Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hukkasin lompakkoni ja olin jo menettänyt toivon sen löytymisestä. Itse asiassa olin ihan sata,että se oli pöllitty salilta. Äsken naapuri toi sen minulle. Oli löytänyt parkkipaikalta.

Huomenna alkaa työt, uudessa työpaikassa!!

Jippii! vihdoinkin kunnon arkea ja rutiinia ja mielekästä tekemistä.

Kesälomani alkoi toukokuussa ja loppuu nyt 1. syyskuuta. Meinas hermot mennä.

Harvoin sitä ihminen on näin iloinen että pääsee taas VIHDOINKIN töihin.

Nyt tuntuu niinku pikkasen hyvältä!!!

Tänään tipahti postiluukusta kirje, jossa kerrottiin, että olen päässyt urheilukouluun :hyper: :rock: :)

Tätä jos jotain on odotettu ja toivottu. Tiesin, että urheilusuoritukset riittää, mutta psykologisista testeistä en ollut niin varma. Tehän tiedätte millanen m#lkku mä oon :D

Olen saanut hauikset kipeiksi nyt neljässä hauistreenissä peräkkäin :)

Tätä ennen hauikset kipeytyi viimeksi marraskuussa 2002. Ja sitä ennen intissä 1997 kun kaivoin kuopan.

6 vuotta meni ennen kuin löysin oikean treenityylin hauiksille.

Näin eksää pitkästä aikaa ja meillä oli erittäin hauskaa yhdessä.
Ainoa vaan että kun ei enää rakastuisi häneen uudestaan.... :itku:

No,mistä sitä ikinä tietää jos vaikka vanha suola janottaisi kumpaakin.... :hyper:

Ensin tulee kuukausikaupalla paskaa niskaan ja seinät kaatuu päälle. Elämä menee kovaa rataa kohti vatsahaavaa ja vitutuksen multihuipennusta KUNNES yksi uutinen muuttaa kaiken auringonpaisteeksi. Muille kyseinen uutinen olisi pieni asia mutta minun elämääni se helpottaa niin paljon ja tekee siitä mielekkäämmän isolla M:ällä että nyt on tämäkin ainainen valittaja yhtä hangon hymynaamaa!

näin aamulla vanhan luokkakaverin, erittäin kauniin tytön.. juteltiin noin 45 min. piristi päivää kummasti =D

Taas pakko tulla hehkuttamaan tänne. Ostin jälleen kerran lentoliput HEL-OSL-HEL. Lähtö tosin vasta viikon päästä, mutta sitä jaksaa paremmin kun on jotain mitä odottaa. Kalliiksihan tämä tulee, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee.

:hyper: :D :haart: :rock: :blow: :love:

Kolmoset on jo 1.5 viikon ikäisiä ja terveitä. J:kylän sairaalan sairaalabakteeria ei löytynyt meidän lapsista.Painot on nousussa ja ipanat saa proteiinilisää.

Viikko sitten vitutti ettei ole rahaa, mutta nyt opintotukien tultua ja pienellä säädöllä onkin hiukan... :) Hienoa!

Täytyy kikkailla tosin vuokranmaksu aina pari päivää myöhässä mutta so not!

Niin juu... ja toivottavasti tänään näen taas uutukaisen ihastuksen koulun pippaloissa.

Back
Ylös Bottom