Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Kivat kesäsäät saa hyvälle mielelle. Nuorena helteet oli kivoja mut nyt viimeaikaiset kelit passeleita kun parikyt astetta lämmintä ja välillä aurinko paistaa ja välillä sataa.. tänäänkin ollut raikas ilma lenkkeillä.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Miten sitä ihminen osaa jännittää jotain mikä mahdollisesti tapahtuu vasta neljän kuukauden päästä. Holy shit. :hyper:

VR:n lipunmyyntijärjestelmä on yllättäen parantunut! Oli kerrankin helppoa ja käytännöllistä ostaa junalippu automaatista eri päivälle. Jotain plussaa VR:nkin suuntaan edes joskus.

TJ0!

Viimenen työpäivä paskassa työpaikassa loppu 43 minuuttia sitten - olen vapaa!!!

Ansaittu neljä päivän kesäloma alkaa nyt, ja sitten takaisin vanhaan tuttuun työpaikkaan. Ei enää sitä vit*n kolmivuoroa, jes!

Kyllä on aivan mahtava olo, kun esikoinen oppi tänään sanoon ja sanoi seuraavan lauseen heti aamulla.
"Äiti mä rakastan sua maailmassa eniten" ja perään antoi ison halin. Poika vajaa 4v. Kyllä tulin niin iloiselle mielelle ja tämä ilo säilyy.

Kämppä irtisanottu ja uudet kuviot taas askeleen lähempänä, sekä oma mussukka tietysti osana arkea ihan jokaisena päivänä :haart:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Kaikki vaan on niiiiin hyvin!! Reeni luistaa, oon lomalla ekaa päivää ja sitä edessä 4 viikkoo ja kaikkee.. :D

hihiiiii :dance:

Voitin raveista 90 euroa. Joista miinustetaan noin 35 euroa mitkä käytin pelaamiseen.

Tämä oli kesäni iloisin asia.

Voi peppu... Kävin kävelyllä tällee "krapula" päivälle. Rennolla tahdilla, napit korvissa. Mikä piti olla pelkkä lenkki olikin orgasmi. Pilvet väistymässä ja maa märkänä sateesta. Ne iski heti... joka puolelta. Melkeen iski hyperventilaatio. Jotakin tuttuja kukkia, koivua ja mitä lie. Päätin suunnata joelle, koska kaikkihan sen tietää että se on siisti paikka. :D Koko matkan sai nenäontelot kyytiä... :kuola: Pitkä suora tie, aurinko paistaa sen päässä ja asfaltti kuivaa höyryten kaukana, kun aurinko kimmeltää sen pinnasta. Joku oli maalannu talon, tuoksusta päätellen. Rantaa kun lähestyy on pakko vilikasta taakse ja napata joku kukka kätöseen ja nuuhkasta (tietenkin huomaamaton pois heitto). Ei voi mitään, suupielet nousee. Pyörätien vierellä oleva oja heittää naamalle kosteisen ja vehreän tuoksunsa. Rannalla tyyni joki, jonka pinnasta aurinko heijastuu. Rannan kaikki maholliset kasvit levittää tuoksua nenään ja se vanha tuttu mutakin hiipii sisään salakavalasti. Pakko istuuntua veden ääreen ja kattoa kun aallot liplattaa vasten kiveä. Kaukana horisontissa kostea ilma muodostaa vaarojen välillä eri kerroksia... Sääsket tuumii, että nyt on heleppo uhuri kun toljottaa vaan virne naamalla - ei haittaa. Jostain lämmin tuuli tuo keskustasta grillin tuoksua. Kävellessä haluttais vaan laittaa silmät kiinni ja antaa eri lämpöisten ilmavirtojen hellästi rakastella tuoksuillaan. Kotimatkalla huomaan jonkun ostaneen uutta puuta ja kostea, mutta kuivuva alsfaltti nostaa sen tutun hajun, sen minkä muistaa jo teinivuosilta kun rullaili päivät pitkät skeitillä. Ohi pärisee joku vanha diisselillä käyvä auto. Uimahallin ohittaessa hetkellinen vieno kloorin tuoksu täyttää mielen muistoilla, ajoista kun aamuseittemän tarkotti uimahallia. :haart: Seuraavan kerran ei tarvi miettiä kahesti lähenkö.

Tänään oli muuten vaan hauska päivä, sai repeillä sydämensä kyllyydestä kaikille jutuille.

Pääsin opiskelemaan sinne minne halusin! Noin tuhat hakijaa ja 40 otettiin sisään ja minä yks niistä! Kyyneleet tuli silmiin, niin onnellinen oon!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom