Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Olen ylioppinut :)

Onnea! :)

Mä menen yöksi töihin, jeeeee. Olen ollut tuolla vasta niin vähän aikaa, että se tuntuu vielä kivalta. Ja raha on tietysti myös iloinen asia.
Huomenna on tiedossa koti-ilta poikaystävän kanssa :haart: Eli paljon seksiä.

Näyttösuunnitelma meni läpi :rock:

Talvella pyöräily töihin :haart:

Tohon on helppo vastata: talvella on mukavampaa. Kesällä jos on kuuma, niin on kuuma, eikä asialle juuri voi tehdä mitään. Jos on kylmä, niin tadaa, lisää vaatetta päälle eikä enää olekaan kylmä!

Juuri näin. Kesällä ei auta muu, kuin kärsiä siitä helteestä. Talvella on vaikka miten paljon vaihtoehtoja suojautua kylmältä.

^^ Heatseeker ^^

Haista *****!!! :D:D

Sain joulukuun veroprosentiksi 0%,eihän se paljo mutta ei nuo kuntoutustuet muutenkaan hääpösiä niin joka kymppi lämmittää mieltä :)

Kävin venyttelytunnilla ja lämmittelyks oli tietysti semmosta kepeää, naisellista liikkumista. Se jos mikä on hauskaa katsoa itseään peilistä ja huomata, ettei kyllä milläänlailla ole luotu semmoseen liikkumiseen :lol2:
Voin kuvitella kuinka nauraisin ääneen, jos lähtisin zumbaamaan :dance2:

Weak <3

Back
Ylös Bottom