taivaskäsi
VIP
Kuukauden taistelu ja odotus päättyi, kun sain rahat takaisin yhestä puljusta. Eikä tarvinnut alkaa enää soittelemaan. Ja viikonloppu alkoi, tiistaina kouluun seuraavan kerran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
x 500^Kyllä ihmiset on erilaisia. Mä en millään pystyisi elämään tuolla tavoin, mä tarvin tietyt rutiinit elämään ja nautin niistä.
Pistä ny hei pari biittii tulee tänneki...oluet avasinki jo.Tein pellillisen aivan julmetun hyvää pitsaa. Ja se on kaikki mulle!![]()
^Ei pysty, on kaikkien aikojen parasta. Tätä en jaa. Mut perkele, mä unohdin ostaa kaljaa kaupasta :(.
Ei kele, miten vitussa voi unohtaa ostaa kaljaa? Jos unohtais ostaa jotain ruokaa, niin sen vielä ymmärtäis, mutta että kaljat jäi kauppaan lauantai-iltana... Amatööri.
^Kyllä ihmiset on erilaisia. Mä en millään pystyisi elämään tuolla tavoin, mä tarvin tietyt rutiinit elämään ja nautin niistä.
4h lähtöön! :haart: Mä taas pakkasin just koko elämäni yhteen matkalaukkuun ja käsimatkatavaroihin ja ai että et on hyvä fiilis, ilmassa se ihana lähdön tunnelma4h lähtöön! :haart:
Lisäksi mulla on sitä kaikkien himoitsemaa kaljaa eikä tarvinnut edes itse ostaa :D Ja masukin on täynnä, mutsi tarjosi illallisen mun entisellä työpaikalla ja näin sit samalla ex-työkavereita ja sain hyvää ruokaa ja mun lempiviiniä.