Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Saan ehkä paskaduunia. Tulot ei tuu juurikaan muuttumaan matkakustannusten takia, mutta ainakin pääsen pois tukihelvetistä.

Sain töitä.

success_baby70989908.jpg

Sain töitä.

success_baby70989908.jpg

Mäkin!
En tosin sitä paikkaa mitä hain (Bar Team Leader), mutta aloitan normaalina baarimikkona.

Lisäksi juuri kun olin käyttämässä viimeistä 5 punnan seteliäni, tilille pamahti opintotuki. Maksoin siitä marraskuisen Amsterdamin matkan :haart: Tää on just niin tyypillistä mua... Käytän rahani pennilleen loppuun ja just kun on menossa ne viimeiset pennoset, rahaa vaan ilmestyy jostain. Kelpaa!

Nyt mulla on salikortti kuntosalille, jonne on matkaa 150 metriä mun ulko-ovelta. Ja kyseisellä salilla on spinningiä ja bodypumppia, niin voi salin ohella jumppaillakin.

Huomenna on onneks tilipäiväkin, niin voi käydä ostamassa uudet farkut ja ammattikirjallisuutta. Ja kaikkee pientä sälää, mitä tarvii.

Toissakesänä naimisiin mennyt kaveri soitti äsken: "Mulla on vähän uutisia... Meille tulee vauva keväällä!". Oon niiiiiin iloinen niiden puolesta :haart:

Nyt mulla on salikortti kuntosalille, jonne on matkaa 150 metriä mun ulko-ovelta.

Sama juttu, niin luksusta :hyvä: Miten voin enää koskaa muuttaa ees kauemmaks salista!?
Reenit kulkee ja maistuu, oon ihan ekstaasissa...
Huominen vapaa ja jalkapäivä.
Viikonloppuna sirkukseen ja leffaan ja kaiken kruunaa kahen päivän vapaasyömiset :D
Aimm souu häpiiiii :haart:

Vaikka eilen illalla itku silmässä viimeistelin lukion enkun tunteja ja tuntu että kuolema korjaa, niin tunti meni tänään kivan sutjakasti, ja sain tosi mukavaa palautetta. En pelkästään sitä "oot kiva", vaan sellaista oikeasti hyvää palautetta, jonka avulla pystyn kehittämään itseäni. Jesh!!

P.S. Joku kirjotti, että oon kaikista harjoittelijoista ehdottomasti paras!! :haart:

Jee,kuntoutustukipäätös saapui :).Meinaa sitä että jonkun-näköinen toimeentulo,vaikkakin heiveröinen sellainen.
turvattu kolmeksi kuukaudeksi.
Parempi kuitenkin että tervehtyy-tykkään työstäni :eek: ja ootan innolla paranemista muutenkin kuin taloudellisten
seikkojen takia!

Telkkari tuli tänään. Katottiin kaverin kans se uusin Sherlock Holmes teräväpiirtona, 1080p.
Tosi hyvännäköinenhän se on, ja elokuva oli todella hyvä, suosittelen :)

Huomenna bjj treenit sitten ruoanlaittoa kullan kanssa ja illalla pippaloihin tapaamaan kavereita. Huonomminkin vois päivän käyttää.

Sain genelecit hyvää soundiin, laadukasta punkkua, hyvää musaa. No rahaa meni taas vajaa tonni muuta sijoitin itseeni.

Back
Ylös Bottom