Eleonoora sanoi:Mä en ainakaan kyllästy koskaan! :D Paitsi jos rahat alkaa joskus loppua. :jahas: Mut niin ei saa koskaan käydä!!!
Kun lompakko on tyhjä, niin budjetti on mennyt tasan. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eleonoora sanoi:Mä en ainakaan kyllästy koskaan! :D Paitsi jos rahat alkaa joskus loppua. :jahas: Mut niin ei saa koskaan käydä!!!
Mulla ei palanu penniäkään rahaa viime lauantain reissulla... mutta käämit meinasi palaa pari kertaa. Mä en ymmärrä miksi naisten pitää näprätä joka saamarin vaatekappaletta mitä kaupasta löytyy. Kertakaikkiaan.Mika1979 sanoi:Kuulostaa ihan mun viime viikon reissulta, siis niinkuin miehen näkökulmasta.. Itelläkin paloi vajaa 200 mut ei ollu hirveesti sanavaltaa vaatteideni valinnan suhteen.. Te naiset ette varmasti ikinä kyllästy shoppailuun..
MerZi sanoi:Mulla on tänään työhaastattelu! Jännittää vallan kauheasti, täytyy toivoa että se menis hyvin ja saisin työn, vaikuttaa nimittäin niin mahtavalta jutulta ettei tottakaan!
No, miten meni haastattelu?MerZi sanoi:Kiitoksia tsempistä.. Olkaa hengessä mukana klo. 16, silloin on Merzillä jännät paikat. Saa nähdä kuinka käy, muuta en voi kuin olla oma iloinen itseni ja kertoa sen mitä osaan. Joko se riittää niille tai sitten ei.
ace-oo- sanoi:No, miten meni haastattelu?
Se on kyllä ikävä tunne, jos haastattelija on vaikeasti lähestyttävä&harvasanainen. Monesti ihmetellyt, että miksi semmoiset tyypit yleensäkin ottaen pääsee jonkunlaiseen esimiesasemaan?MerZi sanoi:No siinähän se, ei tuo lysti pitkään kestänyt. Vähän oli ehkä hankala jutella sen haastattelijan kanssa, hirmu harvasanainen mies eikä samanlainen "räpä" suustaan kuin minä. :D Jotakin siinä turistiin ja lupasi soittaa lähipäivinä. Vähän jänskää kuinka käy, ottaisin paikan kyllä mielelläni vastaan. Vähän erilaista hommaa mitä viimeisen puoli vuotta tein... Mikäs sen parempaa olisi kuin saada työ harrastuksen parista.
Mika1979 sanoi:Oon miettiny usein samaa, työpaikkaa hakiessa se haastattelija ei todellakaan ole aina se paikan sosiaalisin tyyppi vaikka luulis että semmoset hieman puheliaammat tyypit sais hakijoista enemmän irti. Siinä ei ehkä itsekään osaa sit olla niin luontevasti. Mut sehän saattoi olla MerZi vaan tyytyväinen jos sä puhuit senkin puolesta :D . Mut toivotaan mukavaa puhelua mahd. pian :thumbs: :thumbs:
Mika1979 sanoi:Täysin oikea ratkaisu! Enpä usko että mitään nössykkää sinne haluaa.. Ja kun on oma itsensä ei jää mitään epäselvää.
Mika1979 sanoi:Ja enpä usko että ne uskaltaiskaan valita ketään muuta kuin sut