Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Eriö sanoi:
Huomenna muutto Turkuun. Uusia haasteita ja elämyksiä. Ainut miinuspuoli on, että niin paljon jää myös kotipaikkakunnalle. Mutta iloisin mielin päin elämää. Ja vauhdilla :)
Turkuun muutto syyskuun puolessa välissä. Mahtavaa kun pääsee uuteen ympäristöön!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ace-oo- sanoi:
Turkuun muutto syyskuun puolessa välissä. Mahtavaa kun pääsee uuteen ympäristöön!
Turkuun muutto ens kuun alusta, ihan mielenkiintosta päästä eri ympyröihin, onneksi tosin siellä on jo joitain tuttuja niin ei ihan syrjäydy :rock:

tiny_tinman sanoi:
Turkuun muutto ens kuun alusta, ihan mielenkiintosta päästä eri ympyröihin, onneksi tosin siellä on jo joitain tuttuja niin ei ihan syrjäydy :rock:
Täällähän on porukkaa muuttamassa Turkuun!
Meikällä vähän mietityttää, kun tunnen vain yhden tyypin Turusta tällä hetkellä, mutta yleensä saleilta on löytynyt kavereita, kun en mikään maailman hiljaisin tyyppi ole.

Integrandi sanoi:
Voinkohan kysyä miksi muutat sieltä korvesta tänne alas?
No vaihtelua kaipaan, ja parempi työpaikka.
Ei täällä Rovaniemellä oikein mitään tapahdu, ja tämän paikan pienuus on alkanut ahdistamaan.

tiny_tinman sanoi:
Turkuun muutto...

ace-oo- sanoi:
Turkuun muutto...

Kanssatovereita, loistavaa :D Eipä mullakaan oikeen ole tuttuja tuollapäin, vaikka en kovin kaukaa muutakaan, mutta eiköhän sitä kanssaihmisiin tutustu ihan väkisinkin. Itse kun en myöskään kaikkein epäsosiaalisin persoona ole. Kenties törmäillään Turun yössä :) Älkää yli kävelkö kuitenkaan :D

Eriö sanoi:
Kanssatovereita, loistavaa :D Eipä mullakaan oikeen ole tuttuja tuollapäin, vaikka en kovin kaukaa muutakaan, mutta eiköhän sitä kanssaihmisiin tutustu ihan väkisinkin. Itse kun en myöskään kaikkein epäsosiaalisin persoona ole. Kenties törmäillään Turun yössä :) Älkää yli kävelkö kuitenkaan :D
No perkele, pakkislaiset on kaikki muuttamassa Turkuun :lol2:
Pitää katella jos vaikka kävisi kaljalla joku päivä, kun vain saisi muutettua ensin :kippis1:

1h päästä alkaa uusi duuni. Jännittää vähän, vaikka normaalisit en jännitä oikeastaan mitään... Tää on kyllä ihan positiivista jännitystä.

Melkein pari kuukautta kestänyt olkapään tulehdus näyttäisi olevan takanapäin ja salitreenit yläkropalle pystyi taas alottamaan!! Miinuspuolena tosin aivan hillitön voimien lasku, penkissä sai kevyeen sarjaan laittaa sen 30kg vähemman, kuin pari kk sitten...

Noh, kivahan se on aina vähän väliä "perusteista" lähteä...

:) Kylläpäs on tosiaan Turkuun muuttajia! Itsekkin sinne muuttamassa 27. tätä kuuta. Ei muutaku Gym kakstonniselle treenaamaan!!

Otso sanoi:
:) Kylläpäs on tosiaan Turkuun muuttajia! Itsekkin sinne muuttamassa 27. tätä kuuta. Ei muutaku Gym kakstonniselle treenaamaan!!
Meinaakko alkaa käymään gym2000:lla? Kehuja on myös saanut M-Club, aattelin ehkä kokeilla sitä, tai sali 82:sta.

ace-oo- sanoi:
Meinaakko alkaa käymään gym2000:lla? Kehuja on myös saanut M-Club, aattelin ehkä kokeilla sitä, tai sali 82:sta.
Voishan nuoki tarkastaa..Pitääpä vertailla hinnastoja.

Tätä on hehkutettu jo moneen thrediin... Mut vielä tänne, eli MERZI PÄÄSEE LOMALLE!!! :rock: On tätä odotettukin! Viimeiset puoli vuotta mennyt töiden merkeissä ilman viikoa pidempää lomaa... Ensi viikolla on aikaa tehdä kaikki ne asiat, jotka olen laiminlyönyt. Ja hemmotella itseäni, koska sitäkin olen laiminlyönyt pidemmän aikaa. :(

vision sanoi:
Pääsin jollain ihme pistemuutoksella hakemaani kouluun tälleen jälkijunassa :rock:

No sehän on tosi hieno juttu! :) Onneksi olkoon ja kovasti opiskeluintoa!

Typerin postaus ikinä, mutta tänään tuli niiiiiin hyvä fiilis salilla, ettei ikinä oo tullu. Enkä edes rikkonu mitään ennätystä tms. Duunailin viimesiä push downeja ja piks vaan endorfiinit hyökkäs ku pillastunu norsulauma. Vaikutin varmaan tosi idiootilta ähkiessäni siinä suupielet korvissa, mut ihan sama...! Tätä lisää! :hyper:

:5: -olo :D

Enpä olisi uskonut kun eksän kaverin tupareihin lauantaina menin että mut paritetaan sen serkulle. :D

Mikäs siinä,tyttö on oikeen mukava eikä sitä haittaa yhtään se etä olen tällänen vanha setä.(Suunnaton kuuden vuoden ikäero) ;)

Katellaan miten homma etenee mutta olen nyt kyllä oikein iloinen,eikun salille vääntämään rautaa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom