Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Selasin Bodaus-lehteä vuodelta 1994. Oli hieman päheitä vaatemainoksia, ja oikein koko perheelle, "Soita ja tilaa" -tyylillä.

Se vasta päheetä onkin kun bongaa salilta nuo samaiset vaatteet käytössä! :hyper:

Päivän iloinen juttu vois olla vaikka se, että ei oo neljääkymppiä kuumetta enää ja sain käytyä suihkussakin, viimeks lauantaina...

Vaihtoreissu varmistu, uudet rillit oottaa optikolla, kasa kirjoja ja vaatteita postissa, aurinko paistaa, mittari on plussan puolella. Päällimmäisenä.

Tepsu Tepsu!!! HAhhaAAA loistavaa :)

Siis ei Tepsin pääsy sääleihin vaan Lukon tippuminen play-outteihin :lol2:

Sain vihdoin potkut!!!Tässä jo kohta vuoden melkein lusmuillut vailla mitään järkevää tekemistä ja nyt pomo eilen pyysi keskustelemaan. Sain päättää kumpi lähtee mä vain työkaveri, valitsin itseni. Nyt vaan pitäis jaksaa alle pari kuukautta motivoida itsensä tekemään loput duunit edes joten kuten. Sen jälkeeen koko kesä lepoa ja urheilua! Kattellaan niitä uusia työkuvioita sit joskus syksyllä, jos kiinostaa!!! Onneksi jemmasin hyvät säästöt niin ei ole hirvee kiire saada ansiosidonnaisen hillojakaan!Tää fiilis on vaan niin :dance::dance2::rock::hyper::hyvä:

Sain etukäteen naistenpäiväruusun halausten kera :)

Ens palkan yhteydessä maksetaan bonukset viime vuodelta, vaikka firman taloudellisen tilanteen takia olis mun mielestä voinu hyvin jättää maksamatta. No, en mä niistä kieltäydy kuitenkaan. Ei mikään iso summa mutta ihan kiva kun on kuitenkin ylimääräistä rahaa.

Vielä enemmän ilahduttaa risteily, jota tosin pitää odottaa vielä yli kahdeksan tuntia. Melkein kiinnostaa tehdä töitä.

Vielä pari tuntia töitä, sitten ostamaan iso pussi irtokarkkeja ja illalla kattoo Watchmen :rock: . Tänään alkaa myös kahden viikon loma, jota lähdetään avovaimon kanssa viettämään kauas Suomesta, paikkaan jossa on lämmin ja aurinkoista :)

Mun työ on ihanaa:rock:

Back
Ylös Bottom