Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Komppaan edelllisiä! Lumi on jees :D Tuli heti ihan eri fiilis, kun katsoi pihalle aamulla ja siellä oli lunta.

Vituttihan tuo lumi aamulla,no varauduin kuitenki jo henkisesti matkustamaan junalla ja hyvinhän se meni.Mitä nyt aamulla "uneksin" kahvipöydässä kunnes hätkähdin
ei perkele,kellohan on 10.15 ja juna lähtee 10.39 (asema 3km päässä)no ehdin just.Lekuriaika oli 11.30.minä vastaanotolla viittätoista yli,otti vähän etuajassa sisään.Juna-asemalle lippu ostamaan.raide 3,5 minuuttia :)
Ainoo kämmi kun kävelin asemalta kotiinpäin niin jalka lipes ja otin kunnon lipat :(.Ja kokeillaan pientä lääkitystä jospa
päänsärky tokenisi,toki itse perus-syykin olisi kiva tietää!

salilla saatu opastusta kokeneemmalta jantterilta kulmasoutuun, nyt se tuntuu missä kuuluukin. oli siinä hepulla asenne kohdallaan ja vielä tuli opastamaan ilman kyselyitä :whip:

Illalla lähtö Amsterdamiin!! :haart:

Sitä ennen myöhäislounastreffit, kauppareissu hakemaan karkkia bussimatkalle ja vähän kouluhommia. Mikään ei voi nyt pilata mun hyvää mieltä :)

Vanhemmillani on tänään hääpäivä. Tuota liittoa on nyt kestänyt 50 vuotta.

Ottaen huomioon kuinka hankalia otuksia naiset yleensä ovat, isälle täytyy kyllä nostaa hattua että on jaksanu katsella samaa böönaa puoli vuosisataa.

:rolleyes:

Treeneissä joku isompi kaveri otti tosi kovaa ja koetti peräti tyrmätä. Eli kaveri tosiaankin tuli päälle huitomaan pahat mielessä. Blokkailin iskut ja sitten löin kovaa takaisin keskivartaloon ja päähän. Sparrattiin tähän tyyliin n. minuutti jonka jälkeen kaveri luovutti ja kaatui maahan kylkeään pidellen. Tuli kyllä todella voittaja fiilis :)

Vanhemmillani on tänään hääpäivä. Tuota liittoa on nyt kestänyt 50 vuotta.

Ottaen huomioon kuinka hankalia otuksia naiset yleensä ovat, isälle täytyy kyllä nostaa hattua että on jaksanu katsella samaa böönaa puoli vuosisataa.

:rolleyes:

Mun isovanhemmille tuli myös 50 vuotta täyteen viime lauantaina. :rock:

Opin just ratkaisemaan rubikin kuution. :)

Toissakesänä naimisiin mennyt kaveri soitti äsken: "Mulla on vähän uutisia... Meille tulee vauva keväällä!". Oon niiiiiin iloinen niiden puolesta :haart:

Mahtavaa, nyt toinenkin kaveri ilmoitti samanlaisia uutisia. I'm happy. :haart:

Tänään omat synttärit, tyttöystävä oli tehnyt aamupalaksi jättilörtsyn kaikilla mausteilla ja nakeilla, osti yllättäen haaveilemani kengät lahjaksi ja illalla tulee vielä kaverit juhlimaan synttäreitä ja pikkujoulua! Glögiä, piparia, pähkinäsekotusta ja muuta naposteltavaa :)

Kande pistää turpa ulos autokatoksen levytystalkoisiin.No yksikätisenä itsestä mitään iloa itse työssä ollut,nukuin vielä aamulla pitkään.Siinä kuitenkin yhtiön
miehet esitti jospa vaihtavat talvirenkaat mun kiesiin :).Nyt ne alla joten pääsee tarvittaessa liikennöimään

Tänään omat synttärit, tyttöystävä oli tehnyt aamupalaksi jättilörtsyn kaikilla mausteilla ja nakeilla, osti yllättäen haaveilemani kengät lahjaksi ja illalla tulee vielä kaverit juhlimaan synttäreitä ja pikkujoulua! Glögiä, piparia, pähkinäsekotusta ja muuta naposteltavaa :)

Saanen onnitella teitä pakkiksen puolesta! vai saanko? :D

Kävin tänään katsomassa (tai johan mä pyysin siitä tarjouksen) kelkkaa.

2011-Yamaha-SMB-Apex-SE-colour-Black-02_tcm48-354277.jpg

:haart::love::haart::love::haart:

Back
Ylös Bottom