Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oon laihtunut kilon! Oon laihtunut kilon! Oon laihtunut kilon! Ja ihan yrittämättä vieläpä!

Edit. Vyötärönympärys -2 cm eli 65 senttiä! Yay! \o/

Autosta iskarit vaihdettu, abs:ät korjattu ja sumarin polttimo vaihdettu. Hyvin kerkes kun huomenna viiminen katsastuspäivä :D

Ollut tosi hyvä treeniviikko ja oon ahkerasti käyny liikkumassa. Umpparileikkauksen jälkeen kiva huomata et vihdoin voi treenata jo kovempaa :)

Raskaat pari viikkoa takana. Varsinkin tämä viikko ollut raskas, eikä vähiten sen takia, että rakas ystävä jäi rekkakolarissa autoonsa puristuksiin ja on edelleen sairaalassa. Oli kuitenkin ilon hetki nähdä kaveri poissa teho-osaston tarkkailusta, iloisena ja nauravaisena, vaikkakin naama paskana ja lääkehuuruissa. Tuli tunne, että ehkä niitä pieniä valkosiipisiä heppuja oikeesti on olemassa.

Paitsi että ystävän hengissäolo ilostuttaa, on myös mahtavaa, että nyt on vapaailta. Ei kouluhommia, ei töitä, ei mitään. Poppareita, kynttilöitä, tonkka valkoviiniä, hyvää musiikkia ja rento fiilis. I like it like it like it like that! :D

Edellisen työpaikan lopputili saapui eilen ja tein vaatelöytöjä Espritiltä. Ostin uuden villakangastakin, villapaidan ja vyön. Lisäksi laitoin mustista neulotuista Uggibootseista tilauksen menemään. Oon himoinnu niitä elokuusta lähtien, mut kun ei oo tullu vastaan oikeaa kokoa, nyt tuli nekin vastaan nettikaupasta. Tänään vielä alusvaate- ja farkkuostoksille ja sit kukkaron nyörit sulkeutuu taas hetkeksi.

Flunssa näyttää sen verran menneen ohi, että josko sitä uskaltaisi tänään kevyesti käydä kokeilemassa :)

Oon laihtunut kilon! Oon laihtunut kilon! Oon laihtunut kilon! Ja ihan yrittämättä vieläpä!

Edit. Vyötärönympärys -2 cm eli 65 senttiä! Yay! \o/

Mulla kesän lopussa alotettu dietti edistyy taas hyvin! Pitkään junnasin paikallaan, mutta nyt on taas lähteny kilot karisemaan, elokuun lopusta 89 kg --> 81,7 kg. Vielä on tosin matkaa tavotteeseen 75 kg.

Olen saanut lomailla tämän viikon ja huomenna töihin uusin voimin. :) Perjantaina oli ihan super kahvakuulajumppa. :) Eilen oli kymmenkunta nykyistä ja entistä työkaveria mun luona iltaa istumassa ja oli ihan älyttömän hauskaa. Ja koskapa melkeinpä kaikki kutsutut tulivat mielellään paikalle, niin voisi olettaa, että kyllä ne minusta tykkää. :D

Jes jes, polvi alkaa olemaan taas kunnossa ja pääsee alottelee kyykkyjä ja maveja :puntti:. Ei vaan malttais alottaa pienillä painoilla...mut kai se täytyy jotta polvi säilyis pitempään ehjänä.

Muutenkin treenit kulkee taas hyvin, vaikka oli tuossa ikävää flunssaa eikä voinut reenata.

Siivosin koko kämpän ja kävin vetämässä kunnon hikitreenit. Nyt villasukat jalkaan ja sohvan nurkkaan kirjan kanssa.

Sääennusteet näyttää ens viikolle kylmenevää ja loppuviikolle lumisateita. Jos se talvi nyt viimein tulisi....:rolleyes:

Back
Ylös Bottom