Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Eleonoora sanoi:
Mä en ainakaan kyllästy koskaan! :D Paitsi jos rahat alkaa joskus loppua. :jahas: Mut niin ei saa koskaan käydä!!!

Kun lompakko on tyhjä, niin budjetti on mennyt tasan. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mika1979 sanoi:
Kuulostaa ihan mun viime viikon reissulta, siis niinkuin miehen näkökulmasta.. Itelläkin paloi vajaa 200 mut ei ollu hirveesti sanavaltaa vaatteideni valinnan suhteen.. :) Te naiset ette varmasti ikinä kyllästy shoppailuun.. :)
Mulla ei palanu penniäkään rahaa viime lauantain reissulla... mutta käämit meinasi palaa pari kertaa. Mä en ymmärrä miksi naisten pitää näprätä joka saamarin vaatekappaletta mitä kaupasta löytyy. Kertakaikkiaan.

Uusi konepaketti on saatu himaan ja säädön jälkeen toimiikin suh hyvin:)
Ja avovaimo on tukena vaikka oon säätänyt konetta hermorauniona :haart:

Töitäkin rupeaa löytymään taas näköjään, kolmesta paikasta soiteltu, ja kaikissa palkka+edut paremmat kun vanhassa hommassa.

Mulla on tänään työhaastattelu! Jännittää vallan kauheasti, täytyy toivoa että se menis hyvin ja saisin työn, vaikuttaa nimittäin niin mahtavalta jutulta ettei tottakaan! :)

Tänään on ollut hyvä päivä. Aloitin päivän käymällä porukoiden koirien kanssa pitkällä lenkillä. Sit on tapahtunu muutama loistojuttu jaja.. Ai piru, että mä olen innoissani kaikesta. :hyper: Ei ole ainakana elämä tylsää just nyt ja tällä hetkellä. Pari viimeisintä päivää olen ollut aika maassa ja nyt onkin ihan eri fiilis. Ihanaa.

Ja huomenna mä sit varmaan kirjoittelen vitutusosastolle jotain.. :jahas:

EDIT: Merzille onnea haastatteluun! Hyvin se menee. :thumbs:

MerZi sanoi:
Mulla on tänään työhaastattelu! Jännittää vallan kauheasti, täytyy toivoa että se menis hyvin ja saisin työn, vaikuttaa nimittäin niin mahtavalta jutulta ettei tottakaan! :)

Tsemppiä haastatteluun! Otat vaan rennosti, olet oma itsesi, etkä jännitä turhaan niin hyvin menee :)

Kiitoksia tsempistä.. Olkaa hengessä mukana klo. 16, silloin on Merzillä jännät paikat. :) Saa nähdä kuinka käy, muuta en voi kuin olla oma iloinen itseni ja kertoa sen mitä osaan. Joko se riittää niille tai sitten ei.

MerZi sanoi:
Kiitoksia tsempistä.. Olkaa hengessä mukana klo. 16, silloin on Merzillä jännät paikat. :) Saa nähdä kuinka käy, muuta en voi kuin olla oma iloinen itseni ja kertoa sen mitä osaan. Joko se riittää niille tai sitten ei.
No, miten meni haastattelu?

ace-oo- sanoi:
No, miten meni haastattelu?

No siinähän se, ei tuo lysti pitkään kestänyt. Vähän oli ehkä hankala jutella sen haastattelijan kanssa, hirmu harvasanainen mies eikä samanlainen "räpä" suustaan kuin minä. :D Jotakin siinä turistiin ja lupasi soittaa lähipäivinä. Vähän jänskää kuinka käy, ottaisin paikan kyllä mielelläni vastaan. Vähän erilaista hommaa mitä viimeisen puoli vuotta tein... Mikäs sen parempaa olisi kuin saada työ harrastuksen parista.

MerZi sanoi:
No siinähän se, ei tuo lysti pitkään kestänyt. Vähän oli ehkä hankala jutella sen haastattelijan kanssa, hirmu harvasanainen mies eikä samanlainen "räpä" suustaan kuin minä. :D Jotakin siinä turistiin ja lupasi soittaa lähipäivinä. Vähän jänskää kuinka käy, ottaisin paikan kyllä mielelläni vastaan. Vähän erilaista hommaa mitä viimeisen puoli vuotta tein... Mikäs sen parempaa olisi kuin saada työ harrastuksen parista.
Se on kyllä ikävä tunne, jos haastattelija on vaikeasti lähestyttävä&harvasanainen. Monesti ihmetellyt, että miksi semmoiset tyypit yleensäkin ottaen pääsee jonkunlaiseen esimiesasemaan?
Mutta toivottavasti saat paikan!

Minun nykyinen pomo on helkatin mukava, kyselee jatkuvasti, että miten muuten menee etc. Ja tuleva pomo taas tod.näk. on paljon tiukempi ja vaativampi. Että vähän ristiriitaiset fiilikset on tulevan työpaikan suhteen. Mutta sen näkee sitten. Pääasia on, että pääsee nykyisestä tylsästä työpaikasta ja asuinpaikasta pois. Enää muutama viikko kidutusta...

"Se on kyllä ikävä tunne, jos haastattelija on vaikeasti lähestyttävä&harvasanainen."

Oon miettiny usein samaa, työpaikkaa hakiessa se haastattelija ei todellakaan ole aina se paikan sosiaalisin tyyppi vaikka luulis että semmoset hieman puheliaammat tyypit sais hakijoista enemmän irti. Siinä ei ehkä itsekään osaa sit olla niin luontevasti. Mut sehän saattoi olla MerZi vaan tyytyväinen jos sä puhuit senkin puolesta :D . Mut toivotaan mukavaa puhelua mahd. pian :thumbs: :thumbs:

Mika1979 sanoi:
Oon miettiny usein samaa, työpaikkaa hakiessa se haastattelija ei todellakaan ole aina se paikan sosiaalisin tyyppi vaikka luulis että semmoset hieman puheliaammat tyypit sais hakijoista enemmän irti. Siinä ei ehkä itsekään osaa sit olla niin luontevasti. Mut sehän saattoi olla MerZi vaan tyytyväinen jos sä puhuit senkin puolesta :D . Mut toivotaan mukavaa puhelua mahd. pian :thumbs: :thumbs:

Tässä tapauksessa tämä henkilö joka haastatteli mut oli koko puljun omistaja mies.. Vähän tuli semmoinen olo että pitäis itsekin alkaa valikoida sanojaan mut ajattelin sitten että asiani esitän niinkuin yleensäkin. Koska tämmönen minä oon enkä muuks muutu.. Ottakoot jonkun hissukan nössykän jos ei meikäläinen vältä. :)

Täysin oikea ratkaisu! :worship: Enpä usko että mitään nössykkää sinne haluaa.. Ja kun on oma itsensä ei jää mitään epäselvää. Ja enpä usko että ne uskaltaiskaan valita ketään muuta kuin sut :)

Mika1979 sanoi:
Täysin oikea ratkaisu! :worship: Enpä usko että mitään nössykkää sinne haluaa.. Ja kun on oma itsensä ei jää mitään epäselvää.

Näin minäkin ajattelin. Mitä sitä muuta esittämään kuin mitä on, etenkään kun olen äärimmäisen surkeä näyttelemään/valehtelemaan... Yleensäkin aitous ja rehellisyys ovat omalla kohdalla niin luonnollisia juttuja. Toivotaan että se mies sai minusta sellaisen kuvan minkä tahtoisin hänen saaneen ja päästäis yhteisymmärrykseen siitä että SE TYÖPAIKKA ON MINUN!!! :curs:

Mika1979 sanoi:
Ja enpä usko että ne uskaltaiskaan valita ketään muuta kuin sut :)

niinpä... ;)

Työhaastattelusta tuli mieleen se kerta kun hain erään nimeltä mainitsemattoman saksalaisen firman, Lidl, palvelukseen. Se oli aika erikoinen työhaastattelu kun meitä oli siinä 5 hakijaa yhtäaikaa. Siinä oli vähän vaivautunut tunnelma kun se haastattelija kysyi aina saman kaikilta ja sit se joka vastasi viimesenä oli aina vähän silleen "et sama kun noilla"..-Horoskooppi? -"Kai mäkin sit rapu oon.." Muutenkaan ei kovin ihmisläheinen työpaikka (niin, pääsin töihin) kun päällystön tyypit oli ihan suomalaisia jätkiä mut vähän sellanen saksalainen, jäykkä tyyli niillä. Sit kun sattu samaan baariin niin siellä oltiinkin ihan "normaaleja" :kippis1: . En tiedä onko niiden käsketty vetää jotain roolia töissä.. Menee vähän :offtopic: mut luotetaan että MerZi saa työpaikan niin tämäkin voidaan laskea ehkä iloiseksi asiaksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom