Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään takana 10 kuukautta savutonta elämää.
^Niin mihinkäs sä nyt oot lähdössä?
Tässä vaiheessa on hyvä tehdä itsellesi lupaus, ettet seuraavien kuukausien/vuosien aikana muutu joko "inisijäksi" tai "kosmopoliitiksi":
a) Inisijä: kroonista koti-ikävää poteva ruikuttaja, jonka mielestä kaikki ulkomailla on ihan hanurista ja ihmiset ilkeitä ja viikon ainoa kohokohta on äidin lähettämä paketti koti-Suomesta joka sisältää hapanleipää, karjalanpaistia ja valion punaista maitoa.
b) Kosmopoliitti: maailmaa nähnyt menestyjä (menestyksen ainoa kriteeri = ulkomailla asuminen), joka piipahtaa harvakseltaan Suomessa, ei enää muista tavallisia äidinkielensä sanoja vaan korvaa ne englanninkielisillä termeillä sekä vauhkoaa kaikille tutuille siitä miten ulkomailla kaikki on niin paljon hienompaa, suurempaa ja ihqudaa.
Koska hehkutat niin paljon tuota "lähdön tunnelmaa" niin epäilen, että kohdallasi on suurempi riski että sinusta tulee henkilö b). Mutta pieni matkailu avartaa ja joskus yllättäenkin ihmisistä saattaa paljastua henkilötyyppi a). Kumpikaan vaihtoehto ei ole suositeltava.

Mä oon kyllä Alyssa vähän kateellinen sulle tosta englantiyliopistosta ja tuosta sun Hollannissa viettämästä työhommasta.
Elämä on tähän asti mennyt just sellaista polkua mitä olen halunnutkin sen menevän (ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna). Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.Toista se on munkaltasille luusereille.
Mäkin olen välillä vähän kateellinen itselleniElämä on tähän asti mennyt just sellaista polkua mitä olen halunnutkin sen menevän (ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna). Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.
Jukka Pojan Mielihyvää alkaa tulemaan likaltakin jo ulkomuistista! Ollaan ahkeria tanssimaan kotona ja sunnuntaina alkaa prinsessafutiksen treenikausi!
Hommat alkoivat sujua siinä vaiheessa kun tajusin että pärjään missä vaan ja voin tehdä mitä vaan.