Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Siivet uunissa, texaspete&voi -kombo kattilassa ja the game of thrones paistuu seinälle 100" koolla. Kohta saa painaa pausen pois <3

Minä <3 uusi induktioliesi ja kiertoilmauuni.
Aikaisemmin ehti käydä ruuan valmistumista odotellassa vaikka runkkaamassa (joka nyt toki teoriassa voi olla ihan hyväkin ominaisuus perinteisessä liedessä&uunissa).
Ainut huono puoli on, että nyt voi joutua masturboimaan syödessä.
Tai ei siinäkään sinänsä mitään vikaa ole, jos on semmoista ruokaa jonka voi syödä yhdellä kädellä/pelkällä haarukalla/lusikalla.
Joka tapauksessa ruoka valmistuu nyt nopeasti.

Minä <3 uusi induktioliesi ja kiertoilmauuni.
Aikaisemmin ehti käydä ruuan valmistumista odotellassa vaikka runkkaamassa (joka nyt toki teoriassa voi olla ihan hyväkin ominaisuus perinteisessä liedessä&uunissa).
Ainut huono puoli on, että nyt voi joutua masturboimaan syödessä.
Tai ei siinäkään sinänsä mitään vikaa ole, jos on semmoista ruokaa jonka voi syödä yhdellä kädellä/pelkällä haarukalla/lusikalla.
Joka tapauksessa ruoka valmistuu nyt nopeasti.

Systerillä on tollanen ja olin kerran siinä yötä. Aamulla sisko oli heilahtanut liikenteeseen ja mä meinasin tehdä vähän pekonia ja kananmunia. Mätkäsin pekonit pannulle, lieden täysille ja päätin kävästä äkäseen suihkussa. Voi jeesus sitä käryä. Sisko kiitti :D. Se on todella hätästä puuhaa.

Voi jeesus sitä käryä.
Mulla samankaltainen kokemus ensimmäisiltä käyttökerroilta. Makkarat pannulle, levy täysille ja röökille... Käryä ja savua keittiö tulvillaan.
Nyt kun sitä on tottunut käyttämään, niin onhan se (ja kiertoilmauuni) ihan törkeän hyvä. Ruoka on melkein valmista siinä ajassa mitä vanhalla meni pelkän uunin/lieden lämmittämiseen.

Minun pikkuveli oli meillä kylässä ja "pakotin" sen meidän kanssa salille. Ikänä ois ennen tullutkaan (eikä oo mitään liikuntaa harrastanut). Nytpä tuli, kaikkiaan neljä kertaa viikon aikana. Ja eilen se meni kotipuolessa itekseen kaverinsa kanssa. :D Kamalasti tuli hyvä mieli tuosta! Kovasti oli kuulemma innoissaan ja meinasi että alkaa säännöllisesti käydä jahka löytää hyvän salin.
Nyt oottelen kovasti että koska se kyykkää mut! :)

Poljin eilen 2*26km pyörällä, kaverille ja takas. Paluumatkalla meinas parin ylämäen jälkeen laatta lentää, mutta kotiin päästyä ja lämpimän suihkun jälkeen olo oli hyvä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Parin viikon lomapätkän jälkeen kuukaudeen työpätkä alkanu tällä viikolla ihan jees, treenit heti käyntiin ja hyvä fiilis taas olla arjessa kiinni, herätä aikaisin ym. Painokin pikemminkin vähän alaspäin suunnannu ja näyttipä vaakakin rasvoiksi tasan kybän joka ollut pyöreänä lukuna piilevä tavoite kesän aikana saavutettavaksi. :) Toki noi saattaa heittää mutta hyvin BF%-seuranta peilikuvan kanssa on korreloinu. Tästä vielä alaspäin suunta siistillä ruokavaliolla ja treenillä. Toissavuonna oon ollu arviolta ~8 luvuissa nykypainolla ja kireydellä arvioiden, sillon en vielä tarkkoja prosentteja voinu mittailla.

Oikea onnenpäivä tänään! Sain vakioduunin, vastuullisemman työnkuvan ja vuokrakämppäkin varmistui. :dance: Uusin tuulin kohti syksyä!

Ihan mahtava treenisessio personal trainerini kanssa, sekä tänään töissä oli koko aika sellainen fiilis, että hitto mulla on ihana duuni.

Ja muutenkin asiat alkavat hiukan loksahdella paikoillensa. Olen asunnoton ja työtön syksyllä, mutta sekin tuntuu tietyllä tavalla hyvin inspiroivalta ajatukselta, koska voin tehdä mitä tahansa ja tehdä koko aika töitä sen eteen, että mun pidemmän tähtäimen tavoitteet toteutuvat. World is mine.

Ah, lomarahat ovat tulleet.:haart: Tosin laskuja on oiva pino pöydänkulmalla..:jahas: Mutta hetken aikaa olen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aika menny töissä rattosasti ku löyty vähän tekemistä. Töiden jälkeen alkaakin varmaan taas tylsyys.

Noh, ei se mitään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom