Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

olin tosi aikaansaapa ja sain tehtyä kerrankin palautettavat tehtävät ajallaan:haart:

Yleesä aina jää ihan viimetippaan

JEEE! Synttärit tulossa ja aloitin tänään seurustelusuhteenkin erään tyttösen kanssa. :)
Haha mulla oli sama vähä aikaa sit :D. Nyt on sitte synttärit tänään ja perjantaina tulee kuukaus tyttösen kanssa täyteen :haart:

Sain vihdoin saunan remontin valmiiks. Äsken vetelin viimeset silikonit saumoihin ja kasasin lauteet paikalleen :)

Olen laamannut koko päivän kotona, mutta silti saanut aikaiseksi kaikenlaista. Kirjoitin bilsan raportin suunnittelun (muuta siihen ei välttämättä tarvitsekaan), järjestelin CAS-portfoliota, siivosin kirjoituspöydän ja vähän muualtakin, kävin kaupassa jne... Pikku juttuja, mutta sellasia tosi ärsyttäviä hoitaa.

Ainiin ja tänään oli bilsan koe, meni tosi hyvin vaikka itse sanonkin. Osasin vastata kaikkiin kohtiin ja kyllä siitä parempi tulee kuin viimeksi. Toivottavasti. Osasin jopa neurobiologian :dance: Muutenkin tämä koeviikko on lähtenyt hyvin käyntiin. Kokeet ovat hyvinä päivinä, mikään ei stressaa ja opiskelu on kivaa.

Mahtava duunikeikka Ranskassa ja siihen perään lopun omaisuuden arvosta shoppailua. Kyllä nyt jaksaa taas painaa duunia kotimaassakin, mukavia muistoja tuli tuolta ja tuli nähtyä Pariisi, sinne uudestaan miehen kanssa asap!

Imuroin koko kämpän,tiskasin,pyyhin pölyt ja pesin jääkaapin. Kyl muija nyt yllättyy kun tulee kotia :) Naapuria vähän hymyilitti kun tällänen melkee 100 kilonen tatuoitu ukko pesi partsin pöytää pinkit kumihanskat kädes :lol2:

Back
Ylös Bottom