Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna on pitkän odotuksen jälkeen inssi, ei enää mopolla ajoa kiitos. Jos ei mene läpi niin sen kuulee sitten Vituttaa niin ankarasti-triidissä.

Olen lomilla intistä ja iski kuume + älytön kurkkukipu lauantaina. Tänään takas.. ja aamulla sitten osastolle nukkumaan univelat pois! :) Kirjoja pääsee lukemaan yms. mukavaa.

On tää sitten mukavaa kun ei tartte yön yli marssille osallistua. :D

Kävin tänään ekaa kertaa sairastelun jälkeen treenillä ja uimassa! Kaiken lisäksi rauta oli kevyttä ja treeni tuntui hyvälle. :rock: Ja jos muutaman päivän sisällä herään taas kurkku karheana, niin sen kuulee myös tuolla vituttaa ankarasti-osastolla.

Ja mä oon lopultakin lomalla!!! :)

Eilen kaverin (joka on allekirjoittanutta pari vuotta nuorempi) kanssa parilla :kippis1: . Ekaan pubiin mentäessä portsari pyysi paperit. Katsoi kaverin paprut sanomatta mitään. Näytin ajokorttini ja mies alkoi tiiraamaan. Pari sekunttia meni ja hyvinkin spontaanisti tuli: "Oho! En olis uskonu."

Olen kyllä melkoinen babyface ilmeisesti (reilun kuukauden päästä tulee 27 täyteen kumminkin)..

Vuosi sitten vielä alkossa pyysivät paperit, kun väkevää ostin..

Kai tämä iloinen asia on.. :)

Flunssa yritti tulla mutta perskeles olin vahvempi :rock: . Ja tänään rauta nousi iloisesti :D . Ensimmäistä kertaa moneen päivään tapahtui jotain mukavaa kun kesyyntynyt orava istui tunnin verran (treenasin ulkona) penkillä mun seurana kun treenasin. Ilo aika pienestä mut kiva että oli edes jotain seuraa :) . Naisasiat kun tällä hetkellä meneekin suoraan tonne Vitutus-threadiin..

TJJ sanoi:
Eilen kaverin (joka on allekirjoittanutta pari vuotta nuorempi) kanssa parilla :kippis1: . Ekaan pubiin mentäessä portsari pyysi paperit. Katsoi kaverin paprut sanomatta mitään. Näytin ajokorttini ja mies alkoi tiiraamaan. Pari sekunttia meni ja hyvinkin spontaanisti tuli: "Oho! En olis uskonu."

Olen kyllä melkoinen babyface ilmeisesti (reilun kuukauden päästä tulee 27 täyteen kumminkin)..

Vuosi sitten vielä alkossa pyysivät paperit, kun väkevää ostin..

Kai tämä iloinen asia on.. :)

Kohtalotoveri :) Mä ainakin jaksan olla tästä iloinen jo (?) nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän!

Helga sanoi:
Kohtalotoveri :) Mä ainakin jaksan olla tästä iloinen jo (?) nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän!
Hyvä se on jos näyttää nuorekkaalta. :)

Semmoset teinit on ärsyttäviä kun alkaa jossain kaupan tai alkon jonossa kovaan ääneen reuhomaan kun kysytään papereita. Niin väsynyttä.

Pelasin joku vuosi sitten samassa joukkueessa semmosen kaverin kanssa joka oli 35-vuotias, mutta näytti joltain 50-vuotiaalta (mä luulin sen iäksi jotain tota luokkaa ennenkuin kuulin oikean iän). Siltä oli kysytty paperit jossain k25- tyylisessä paikassa ja oli muu porukka hiukan revenny. Kaveri tietty näytti paperit hymy korvissa ja kysyi samalla josko saisi kirjallisena papereiden kysymisen niin voisi näyttää vaimolle, ei se muuten usko. :D

Hehee, viikko alkoi mukavasti, työkavereita on lomalla, niin voi rauhassa tämän viikon surffailla pakkista.

"Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat??? "-Threadiä lueskelin tuossa, niin piti purra huulta, ettei pärskähdä nauruun :D

JalkaTreeni sujui hyvin. "Ämpärissä" soi Ice Cubea tjms. Gangsta rappia, kunnes viimeinen kyykky sarja oli ohi, niin päätti pyöräyttää Ray Charlesin "hit he road jack". Siihen penkille istumaan ja rentoutumaan :kuola:

Ja mulle tehtiin koulussa vanha kunnon "kato kaveria ja kikata kun jaki tulee"-temppu. Jotenkin tuntuu, että mun osakkeet on nousussa. Pitäiskö myyä :evil:

Pakko hehkuttaa tänne onnistunutta ostosreissua. Rahaa palo reilusti yli 200 euroa vaatteisiin ja kenkiin, mutta kerrankos täällä vaan eletään. :D Löysin aivan mahtavia kuteita (pitkästä aikaa jopa mukavat farkutkin :hyper: ) ja kenkiä. Rakastuin ihaniin mokkasaappaisiinkin, jotka tietenkin oli piikkikoroilla varusteltu! Kannatti kiertää kaupunkia läpi tuntitolkulla. Avo siinä kyllä vähän kyllästy, mut saatiinpahan sillekin vähän uusia vaatteita. ;)

Kuulostaa ihan mun viime viikon reissulta, siis niinkuin miehen näkökulmasta.. Itelläkin paloi vajaa 200 mut ei ollu hirveesti sanavaltaa vaatteideni valinnan suhteen.. :) Te naiset ette varmasti ikinä kyllästy shoppailuun.. :)

Mika1979 sanoi:
Te naiset ette varmasti ikinä kyllästy shoppailuun.. :)

Mä en ainakaan kyllästy koskaan! :D Paitsi jos rahat alkaa joskus loppua. :jahas: Mut niin ei saa koskaan käydä!!!

Herätys päiväunilta. Kaksi kuppia kahvia. Salille. Mp3 soitin pauhaamaan sisältönään diabloa ja kotiteollisuutta. Kyykkäämään. Treenin jälkeen raukeena palkkari naamaan.

Treeni meni ihan nappiin :haart:.

Eleonoora"Mä en ainakaan kyllästy koskaan! Paitsi jos rahat alkaa joskus loppua. Mut niin ei saa koskaan käydä!!!"

Niin no ei sekään oo hidastanu tätä mun tuttavaa yhtään. "Oisitko lainannu satasen, näin aivan ihanan laukun..Saat ens kuussa takasin" :) Mut voishan sitä huonomminkin rahansa käyttää.. :thumbs:

Tein vähän aikaa sitten ekaa kertaa rinnallevetoa maastavetosarjojen jälkeen ja en tiedä oliko se uutena liikkeenä sellanen, joka anto jotain extrapuhtia, mutta tuli paikat pirun kipeiksi/väsyneiksi tuosta ja nyt parit eri lihasalueiden treenit on tuntunut ihmeen kevyiltä ja rautaa on saanut nakella tankoon mukavasti lisää :) Mielestäni vaikein liike mitä olen kokeillut, mutta pienen tekniikkaharjoittelun jälkeen nousikin jo melkein oma paino :)

Niin ja vihdoin löytyi oikeasti hyvänmakuinen palkkari eli Mass Blast...voi jeesus kun maku on oikeesti niinkuin suklaapirtelössä !

Niin ja opinnot mieluisassa yliopistossa mieluisalla linjalla alkaa torstaina :thumbs:

Kysy multakin bussikuski, että otanko aikuisten vai lasten lipun. Tiedä sitten kuinka iloinen asia tämä on. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom