Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Kämppä siivottu ja kalustettu, vielä 2 viikkoa pitäis töissä sitkutella nii sit pääsen muuttamaan uuteen kaupunkiin ja nauttimaan kolmen viikon kesälomasta! Lisäksi mulla on aivan ihana nainen jonka näen jo torstaina ja jota ikävöin jo nyt 3 tunnin erossa olon jälkeen <3

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Torstaina IFBB ALL TIME 100% NATURAL PRO BODYBUILDER JP Fuxxin kanssa treenileirille :)

Just nyt: Helvetin hyvä olla vaan.

"Voisinks mä olla se sulle, se tunne? Anna mun olla syypää sun hymyyn... Mul on kaikki mitä sä tarttet, näytän hyvält sua varten. Anna mun olla syypää sun hymyyn... Voisinks mä olla, olla, olla se sulle? Voisinks mä olla, olla, olla se sulle?"

:haart:

Elämä on ihanaa huppelissa kun sen oivaltaa. :)

ps. Huomenna on normi-perse-päivä. Eikä edes prkl rimmaa.. Kännissä onnistu mikään.

Hirvea ikava miesta, mutta mua ilostuttaa se etta mulla ylipaataan on niin ihana mies. Rakastan :haart:

Treffit Batmanin kanssa sovittu viikonlopuksi. :haart:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ihana kiireetön lökäilyaamu menossa. Eilinen pikareissu vanhaan kotikaupunkiin oli kaikin puolin onnistunut ja näin pitkästä aikaa systeriä ja kaveria. Koluttiin taidenäyttelyitä, kahviloita ja kattoterasseja ja mukaan kotiin viemisiksi löytyi kaupungin parhaasta sisustusliikkeestä aivan ihana matto. :haart:

Asunto myyty! Rairairai :D

Pääsin opiskelemaan!!!!!!!!!!!!

Maanpuolustuskorkeakoulu, 82. Merikadettikurssi.

FUCK YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:hyper::rock::hyvä::dance::puntti::pano::dance2:

Paras päivä pitkästä aikaa, elämä on ihanaa! Pumpulia ja hattaraa! Tittidii tittidii :haart:

Kolme kivaa asiaa:

Näytän kuulemma söpöltä kun mulla on vaniljavaahtoviikset ylähuulessa
Mun hiukset harjattiin toisen ihmisen toimesta
Mut saatettiin 300m metriä kotiin "tupakan ajan" vaikka se oli saattajalle ihan väärä suunta

:) :) :)

Pieniä asioita mutta silti tuo hyvän olon!

- huomenna on viimenen työpäivä ja se on 1,5h tavallista lyhyempi; sit alkaa 3 viikon kesäloma ennen koulun alkamista

- pääsen huomenna viimeinki muuttamaan lopullisesti pois vanhempien luota, 300m päähän tyttöystävästä aiemman 250km sijaan! Tyttöystävästä joka saa mut aidosti onnelliseksi aina ku on mun vieressä..
-> parhaat kaverit lähtee messiin nii pidetään parin päivän mittaset tuparit
-> nesterallit Jyväskylässä

- ostan uudet vipit ja ens viikolla hommaan salikortin

En oo ainoostaan iloinen, oon onnellinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom