä huolimatta pala kasvaa..tai ainakin on sellanen fiilis :D Johtunee kyl erottuvuuden paranemisesta toi harhaluulo! Muija sai vakiduunin tänään, huomenna pääsee vklopun viettoon ja jotta elämä ei olisi niin herkkua niin peruutin eilen T4:n päin betoniporsasta ja takahelma vituralleen :curs:

Poika sai 9+ & 91/2 matikan ja englanninkokeista, ja tytölläkin menee kohtuullisesti kolmannella luokalla. Löysin sopivat golfmailat joihin alan säästämään. Treenit menee suunnitelmien mukaan.

Minä: miten se työpuhelin homma?
Pomo: Niin joo , käy ostaan puhelin.

Minä: joo, ostan peruspuhelimen, ilman mitään kameroita
Pomo: kamerapuhelin muuten olisi kätevä!

Minä: ööö(hämmästyneenä), joo, kamera olisi kyllä tosi kätevä. Se pitää sitten olla vähintään megapikselin kamera.
Pomo: joo, osta semmoinen millä pärjäät

Kävelin kauppaan ja ostin sitten 340euron 6630:n :)

Hiukan eroa edelliseen firmaan, jossa piti ostaa työpuhelimeksi halvin mahdollinen, ja mieluiten vielä käytettynä..

Elämä alkaa taas hymyilytää eron jälkeen ja nyt kun siihen liittyneet käytännönkin asiat on jotenkin kuosissa, niin voi taas keskittyä olennaiseen.

Pistin tohon tulevaisuuden haaveet ketjuun tällaisen.

"Osata soittaa kitaraa niin hyvin, että sillä pystyy elämään."

Olin tänään kadulla soittelemassa, ehdin peräti kymmenen minuuttia soittaa, ennen vahvistimen akkujen tyhjenemistä (ensi kerralla luen käyttöohjeet). Joku nainen ehti kuitenkin tässä ajassa vakuuttua taidoistani, ja pyysi minua ravintolaansa muusikoksi. Käyn tänään katsomassa paikkaa, ja jos hyvältä näyttää, niin sitten kai täytyy ottaa uusi tulevaisuuden haave.

Ihanaa, syysloma alkaa ja pääsee vähän lepäämään ja ratsastamaan ja reippailemaan ihan kunnolla raikkaassa syysilmassa!!:D Muutenkin tuntuu kaikki asiat olevan hyvin, koulunkäynti edistyy erittäin hyvin ja hauskaa riittää, miehiäkin tuntuu riittävän joka sormelle ;) ja muutenkin on semmonen olo et mun elämä on ihanaa!!:D Saa nähdä miten pitkään tätä oloa kestää, mutta nautinpa nyt kun kerta hyvää oloa riittää jaettavaksi muille asti:)

HAUSKAA SYKSYÄ KAIKILLE PAKKISLAISILLE!!!:D

Ei jumantsuka! (tai mitä tuohon nyt keksisi)
Tänään on ehkä kahdet treffit :hyper:

Ei se kahville pyytäminen niin vaikeaa ollutkaan :lol2:

Saattaapi jännitys nousta iltaa kohti :D
UAAA!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom