Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oon kehittynyt aivan sairaasti harrastamassani kilpa-urheilulajissa viimeisen 2kk aikana kunto kasvaa koko ajan ja elämä hymyilee muutenkin :)

Perjantaina varmistui kesätyö ensi kesälle. Tänään ensimmäistä kertaa katsomassa raveja paikanpäällä. Aika huippua oli.:)

Olin maanataina painonnostaja kaverini kanssa salilla kyykkäämässä ja ehdotti että vedetään kolmosia kunnes toinen hyytyy:Kaveri hyyty 140kg sai sillä 2 krt mut sitten hapot iski,ite painoin vielä helpon kolmosen 145kg ja ois voinu 150kg:kin mennä mut en tehnyt kun oli sarjoja jo paljon alla,ens kerralla sit.
Oli mahtava fiilis.

Tulin duunista kotiin ja työpöydällä odotti kolme pinkkiä ruusua. Uunissa ootteli lasagne ja jääkaapissa mun lempparisalaatti.
En perusta turhista juhlapäivistä, mutta ihan kiva olla nainen :)

Löysin ärkkäriltä ihan sattumalta Hitch-elokuvan dvd:n kuudella eurolla!!!! Ja tätä on etsitty! Sunnuntai vaan paranee entisestään!

Tulin duunista kotiin ja työpöydällä odotti kolme pinkkiä ruusua. Uunissa ootteli lasagne ja jääkaapissa mun lempparisalaatti.
En perusta turhista juhlapäivistä, mutta ihan kiva olla nainen :)

Samis :) töistä tulessa odotti liljat (kuoleman kukat :D) sekä kanawokki ja mansikka pirtelö <3 kämppä oli siivottu viel kaiken lisäks, jee näitä lisää!

Tänään oli taas hyvä pärräkeli :) En kaatunut :)

Vaaka näytti aamulla taas +80kg, ehkä vielä joskus tulee vähän lihaakin.

Sarjapainotkin on nousussa.

Onkin hieno viikko tulossa. Ollaan Sabin kanssa lähdössä reissuun kuudeksi päiväksi, joista 4 tallinnassa. It's going to be sweet!

Back
Ylös Bottom