Oon kipeenä lomalla, mutta iloinen koska kohta alkaa suunnistuksen mm-pitkänmatkan finaalit, joita voi seurata netissä (http://www.woc2012.ch/en/live-centre.html). Jännä katsoa kun pisteet liikkuu kartalla ja näkee jokaisen pummin.
Tänään tuli juostua intervalleja pitkästä aikaa, ihan kuollut mutta tyytyväinen olo nyt. Huomenna, eli tänään, katsomaan uusin Batman (tähän väliin voisi heittää jonkin mustaa huumoria sisältävän vitsin) jonka jälkeen baariin kavereiden kanssa:dance:
Elämä itsessään on iloinen asia ja se pitää sisällään mielettömän määrän kauneutta - en muista edes, koska viimeksi olisi ollut ns. "pahaa päivää". Joitakin asioita, myös niitä pahoja, vaan tuppaa tapahtumaan ihan jopa itsestä riippumatta, ja jo sen tajuaminen on auttanut mua paljon. Kaikkeen ei vain voi vaikuttaa. Omaan suhtautumiseen, ajatuksiin ja tunteisiin kuitenkin voi, ja positiivinen asenne korjaa kaiken, uskon ma. Joskus aiemmin ajattelin ja mietin itsekseni ihan liikaa, mitä muut minusta saattaa ajatella kun teen tätä tai tuota, mutta itseään siinäkin lopulta vain kiusaa, sillä toisen ajatuksia ei voi kukaan lukea eikä niistä tiedä, ellei vastapuoli niitä valota.
P.S Valitteluni, jos teksti vaikutti sekavalta, sillä kirjoitin sen pienessä ajassa.. Tämä oli toisaalta vähän niinkuin note to self, itse kun en päiväkirjaa tai mitään omista Mielenkiinnolla odotan, minkälaista pohdintaa tulee mieleeni jatkossa ja minne elämän virta vie... Ehkä joku päivä voin olla täysin vapaa ja onnellinen siitä, että voin vain olla.
Olen löytänyt aivan mahtavan asunnon ja muutto on kuukauden päästä.
Ja muutenkin olen niin hyvällä tuulella, kun monet vaikeat ongelmat alkaa selvitä.
Elämä on ihanaa ja vaikeudet kasvattaa.
Loistava päivä tänään kun on saanut niin paljon aikaan! Aamusta kävin kaupassa ja toin monta kassillista ruokaa, sitten jalkatreeni joka meni tosi hyvin ja äsken siivosin koko kämpän! Kyllä on puoliso tyytyväinen kun tulee töistä kotiin kun meidän piti huomenna yhdessä siivota mutta tää poika teki sen ihan itse, jos se sitten illalla palkittaisiin ;)