Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kiäh kiäh, mukavaa olla näin tittiäinen kun sai kengät ja ulkoiluvaatteet lastenosastolta lastenvaatteiden hinnalla. Olivat ihan samanlaisia, kuin aikuisten vaatteet.

Oon vissii keskimääräistä ilosempi ku joudun postaa toisen peräkkäin:D. Tänään yks ihana tyttönen tulee meille ja kahestaan tehään kanatortilloja, katotaan reindeer spotting, jääkaapista löytyy lonkeroo ja bissee ja jälkkäriks on luvassa jotain mukavaa:dance2:

Pitkän odottelun jälkeen saatiin maailman suloisin koiranpentu kotiin! :haart:

Mahtava päivä, mahtava elämä! Olen onnellinen :)

Kuokkalan sillalla tuulee aina. Ja aina on vastatuuli. Kuokkalan silta on yks syy siihen miksen oo ikinä halunnu Kuokkalaan muuttaa :D
Tuo on kyllä niin totta. Sen sillan on pakko olla kirottu. Mä erehdyin muuttamaan Kuokkalan puolelle testaamatta siltaa ensin jalankulkijana/pyöräilijänä, joten jouduin ikään kuin huomaamattani sen pirulaisen armoille.

Ei mua ainakaa oo tuuli haitannu kuokkalan sillalla, tosin oon kulkenut autolla lähinnä :D Tänään kyllä vetelin siitä fillarilla aamulla ja kylhän siinä vähän tuuli mut onneks oon tottunu ku kotikulmilla tuulee aina.

Meinaa tämmöinen minun kokoinen ja höyhenen painoinen kynäniska lähteä tuulen mukaan tota siltaa ylittäessä. Täytyy pistää varmaan tästälähin kiviä taskuihin ja reppuun

Back
Ylös Bottom