quiz
Banned
Olihan tästä jo puhetta yhdessä toisessa threadissa. Lähes 11 vuoden ikäeroa ei kaikki hyväksy.ace-oo- sanoi:Noh noh älä pihtaa tietoa, lisää infoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan tästä jo puhetta yhdessä toisessa threadissa. Lähes 11 vuoden ikäeroa ei kaikki hyväksy.ace-oo- sanoi:Noh noh älä pihtaa tietoa, lisää infoa!
en usko jotenKparta sanoi:Tänään sain hyvän blowjobin & pesää :D
tai video klippi
Kirjoja pääsee lukemaan yms. mukavaa.
Ja jos muutaman päivän sisällä herään taas kurkku karheana, niin sen kuulee myös tuolla vituttaa ankarasti-osastolla.

. Ja tänään rauta nousi iloisesti :D . Ensimmäistä kertaa moneen päivään tapahtui jotain mukavaa kun kesyyntynyt orava istui tunnin verran (treenasin ulkona) penkillä mun seurana kun treenasin. Ilo aika pienestä mut kiva että oli edes jotain seuraa
. Naisasiat kun tällä hetkellä meneekin suoraan tonne Vitutus-threadiin..TJJ sanoi:Eilen kaverin (joka on allekirjoittanutta pari vuotta nuorempi) kanssa parilla :kippis1: . Ekaan pubiin mentäessä portsari pyysi paperit. Katsoi kaverin paprut sanomatta mitään. Näytin ajokorttini ja mies alkoi tiiraamaan. Pari sekunttia meni ja hyvinkin spontaanisti tuli: "Oho! En olis uskonu."
Olen kyllä melkoinen babyface ilmeisesti (reilun kuukauden päästä tulee 27 täyteen kumminkin)..
Vuosi sitten vielä alkossa pyysivät paperit, kun väkevää ostin..
Kai tämä iloinen asia on..![]()
Mä ainakin jaksan olla tästä iloinen jo (?) nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän!Hyvä se on jos näyttää nuorekkaalta.Helga sanoi:KohtalotoveriMä ainakin jaksan olla tästä iloinen jo (?) nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän!

) ja kenkiä. Rakastuin ihaniin mokkasaappaisiinkin, jotka tietenkin oli piikkikoroilla varusteltu! Kannatti kiertää kaupunkia läpi tuntitolkulla. Avo siinä kyllä vähän kyllästy, mut saatiinpahan sillekin vähän uusia vaatteita. ;)Mika1979 sanoi:Te naiset ette varmasti ikinä kyllästy shoppailuun..![]()
Mut voishan sitä huonomminkin rahansa käyttää.. :thumbs:
Mielestäni vaikein liike mitä olen kokeillut, mutta pienen tekniikkaharjoittelun jälkeen nousikin jo melkein oma paino