Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ollu monta päivää orastavaa masennusta ja koko päivän tosi allapäinen olo. Just sitte hävisin 20e vedon kaverille ja se pisti hymyilyttämään ja nyt on sitte jo aika hyvä fiilis :D.

Kyllä sitä ilostuu oudoista asioista.

Pitkästä aikaa oikeesti jees viikonloppu.:) Ja monta muutosta arkeen luvassa tällä hetkellä ja kumma kyllä kaikki positiivisia:)

Torstaina tulehtu umpilisäke, joka leikattiin perjantaina. 3-viikkoa sairaslomaa. Tämä nyt ei tietenkään ole niin mukava asia, mutta ajoitus oli hyvä.
Alkoi meinaan perjantaina lakko :D

Tänään takana 10 kuukautta savutonta elämää.

^Niin mihinkäs sä nyt oot lähdössä?

Enklantiin yliopistoon.

Tässä vaiheessa on hyvä tehdä itsellesi lupaus, ettet seuraavien kuukausien/vuosien aikana muutu joko "inisijäksi" tai "kosmopoliitiksi":

a) Inisijä: kroonista koti-ikävää poteva ruikuttaja, jonka mielestä kaikki ulkomailla on ihan hanurista ja ihmiset ilkeitä ja viikon ainoa kohokohta on äidin lähettämä paketti koti-Suomesta joka sisältää hapanleipää, karjalanpaistia ja valion punaista maitoa.

b) Kosmopoliitti: maailmaa nähnyt menestyjä (menestyksen ainoa kriteeri = ulkomailla asuminen), joka piipahtaa harvakseltaan Suomessa, ei enää muista tavallisia äidinkielensä sanoja vaan korvaa ne englanninkielisillä termeillä sekä vauhkoaa kaikille tutuille siitä miten ulkomailla kaikki on niin paljon hienompaa, suurempaa ja ihqudaa.

Koska hehkutat niin paljon tuota "lähdön tunnelmaa" niin epäilen, että kohdallasi on suurempi riski että sinusta tulee henkilö b). Mutta pieni matkailu avartaa ja joskus yllättäenkin ihmisistä saattaa paljastua henkilötyyppi a). Kumpikaan vaihtoehto ei ole suositeltava.

Ja nämä ovat ainoat vaihtoehdot? :D
Ei musta viime kerrallakaan tullut kumpaakaan noista, joten epäilen että nyt tulisi...

Mä olen nyt jo löytänyt monta asiaa, mistä en välttämättä pidä, mutta yleisesti ottaen yliopisto on vastannut odotuksiani. Luennot alkoivat tänään perehdytyksillä ja nautin niistä tosi paljon ja sosiaalinen elämä on ihan jees myös. Olen tutustunut aika hyvin ihmisiin ja olen tosi ylpeä siitä että nykyisin uskallan jutella kenelle tahansa ja saan uusia kavereita tosi helposti. Joskus vuosi sitten olin vielä suht ujo tollasissa asioissa, mutta kai Siperia on opettanut :rolleyes:

Mä oon kyllä Alyssa vähän kateellinen sulle tosta englantiyliopistosta ja tuosta sun Hollannissa viettämästä työhommasta.

Mä oon kyllä Alyssa vähän kateellinen sulle tosta englantiyliopistosta ja tuosta sun Hollannissa viettämästä työhommasta.

Mäkin olen välillä vähän kateellinen itselleni :) Elämä on tähän asti mennyt just sellaista polkua mitä olen halunnutkin sen menevän (ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna). Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.

Mäkin olen välillä vähän kateellinen itselleni :) Elämä on tähän asti mennyt just sellaista polkua mitä olen halunnutkin sen menevän (ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna). Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.

Hieno juttu jos on rohkeutta toteuttaa vastaavia juttuja mitä sä olet tehnyt! Mä en osaa edes kuvitella muuttavani opiskelemaan/töihin ulkomaille, toisaalta en varmaan uskalla lähteä edes vaihtoon. :D Mulle riittää Suomi ja pidän muutenkin Suomesta tosi paljon.

Ja niihin iloisiin asioihin: Opiskelu maistuu tosi hyvälle tällä hetkellä!

Ihana aamu. Oli tyttären kanssa reggae-jamit heti aamusta :) Jukka Pojan Mielihyvää alkaa tulemaan likaltakin jo ulkomuistista! Ollaan ahkeria tanssimaan kotona ja sunnuntaina alkaa prinsessafutiksen treenikausi!

Sain kämpän kokonaan omakseni, hankin videotykin, pitkän sairastelun jälkeen paranemaan päin, syksy ja tuleva talvi. Työtki on alkanu taas kummasti maistumaan :hyvä:
Sit on kaikkee pientä kivaa odotettavaa, jotka piristää mieltä :)
Tän fiiliksen mä oon halunnu takas jo piiiiitkään!

Duudsit hei, hyvä fiilis!

Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.

Voi kun moni ihminen tajuaisi tämän. Koska noinkin suurten asioiden tekeminen kuten muuttaminen kokonaan ulkomaille on kaikkien saavutettavissa, kun vaan tekee tietoisesti töitä asian eteen. Monet vaan on jääny siihen "sitten kun" vaiheeseen. :/

Sairastelu alkaa olla loppusuoralla ja tänään kevyehkön treenin vajaan kolmen viikon tauon jälkeen uskaltauduin tekemään. Teki kyllä gutaa. Koulussakin hommat sujuu ja opintopisteet paukkuu ajallaan plakkariin. Jeah.

Pienet asiat ne jaksaa taas ilostuttaa huikean mökötyksen keskellä...

"Äiti kato ihana tipitintti! Se on varmaan punaturkki!" Ihanasti menee talitintit, tipi ja punatulkut sekaisin :D

Hommasin vipit

fuck-yea.png

Yhteistulos nousi välittömästi +50kg

Back
Ylös Bottom