Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Antibioottikuuri loppuu tänään, myöskin fysioterapiat on käyty ja olkapää kunnossa! Lisäravinnetilaus tipahtaa ensiviikon alussa, sitten salikorttiin latinki ja sitten vain piiskaamaan lihoja :piis:

Äsken salilla tempausvala 60kg, syvältä ja pysäytyksellä pohjassa. Ei varsinaisesti helpoksi voi sanoa, mutta varma ja siisti nosto kuitenkin. Eihän tuo ole itsessään tulos eikä mikään, mutta luo uskoa siihen että tuonkin vittumaisen liikkeen opettelu etenee edes jotenkin :whip:.

Vihdoinkin, kaukosuhteen kauko-osuus päättyi tänään! Olen uskomattoman iloinen.:dance:

Tänään totesin omaavani potentiaalia ensi kauden mäkimaajoukkueeseen. Eikä edes tarvitse ryhtyä hyönteissyöjäksi pudottaakseni puolet elopainostani. Jumalalauta saa Väätäinen ensi kaudellakin hehkuttaa:
"On se kova jätkä. Vaikka nyt turahti ribelot haalareihin jo tornissa, niin melkein selvin päin on ollut jo aamusta asti. Ja selvinnyt peräti ilman saunaa, vaikka tänä talvena on epäinhimillisesti satanut jopa lunta."

Tänään on ollut ihanin krapulapäivä ikinä. Päänsärky meni about tunnissa ohi, sain buranat ja veden suoraan sänkyyn. Jääkaapissa oli hyvää ja terveellistä safkaa. Ollaan löhöilty koko päivä, halailtu ja katottu telkkaa ja sekstailtu joku 10 kertaa. Täydellinen :haart:

Mun itsekritiikki mun kroppaa kohtaan on ihan valtava, omasta mielestä oon läski aina..
Kiitos 9vuotta kestäneen koulukiusaamisen..
Noh nyt sitten sain kaverilta valokuvan viime kesältä missä pelaillaan jenkki fudista rannalla
kattelin kuvaa et onpahan joku kovas kunnos perkele tarkempi zoomaus osoitti et sehän oon saatana minä ite :dance:

Noh nyt sitten sain kaverilta valokuvan viime kesältä missä pelaillaan jenkki fudista rannalla
kattelin kuvaa et onpahan joku kovas kunnos perkele tarkempi zoomaus osoitti et sehän oon saatana minä ite :dance:

Ihana! :)

Mä taas sain hyvää palautetta työstäni, jota kohtaan oon ollut niin saakelin kriittinen oikeestaan syyskuusta asti. Välillä oikein ahdistaa, kun ei oo varma antaako kaikkensa. Mutta ilmeisesti olen antanut. Ja siltikin tuntuu, että annettavaa on vielä!

Oli kyllä niin ihana viime yö :kuola:

Vähän ollut ryyppyjä rakkaudessa, mutta vaikeudet on voitettu ja ilmassa on tunteen paloa :haart:

Tänään tai viimestään huomenna saan kuulla, että miten käy uuden työpaikan kanssa. Toivotaan, että äijällä käy tuuri kun on sitä työpaikkaa yritetty vaihtaakkin jo vaikka kuinka pitkään!:rock:

Olen töissä Ingmanilla joten saan syödä niin paljon heidän tuotteitaan kuin haluan. Tänään 1 purkki raejuustoa, 2 suklaavanukasta ja 4 jäätelöä :kuola: Muutenkin työ siellä on niin saatanan rentoa, sähköpuolella kun ollaan... :D

billmaier, jos tarviit tuuraajaa joskus ni i'm your nigger :D

Olin jo kirjottamassa että ihan ilonen olo yms yms mut sit rupesin miettii oikeen syvällisesti ja nyt vituttaa taaas kaikki. Vittu.

Mut iloinen asia jos tänne pitää laittaa niin saan seksiä alle viikon päästä ku GF palaa reissusta. Pienet on lapsen ilonaiheet.

Back
Ylös Bottom