Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kuukauden taistelu ja odotus päättyi, kun sain rahat takaisin yhestä puljusta. Eikä tarvinnut alkaa enää soittelemaan. Ja viikonloppu alkoi, tiistaina kouluun seuraavan kerran.

Tänään oli kaksi koetta, joista tiedän jo nyt että kummatkin meni läpi niin että heilahti :D Koska tavoitteena oli vain ja ainoastaan läpipääsy, niin ensi viikolla on syytä uuteen iloon mikäli tulokset ylittävät odotukset! Lisäksi treenit meni yllättävän hyvin väsymyksestä ja semitäydestä mahasta huolimatta.

N. 17 tunnin päästä istun koneessa matkalla kohti uutta maata ja uutta elämää!

Maa polttelee jo kovasti jalkojen alla ja olen tosi innoissani koulun aloittamisesta ja tietysti myös itse muuttamisesta. Olen hoitanut kaikki pakolliset asiat (viime tipassa, kuinkas muutenkaan), vielä olisi pakkaaminen edessä ja pitäisi varmaan selvittää miten edes pääsen sinne koululle bussiasemalta. Tosin saatan jättää tahallani jälkimmäisen tekemättä, koska se on mun mielestä jännempää vasta paikan päällä selvittää et mihin pitäisi mennä ja miten sinne pääsee :D

En tiedä mikä siinä on, mutta lähteminen tekee mut aina tosi onnelliseksi. Varsinkin se hetki kun olet luovuttanut kaikki avaimet pois ja sun koko elämä on yhdessä matkalaukussa ja seisot siellä kentällä odottamassa konetta, se on ihan mahtavaa!
:) :) :) :) :) x 500

^Kyllä ihmiset on erilaisia. Mä en millään pystyisi elämään tuolla tavoin, mä tarvin tietyt rutiinit elämään ja nautin niistä.

^Kyllä ihmiset on erilaisia. Mä en millään pystyisi elämään tuolla tavoin, mä tarvin tietyt rutiinit elämään ja nautin niistä.

Sama, mut me ollaanki väsyneitä insinöörei :D

Tein pellillisen aivan julmetun hyvää pitsaa. Ja se on kaikki mulle! :kuola:
Pistä ny hei pari biittii tulee tänneki...oluet avasinki jo.

^Ei pysty, on kaikkien aikojen parasta. Tätä en jaa. Mut perkele, mä unohdin ostaa kaljaa kaupasta :(.

Ei kele, miten vitussa voi unohtaa ostaa kaljaa? Jos unohtais ostaa jotain ruokaa, niin sen vielä ymmärtäis, mutta että kaljat jäi kauppaan lauantai-iltana... Amatööri.

Ei kele, miten vitussa voi unohtaa ostaa kaljaa? Jos unohtais ostaa jotain ruokaa, niin sen vielä ymmärtäis, mutta että kaljat jäi kauppaan lauantai-iltana... Amatööri.

Häpeän kyllä :(. Se oli sekaannus. Mulla piti olla vielä kaljaa, mutta sitten aamulla huomasin ettei olekaan. Sitten päivällä kaupassa muistin vielä eilisen tilanteen, että kaljaa piti olla, niin sit unohdin. Oon tosi tyhmä.

No just, mäki jään aina ilman :itkee krokotiilin kyyneleitä:

Ei huolta, sä saat parin päivän päästä. Et kuitenkaan pitsaa.

Oioi, muistin juuri että lähikauppa on auki yhdeksään asti! Siispä hakemaan tenttiinlukukaljaa. Saatanpa ostaa pirkka-kaljaa.

Mä taas pakkasin just koko elämäni yhteen matkalaukkuun ja käsimatkatavaroihin ja ai että et on hyvä fiilis, ilmassa se ihana lähdön tunnelma :) 4h lähtöön! :haart:

Lisäksi mulla on sitä kaikkien himoitsemaa kaljaa eikä tarvinnut edes itse ostaa :D Ja masukin on täynnä, mutsi tarjosi illallisen mun entisellä työpaikalla ja näin sit samalla ex-työkavereita ja sain hyvää ruokaa ja mun lempiviiniä.

Mä taas pakkasin just koko elämäni yhteen matkalaukkuun ja käsimatkatavaroihin ja ai että et on hyvä fiilis, ilmassa se ihana lähdön tunnelma :) 4h lähtöön! :haart:

Lisäksi mulla on sitä kaikkien himoitsemaa kaljaa eikä tarvinnut edes itse ostaa :D Ja masukin on täynnä, mutsi tarjosi illallisen mun entisellä työpaikalla ja näin sit samalla ex-työkavereita ja sain hyvää ruokaa ja mun lempiviiniä.

Tässä vaiheessa on hyvä tehdä itsellesi lupaus, ettet seuraavien kuukausien/vuosien aikana muutu joko "inisijäksi" tai "kosmopoliitiksi":

a) Inisijä: kroonista koti-ikävää poteva ruikuttaja, jonka mielestä kaikki ulkomailla on ihan hanurista ja ihmiset ilkeitä ja viikon ainoa kohokohta on äidin lähettämä paketti koti-Suomesta joka sisältää hapanleipää, karjalanpaistia ja valion punaista maitoa.

b) Kosmopoliitti: maailmaa nähnyt menestyjä (menestyksen ainoa kriteeri = ulkomailla asuminen), joka piipahtaa harvakseltaan Suomessa, ei enää muista tavallisia äidinkielensä sanoja vaan korvaa ne englanninkielisillä termeillä sekä vauhkoaa kaikille tutuille siitä miten ulkomailla kaikki on niin paljon hienompaa, suurempaa ja ihqudaa.

Koska hehkutat niin paljon tuota "lähdön tunnelmaa" niin epäilen, että kohdallasi on suurempi riski että sinusta tulee henkilö b). Mutta pieni matkailu avartaa ja joskus yllättäenkin ihmisistä saattaa paljastua henkilötyyppi a). Kumpikaan vaihtoehto ei ole suositeltava.

Sunnuntai ilman krapulaa.. Tosi outoa, kiehtovaa jopa. :)

Back
Ylös Bottom