Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon sanoi:
Oooh

Vasen haba mitattuna 39 cm ja oikea 38 cm. Pumppaan perkeleesti koko loppuvuoden jos saisin kummatkin neljäänkymppiin :hyper:
ohhoh... täytyy sanoa gallerian kuvien perusteella että olisin luullut kättäsi isommaksi. Parempihan se noin päin ;)

Mä käytin alla olevaa ohjelmaa kun olin samassa tilanteessa kuin sä käsien osalta. Nyt olen joku kuukauden päivät reenannu ja haukat on jotain 41cm ja 40cm. Eli ainakin mitan mukaan auttoi... :)

http://www.bodybuilding.com/fun/dober3.htm

Mä olen tosin mukaillu tota ohjelmaa siten, että teen normaalisti 3-jakoisena muut liikkeet ja sitten ton ohjelman mukaisesti kädet.

Loman jälkeen eka jalkatreeni eilen ja nyt kävellään polvet lukossa ettei sattuisi reiskoihin niin pahasti. :thumbs:

Nate sanoi:
Viikko naimisissa! Ja hyvin menee (vieläkin)...
Asiasta pääskyseen:

Mikä päivämäärä lukee kihlasormuksessa? Parasta ennen- päivämäärä.

Toivotan pitkäkestoista liittoa.

Mixu sanoi:
Loman jälkeen eka jalkatreeni eilen ja nyt kävellään polvet lukossa ettei sattuisi reiskoihin niin pahasti. :thumbs:

Rock rock, sama täällä! Takareidet niin jumissa, että näytän limboajalta kävellessä.

Proteos sanoi:
ohhoh... täytyy sanoa gallerian kuvien perusteella että olisin luullut kättäsi isommaksi. Parempihan se noin päin ;)

Mä käytin alla olevaa ohjelmaa kun olin samassa tilanteessa kuin sä käsien osalta. Nyt olen joku kuukauden päivät reenannu ja haukat on jotain 41cm ja 40cm. Eli ainakin mitan mukaan auttoi... :)

http://www.bodybuilding.com/fun/dober3.htm

Mä olen tosin mukaillu tota ohjelmaa siten, että teen normaalisti 3-jakoisena muut liikkeet ja sitten ton ohjelman mukaisesti kädet.

Hei mäkin käytin tuosta muunneltua ohjelmaa. Hauikset ja ojentajat jäi olkapäiden varjoon, mutta nyt sain sentin mittaa lisää kuukaudessa ja erottuvuus hieman parani. 42 ja 41,5cm, nyt mitat. Olin kyllä vähän löysemmällä linjalla muuten tuon kuukauden, eli viinaa ja roskaruokaa. :david:

Tapasin nätin ja mukavan tyttösen yllättäen baarissa kaverin kautta. Ajatukset tuntui menevän yksiin yms. (mutta todennäköisesti onnistun ryssimään homman jotenkin). Toivottavasti homma tästä etenee...

Auto (ihan pommi P405 1.9GR -89) meni läpi katsastuksesta eilen. Yli 15kk ajoaikaa (pitkä leima), vikalistalla yli 16. Jes!

Morttileiri ohi, nyt lomaa vielä tää päivä ja sitten inttiä 3 päivää ja taas lomille.

"Alokas Nike! Syöttekö te tonnikalaa hiljaisuuden aikana?!"

Moni ei varmaan ajattele samalla tavalla, mutta itseni kohdalla on helvetin hienoa että kouluvuosi alkaa taas.
Kesällä töissä kun tuli tehtyä raskaitakin hommia, ja ruokailujen väli saattoi olla joskus jopa 4h, ehkä ylikin... onneksi oli edes proteiinipatukot messissä.... ja sit iltasin ja viikonloppuisin kotihommiin viä raataan.. :wall:

mut nyt kun koulu alkaa, ja talvikin tulee... tulee paremmin levättyä koulun penkillä, naposteltua kaikkea terveellistä ruokailujen välilllä, ja kotonakaan ei tarvi tehdä kun lumityöt... ja treenitkin kulkee paremmin kun ei vituta! Ja kavereitakin näkee enemmän (minun tapauksessani) :)

Heräsin aamulla ihanan aviomiehen vierestä nähtyäni juuri kammottavan unen, jossa olin naimisissa kammottavan äijän kanssa (unen lopussa päätin ottaa avioeron). Todellisuus on niin paljon parempi!

Kerran asiaa tähänkin ketjuun...

Puerto Rico voitti jenkit koriksessa ja kohtuullisen suurikertoiminen veto osui. Oli kiva katsella matsia kun PR johti turvallisesti parilla kymmenellä pinnalla, lopussa alkoi tosin hiki vähän nousta jo otsalle.

Viikon mittainen tappioputkikin loppui neljän muunkin vedon onnistuessa. Vedonlyönti jatkuu uudella innolla (mikä ei ole ehkä hyvä asia).

Maksoin juuri varausmaksun sukellusreissulle Indonesiaan! Bunaken kutsuu marraskuussa pariksi viikoksi :hyper:

Kutsu lähetettiin "harvoille ja valituille" ja minä olen yksi kutsutuista *ihmettelee sitä itsekin* :haart:

Elämä on ihmeellistä ja näköjään ihanaakin :)

Tänään 18.15 lähtee lento Osloon. Tätä on odotettu. Muutama tunti pitäis vielä jaksaa töissä.

:hyper: :haart: :love: ja tietysti se lemppari.

It`s a boy! Terve poikalapsi tuli. Pitkän ja vaikean synnytyksen jälkeen saimme kauniin Mikaelin maailmaan.

Viimeinen työpäivä. Ei sada, miltei aurinko paistaa. Sain kuukausittaisen suklaa-annokseni. Sunnuntaina lähden Kiinaan kolmeksi viikoksi. LLlllomaaaaa.... (Jos olette ihmetelleet tämän päivän levotonta läppää, tässä vastauksenne)

Elämä on todella ihanaa. :hyper: :lol2:

Nyt lähden lintsille vuoristorataan!

Iloinen asia on se, että minä rekisteröidyin palstalle. Mutta en löytänyt mitään "testi-viestiketjua", johon olisi voinut tarkistaa osaako kirjoittaa, joten kokeillaan tähän.

Pikavastaus vai normaali vastaus?...hmmm...ehkä normaali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom